+++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++



maanantai 13.6.2011

KUUMEILEVAT
Nimimerkki...................Kiertopv:t........Ikä....Toive.....Yritys
öttiskä......................kp83/28-30...........22v...1. lapsi.....yk1/10km2
Kauniina Päivänä Tuut....kp47/27-30................................
macy gray...................kp35/30-35........31v......2. lapsi.....yk18
Paulette.....................kp32/26-30.........24v......3. lapsi.....yk3
Jensar.........................kp30/35.........32v.....2. lapsi.....yk13/16ku1
Tiituliini........................kp27/28-30.........35v.........1. lapsi......yv2+
Ansku83......................kp25/30-32.........27v.......1. lapsi......yk6
Emmuska10...............kp25/38-42.............28v......2. lapsi.....yk3
Rhonda74....................kp24/27-32..........??v.........2. lapsi.......yk6
Midia...........................kp23/30-32........34v..........2. lapsi.......yk2
rontti1.......................kp21/30-31.............27v............2. lapsi.....yk1
Seikkailija_Dora.............kp20/30............??v...........2. lapsi.....yk1
kissendaal...................kp18/28-35.............25v.......2. lapsi....yk3
pikkumy......................kp18/28.............25v..........1. lapsi....yk9
Tuuska.......................kp18/28...........25v.....3. lapsi......yk6
Metku........................kp17/22-27........................3. lapsi.....yk2
Zanca........................kp17/26-31........27v......1. lapsi.....yk11
Amalia Armas..............kp16/21-22..........30v........2. lapsi.......yk15
unna84......................kp16/??.............26v.......2. lapsi.....yk1
Viola30....................kp15/27..........31v......2. lapsi....yk13/km yk11
iloksi..........................kp15/31-33.......28v............1. lapsi.....yv5
bluebreeze..................kp14/28...........??v.............2. lapsi.....yk3
Minnarun....................kp12/29-31.........30v......3. lapsi......yk11
iltatähti-80.................kp11/25-28.........31v......4. lapsi.....yk6
Tyllerömamma............kp8/??..............??v........2. lapsi.....yk3
hapisikatakamura........kp8/28-30..........30v.......4. lapsi.....yk2
Hope-72....................kp8/??.............??v.............4. lapsi......yk1
Barbamama35............kp7/25-32........35v.........3./4. lapsi...yk10
Bla-bla........................kp5/34.............34v...2. lapsi......yk14
Pänä..........................kp?/26-34.......28v............1. lapsi....yk21
Pumpuli-81..................kp?/??...........??v.............?. lapsi......yk?
Tuulia81.....................kp?/??............30v............2. lapsi.....yk1



TAUOLLA

Sunflower11...............kp?/31-33........................3. lapsi....yk6
MinyMom...................kp?/27-28..........26v...........2. lapsi....yk13
SiSa78........................kp?/28.........32v...........2. lapsi......yk7km2


TAUSTALLA
Lara--, Green Lady, Viulu, myrskytuuli, Ngale, tattoomam, PieniTytönTylleröinen, AiraM, *Justiina*, Laurelle, Sinderella, nepari80



PIINAILIJAT

Ansku83....................dpo2


PLUSSANNEET 2011 helmikuu: Pikku-Saara 1.2., Neiti-81 6.2., koiksa-79 8.2., Gabrielle 9.2., Matilda-08 11.2., Epa_88 21.2.

PLUSSANNEET 2011 maaliskuu: MiiJane76 10.3., EevaN 25.3., Mariel85 26.3.

PLUSSANNEET 2011 huhtikuu: äiti x4 4.4., Viena 8.4., mileon 12.4., Mango86 17.4., Miimau 21.4., Camilla31 24.4., Jul 24.4., Viola30 27.4.

PLUSSANNEET 2011 toukokuu:
Maira.................11.5......kp29/28.........25v...2. lapsi......yk2/4ku1
Lisey..................16.5.....kp44/30-32........28v.....2. lapsi...yk2/4kkm1

PLUSSANNEET 2011 kesäkuu:


Odotuspuolen yhteinen pino:
+++ 2010 alkaen haaveilleet ja plussanneet +++
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1877104-2010-alkaen-haaveilleet-ja-plussanneet/



HAAMUILIJAT





Tervetuloa uudet ja vanhat! :wave:


Listaa päivittää: Ansku83




Lyhenteiden selitykset ja toukokuun pinkan linkki löytyvät etusivulta!=)




Plussarikasta kesäkuuta!
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taasen KAIKILLE!

rontti1 Mulle ainakin on tuttuja nuo ristiriiitaiset tunteet. Vuosi on nyt vauvaa yritetty, mutta yhä edelleenkin on hiukan pelokas olo, että mitä jos tärppääkin. Meillä on elämässä tällä hetkellä paljon muutoksia, sekä minä että mies valmistutaan opinnoista ja edessä on töiden etsintää ja todennäköisesti muutto toiselle paikkakunnalle... joten ilman vauvaakin elämäntilanne on muuttumassa. Uskon kuitenkin, että kaikki järjestyy, jos vauva yllättäin ilmoittaisikin tulostaan. Aluksi voisi tietysti olo olla hämmentynyt, kun on jo tottunut tähän nykyiseen elämänmenoon. Poikakin on jo sen verran iso, että elämä on jo aika vapaata. Tein myös pojan (henkisesti) raskaan vauvavuoden jälkeen päätöksen, etten enää koskaan halua lisää lapsia. Vähän siis pelottaa, että mitä jos taas olen ajamassa itseäni samaan helvettiin... Toisaalta elämäntilanteeni on muuttunut tässä välissä ja mieskin on uusi, joten ehkä ihan samaan tilanteeseen en joutuisi.
Ja sitten taas toisaalta sitä vauvaa toivoo ihan kauheasti ja joka kuukausi pettymys on kova... Olen oikeastaan jo asennoitunut siihen, että vauvaa ei meille enää tule. Varmaan saisin sydärin, jos testiin kaksi viivaa ilmaantuisi :D

iloksi toivotaan nyt todellakin, että teillä viimeinkin tärppäisi!!! Peukut ja varpaat on pystyssä!!!

Zanca Pahoittelut! Hukkaan meni tässäkin osoitteessa tämä kierto. Tai siis ilmeisesti en ole ovuloinut ollenkaan, kun olotilassa ei ole mitään tavanomaisia muutoksia ollut. Todella harmi, koska tässä kierrossa päästiin pitkästä aikaa tosissaan yrittämään. Parissa aiemmassa kierrossa on ovisoireet olleet todella vahvat, mutta mies ei ole ollut saatavilla.

Plussia kaikille toivottaa Amalia!
 
Zanca: Voi ei:hug: Tiedän tunteen:|

Viola30: Saitteko oviksen hyödynnettyä;) Mua jännittää sun puolesta!!:p

Toivottavasti Iloksilla menee kaikki hyvin ja saadaan monta munasolua hyötykäyttöön:heart:

ON: Me käytiin tänään siis vikalla käynnillä ennen hoitoa ja katsottiin että kaikki ok. Kohtu oli ok, limakalvo ok, ja folleja oli vasemmalla n.11-12 ja oikealla jokunen vähemmän ilmeisesti. Lääkäri ei saanut oikeaa puolta laskettua kunnolla. Sitten käytiin hoito läpi ja saatiin resepti kouraan. Menkat kun alkaa parin päivän päästä niin soitto klinikalle ja varmistus millon alkaa piikitykset ja millon on eka seurantaultra. En saanut tuikattua "harjoituspiikkiä" itse kun en ollut varautunut että pitää kokeilla :confused:, onneksi mies rohkeni niin saatiin harjoiteltua sekin=) Eka kerta on aina se vaikein:ashamed:

Sitte isoin pommi: Mulla on ovis tapahtunu ekaa kertaa varmaan vuoden sisällä sillä munatorvellisella puolella!!!!!!!!Oon tosi ilonen!!!!!!!:p Lääkäri sanoi että on tosi yleistä että raskaus alkaisi just kun hoito on alkusuoralla ja nyt mä saan ainakin jännätä sitä:p:p:p Sanoin miehelle, että jos ei raskaus ala (niin kuin oletan), niin onpahan ainakin viimeinenkin kortti käännetty ja hoito on ainoa oikea vaihtoehto meille. Eli meni niin tai näin niin oikea päätös oltiin tehty. Mulla on ollut joitain oireita mitkä on "uusia", eli ilmaa kovasti vatsassa ovulaatiosta lähtien sekä menkkakipuja jotka eivät normaalisti oo alkaneet kun vasta ihan päivää ennen menkkoja. Muutamia kovia vihlaisuja jotka oon pistäny mahassa kiertävän ilman piikkiin mutta tiedä nyt sitten. Myös närästystä ollut parina päivänä mitä oon ihmetellyt kun tullut milloin sattuu ihan yhtäkkiä. En kuitenkaan pety jos ei mitään ole tapahtunut, koska katse on ollut suunnattuna hoitoon jo monta kuukautta ja odotan sitä jo ihan jännityksen ja innon sekaisin tuntein alkavaksi.:p
 
Tosi hienoa, Jensar! Ja uskomatonta et ovis on ollut sillä toisella puolella! Aattele, jospa nyt oiskin tärpännyt!! Ja tuokin on totta, että jos nyt ei tärpännyt, niin onpahan tosiaan sekin vaihtoehto katsottu.

iloksi, tulehan heti kertomaan miten punktiossa meni kunhan kykenet!! Täällä kovasti ootetaan sun kuulumisia. Ja nythän ne jännät päivät vasta alkaakin, et montako hedelmöittyy!

Voi Zanca, harmillista..

Niin, ja älkää miettikö jos palstailusta välillä taukoa, jatketaan vaan juttua siitä missä satutaan olemaan kun itse kukakin palautuu. Hyvää tekee taukoilla aina välillä.

Kiitos Ansku taas päivityksestä. Mut vois lisätä piinailijoihin dpo 0. Alavatsa on edelleen tosi arka, tosin pahimmat (ovis?)kivut on laantuneet. Lueskelin mun kiertopäiväkirjaa ja niissä kierroissa, joissa oon käynyt lääkärissä, isoja (kypsiä) folleja ei oo näkynyt. Joten ehkä tosiaan en oo ovuloinut.

Follikkelin koosta sen verran, et ei se koko taida kaikkea kertoa. Kun mulla follikkeli oli kp 11 jo 20 mm ja ovis vasta tänään kp 15. Ja follikkelin pitäs puhjeta 22-26 mm.

Mulla on vapaapäivä, lähdetään kohta ulos puistoon ja kaupungilla pyörähtämään.
 
Tervetuloa uusille! :wave:

Kiitos tsempeistä mitä sain taas kerran teiltä ihanilta naisilta =)

iloksi: Tilanne kuulostaa tosi hyvältä! Toivottavasti tänään on mennyt hyvin ja että kaikki menisi putkeen jatkossakin! b=)d

Jensar: Mahtavaa!!! Nyt isot peukutukset, että oikean puolen ovis tuottaa tulosta! b=)d

Zanca: :hug:

Viola: Onnittelut hyvistä folleista ja oviksesta! Näyttäisi tosiaan clomit auttaneen asiaa. Peukutuksia sinnekin, että nyt tärppää! b=)d

Täälläkin on vähän taukoiltu. Lukemassa olen kyllä käynyt aina välillä, mutten ole oikein jaksanut kirjoittaa. Olen ollut aika masentunut tässä viime päivinä. Itkettää ja ahdistaa. On sellainen olo, etten raskaudu enää koskaan ja tämä kaikki vouhotus on vaan turhaa itsensä rääkkäämistä... Clomit ilmeisesti aiheuttavat sivuoireena masennusta. Toivottavasti tämä mieliala johtuu vain niistä ja piristyisin taas pian. Tänään meni viimeinen clomi tässä kierrossa.

Ovista ajattelin tikutella pe-la alkaen. Oviksen pitäisi laskelmieni mukaan tulla juhannusviikolla. Pitäisi siis viettää juhannus vesilinjalla, vaikka lapset ovat isällään. En haluaisi ottaa mitään turhia riskejä kiinnittymisen mahdollisuuden kanssa. Olkoon kuinka minimaalinen mahdollisuus tahansa, niin en halua itse aiheuttaa omilla tekemisilläni sen menettämistä. Varmaan ihan turha pelko, mutta tämä ahdistus vain kasvaa yrityskiertojen myötä. Kuinka ihmeessä tätä oikein jaksaa vielä, jos ei mitään tapahdu näiden lääkkeidenkään avulla?? :headwall:
 
Sunflower11
Jensarille peukkuja!! =)

Meille ei mitään :D Luulin tuos jokunen päivä sitten et jos joku tulehdus kun oli ihmeen väristä valkkaria, mut ei se sit kai mitään ollu ku oli vaan yhtenä päivänä.. ei niinko vaaleenpunasta vaan enemmänkin beigeä. No mene ja tiedä :D
 
ON: Mä täällä märehdin vielä ihan onnessani sitä että mun oikea munasarja oli tehny yllärin=) Olin tehnyt aamulla testin ihan varuiks vaan vaikka vasta DPO8-9. Ajattelin että jos se on nega ja ovis olis ollu väärällä puolella, olisin uskaltanut hakea lääkkeet jo odottamaan. Mutta, Davidin herkkään liuskatestiin tuli jo testiajalla semmonen viivanpaikan näkönen kohta ja päivällä kun sitä häpeäkseni vielä tiirailin, olin tosiaan näkevinäni siinä jotain haaleeta viivaa, todella haaleeta ja mitätöntä. Mutta koska en oo siihen koskaan mitään vääriä viivoja saanu, niin oon tietenkin ihan jännityksessä ja täpinöissä;) Melkeinpä tekis mieli ajatella että nyt saan täpinöidä koko 17 kk:n edestä kun ei oo mitään tärpin mahista ollu:whistle: No pitää jatkaa testailua jos ei menkat ala, onhan tässä hyvä syykin saada varmuus:p Hitto että sitä ihminen osaakin olla epätoivoinen|O Onneks on kuitenkin hyvä mieli hoitojen alkamisesta että jos ei oo raskautta niin jotain konkreettista alkaa tapahtua!!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Maira
Jensar, sähän saatat yllättää meidät!! Voihan vitsi, aika mahtava juttu. Nyt on kyllä jännät päivät edessä! Mä testasin dpo 10 Davidin puikolla tosi, tosi haamusen sillon km-kierrossa ja plussahan sieltä tuli!!

Nyt kyllä jännitetään sun puolesta!!

Mulla on järkky kipee alamaha, siis aivan sairaan kipeä. Onkohan follikkeli puhjennut ja nesteet valuneet vatsaonteloon.. Au, au, au.
 
Jensar Hui, kuinka jännittävää!! Plussatuulia sinulle, toivottavasti tärppi olisi nyt käynyt!!

Kiitos tsempeistä ja peukuista kaikille :)

Olen ollut aika kipeä ja pelkäämäni hyperikin iski, mutta toistaiseksi se on vielä hallinnassa.

Sairaslomaa sain suoraan koko viikon normaalin kolmen päivän sijaan.

Toinen puoli oli reilusti ylistimuloitunut ja siellä oli yli 20 follia, eikä kaikkia saatu edes kerättyä. Sain kipulääkettä tupla-annoksen, mutta osa folleista piti silti jättää kipujeni takia. Yhteensä kerättiin 27 follia.
Isoimmat olivat 25 mm ja niitä oli useampi, eli tosiaan oli valtavan kokoinen munasarja. Ja lääkäri vielä ihmetteli sitä, että munasarja oli mennyt munuaisen muotoiseksi. (ja se vaikeutti keräämistä ja aiheutti luultavasti ne kivut sitten....)

27 follia kerättiin, mutta valitettavasi soluja saatiin vain 6 kpl. Huomiseen asti jännätään, että montako niistä hedelmöittyy.. Toivottavasti kato ei jatku samanlaisena...

Punktion jälkeen tuntui, että toivuin nopeasti, mutta kotimatkalla sitten kivut iskivät. Pienikin täräys tuntui kamalalta. Punktio tehtiin klo 8.30 ja nyt alan oleen kykeneväinen liikkumaan (kävelen kyllä kumarassa, kun en pysty nousemaan suoraksi kivun takia).
Huomenaamuun pitää nyt vielä jännittää..

Kunhan tästä alan päästä elävien kirjoihin, niin kirjottelen sitten lisää ja tutkailen muidenkin tilannetta.
 
Viola30: onnea ovisplussasta - täälläkin vahva ovisplussa saatu tänään ja huomenna toivottavasti päästään hyödyntämään :) Sisalle kiitos eilisen illan pelastamista - tajusin vasta itekkin, että huomennahan on vielä hyvä päivä pupuilla ja saada vaikka tärppikin :)
Harmillista Zanca :hug:
Jensar: Iiiiiiik! Toivottavasti se on nyt sitä =)
Iloksi: toivottavasti mahdollisimman moni solu hedelmöittyy - ja pikaista toipumista!

Nyt äkkiä vielä viihdyttämään vieraita -keli "hiukan" kylmeni... Täällä 8 astetta eli 20 astetta vähemmän, kun eilen. Hrrrrr...
 
Toivottavasti Barbamaman olotila kohentuu loppukiertoa kohti!:hug: Noi clomit saattaa kyllä aiheuttaa masennusta, eikös MG:lläkin ollut vastaavaa jos en ihan väärin muista. Onneks mä en päättänyt niitä kokeilla kun on mielialamuutoksia jo muutenkin.

Viola30: Auts:( Onko sulla ollut oviskierroissa aikaisemmin vastaavaa? Voishan se olla periaatteessa kai mahdollista että joku folleista mikä ei kehittynyt, olis muodostanut kystan joka olis puhjennut...? Tosin nyt kun muistelen, niin mulla on ollut oviksen aikoihin nestettä vatsaontelossa ja sulla saattaa olla sama, iso johtofollihan sulla siellä oli!? Se neste tuottaa kipua, mitä enemmän sitä on, mutta se ei ole vaarallista jos siitä nyt olis kyse:hug:

Iloksi: Mikä annos sulla oli pistoksissa?? Kuulostaa kyllä suoraan sanottuna kamalalta, haluisin itse välttyä vastaavalta!:hug: Onneksi määrä ei korvaa laatua, eikös jossain sanota että vähempi voi olla parempikin, toivotaan että kaikki solut hedelmöittyy normaalisti!!:p Toivottavasti olo kohentuu!!!
 
Jensar heh... jutellaan nyt kahdessa osiossa... :p
Mulla meni ensin 5 pv Puregon 250 IU, sitten 4 pv 200IU ja viimeinen piikki 150IU perjantaina.
Jo ekassa ultrassa näkyi isoja folleja ja annos pienennettiin, mut olis varmaan pitänyt pienentää vähän enemmän. Ekassa yrityksessä Menopur 150IU oli liian vähän, nyt Puregonia oli liikaa..
Mut ei ole mitään väliä näillä kivuilla tai millään, jos ne solut vaan hedelmöittyy ja päästään siirtoon ja mikä vielä enemmän toivottua: että tulisin lopulta raskaaksi!

bluebreeze ja Sunflower kiitos :) Olis se kyllä hyvä, jos saisi sitten vielä pakastimeenkin jotain eikä heti kohta olla uudestaan samassa jamassa.
 
Jensar: Kiitos myötätunnosta. :hug: Muistelin myöskin, että jollekin tuli clomeista samankaltaisia oireita. Toivottavasti alkaa pikkuhiljaa helpottaa, kun kuuri on taas ohi. Toivon tosi kovasti, että haamunen siellä vahvistuu vahvaksi plussaksi! Milloin testaat uuudestaan?

Bla-bla Mitä kuuluu? Onko tässä kierrossa ollut enemmän oireita clomeista kuin viimeksi?

iloksi: Onpa sulla ollut kova päivä. Toivottavasti kaikki kuusi hedelmöittyvät! b=)d Voimia odotteluun!
 
Voi hitto Iloksi, miten epäreilua!:( En osaa lohduttaa mitenkään kun pahin pelko on itselläkin tuo ja en tiedä miten siitä jaksaa taas eteen päin jos niin käy!:( Tuntuu niin pahalta sun puolesta:hug:

ON: Mun viivanpaikka on edelleen viivanpaikka, eli menkkoja odottelen viimeistään perjantaiksi. Jollei ala, niin testiä uudestaan koska klinikalle pitää ilmoittaa missä mennään.
 
Toivon Teille muille piinailijoille plussa tuulia...mulla alkaa menkat sitte tänään :'( Täytyy sitte kokeilla uutta clomi-kierrosta taasen...mieli on maassa...(vaik äijä eilen viel yritti et jos sittenki olisit raskaana ku ei kerran tuu kunnol)
 
Heippa, varovasti kurkin tänne.
En tiedä miten moni teistä vielä muistaa mut. pyöriin täällä silloin maaliskuussa, haaveissa kolmas lapsi. Laitettiin kuitenkin haaveet jäihin kun hain kouluun. (olin valintakokeissa, tiedot pääsystä tulee ens kuussa) nyt sitten on kuitenkin tilanne se että menkat on myöhässä ja tein aamulla haalean haamun(ilmestyi ehkä minuutti sen tarkistusajan umpeutumisen jälkeen).
Ollaan miehen kans tjottailtu välillä, ei siis aktiivisesti ehkäisty mitenkään.
Nyt siis kp 34/32

Tosi paljon tuttuja nimimerkkejä täällä, iloinen olen kun pääsee taas jutteleen ja kuitenkin surullinen ettei teille ole vielä tärpännyt. :hug:
Iloksi ja Tiituliini isot voimahalit teille
 

Yhteistyössä