iloksi, onhan tuo erikoinen juttu.. Tosi harmillinen eikä tässä sanat auta. Oon ollut kattomassa kun ICSIä tehdään, siinähän on suuri epäonnistumisen mahdollisuus, mutta jos vaikka yhden biologi oiskin sössinyt, en usko et se voi kaikkia mokannut. Mä uskon et yksinkertaisesti h*$#tin huonoa tuuria teillä vaan.
barbamama ainakin kyselit clomeista.. Niin, ja kiitos tsempeistä. Mulla ovis tuli tässä ekassa clomikierrossa ihan samaan aikaan kun aina ennenkin, kp 15 (kierto 27-28), MUTTA ovisoireet alkoi jo melkein viikkoa aiemmin. Limoja oli vähemmän, mutta kaikenlaisia nippailuja älyttömästi. Oman mielenrauhas takia suosittelen, et alkaisin tikuttaa normaalia aiemmin.
Jensar, ja pöh.. Tyhmä täti kurvas paikalle. Mutta nyt nokka kohti hoitoa, mä uskon et saatte hyvän tuloksen
Päästään sit molemmat maalisvauvaketjuun (niin varmaan..)!
Siis todella tuli ihan kamala virtsiskivut! Sellanen epämukavuuden tunne, tuntui etten pysty seisomaan enkä istumaan. No, soitin sit vielä mun omalle lääkärille ja sanoin et sain nuo lääkkeet ja myös et on ollut valkovuotoa, niin sekin halus nähdä mut. Hiki päässä juoksin sen vastaanotolle toiselle puolen kaupunkia, kun piti keritä tärkeään kokoukseen alle kahden tunnin. Mitään viitteitä tulehduksesta ei näkynyt, joten kyllä se virtsis on. Ja nuo saamani lääkkeet on kuuluma ihan ok. Sit lääkäri teki ultran samalla ja oikealla puolella oli iso mollukka keltarauhanen
Siis hyvin kehittynyt (mullahan ei oo näkynyt mitään ultrissa tätä ennen). Sit lääkärillä oli myös mun aamun progesteroni labratulokset ja arvo oli 60 mmol/l eli älyttömän hyvä sekin. Lääkäri vaan totes et hyvältä näyttää, mahdollisuudet raskauteen on olemassa. No mähän olen tietty ihan innoissani, koska siinä km kierrossa proge oli pari päivää tätä kiertopäivää myöhemmin vaan hieman isompi ja sillon olin raskaana. Ja tuota keltarauhasta ei oo ultrissa näkynyt.