+++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

uusi viikko ja uudet kujeet! Kiva viikonloppu takana ja uudella tarmolla työviikkoon. Saatiin paljon aikaseen, remppaa, lähialueeseen tutustuttiin pyöräille sekä autolla yms.
Saas nähdä, viikon piinailut edessä, ens maanantaina tän kuun tuomio. Paljon ei oo kerinny miettiin edellisellä viikolla joten ainakin se meni nopsaa ;) uskon kyllä että tässä tohinassa ei kerkee paljon tälläkää viikolla ressailla.
Sitä tässä vaan mietin et viikonloppuna ois tulossa vieraita ja ois tarkoitus grillailla ja saunoa hiukan punkkua ja saunaolunenkin ehkä ottaa et miten tässä tekis. Pitäskö varuilta testata ennen vkl vai ei..

Ja tervetuloa viuhpiipore!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minnäi:
Pitäskö varuilta testata ennen vkl vai ei..
Itse olen testannut, jos on vähänkin epäilystä. Joskushan raskaus ei alkuvaiheessa tai myöhemminkään kummemmin oireile, joten ei testaamisesta varmasti haittaa ole. On ainakin sitten rauhallinen mieli ja puhdas omatunto, jos plussa tuleekin. :) Eihän muutaman juoman nauttimisesta niin varhaisessa vaiheessa haittaa ole, mutta itseäni ainakin stressaisi kysymys "entä jos?". Ehkä raskaus ei edes näy silloin vielä testissä, joten mielestäni voit halutessasi odottaa sinne maanantaihinkin. :)
 
Heissan! :wave:

Tänne ei ole kuulunut kummempia.. Tositoimet jtp on aloitettu ajoissa ja eilen tuli ovistestiin lähes yhtä vahvat viivat. Nyt tietysti odotan et tänään tulis ne yhtä vahvat ja ovis ois taas siinä kp20! :)
 
Hei taas kaikille! :wave:

Onpas täällä monella oviksen ajat meneillään, tsemppiä ja hyviä ajoituksia teille ;)

Itsellä menossa dpo 8 (jos siis ovis tapahtunut sillon kun luulen) ja lämmöt sentään nyt pysyneet ylhäällä. Vielä 5 päivää oletettujen menkkojen alkuun. Rinnat viime päivinä aristaneet ja turvonneet vähän, pieni hyvä merkki? :whistle: Tilailin netistä testejä, katsotaan tarvitseeko niitä tässä kierrossa käyttää. Yritän parhaani mukaan olla stressaamatta / jännäämättä mutta aika vaikeaa on! Yritän pitää itseni kiireisenä siivoilemalla, lukemalla, neulomalla ym. Kesäloma on vähän liian joutilasta aikaa anti-vauvakuumeeseen :)
 
täällä megapitkä kierto nyt on jo kp35 . muutama kierto on ollu noin 28 päivää ja tää nyt näytä loppuvan.. testejä oon tehnyt kaksi. viikko sitten ja viime la. selviä negoja...
yleensä aina tissit arat ja turvonneet jo viikko ennen menkkoja, nyt ei sitäkään.
Saapa nähdä miten pitkäksi menee. aikas ärsyttävää!
Onneksi on kesä ja paljon puuhaa.
 
Plussa onnea kaikille :whistle:

Täällä varmaan ovis käsillä ku hulahtelee valkkaria ja vasemmalle sattuu.Voi ku ois edellisellä raskaus kerralla laittanu ylös kummalle puolelle sattu niin tietäis kummalta on saanu alkunsa.Viime kierrossa sattu oikeelle mut ei kyl valunu mitään... :D On kyllä yritetty hyödyntää ja toivottavasti viel tänään tai viim. huomenna.Lauantai aamuna viimeks siemennettiin joten onhan sekin ihan jees mut ois kiva varmistella kuitenki niin ei tartte jossitella sit.
Saa nähä jääkö toi kierto 24 päiväseks koska nyt on kp13. Toivottavasti jää arvotuksesks ;)
 
Tein äsken r-testin ja heti ilmestyi viiva. Ei mikään vahva, mutta erottuva.

Nyt ei auta kuin odottaa. Olen vähän hämilläni.. En vielä uskalla riemastua, koska päiviä on reippaasti vielä jopa siihen, että menkkojen pitäisi alkaa. Pelon sekaisin tuntentein täällä siis odotellaan loppuviikkoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja MiiJane76:
Tein äsken r-testin ja heti ilmestyi viiva. Ei mikään vahva, mutta erottuva.
Varovaisesti toivotan onnea! :flower: Sulla on saattanut olla ovis tavallista aikaisemmin vai bongasitko varmasti? Tässä vaiheessa mulle tulee tunne, että olen kysynyt tätä ainakin pari kertaa. :ashamed: Pahoittelen huonomuistisuuttani. Toivottavasti se viiva siitä vahvistuu ja olet vahvasti raskaana. Siirränkö jo haamuilijoihin? :)
 
Ei haittaa.. Mä tosiaan bonjasin vahvojen viivojen lisäksi oviksen ke ja to. Torstaina tuli sitä verta hulaus.
En mä ymmärrä oikeasti..

Mä en vielä uskalla siirtyä minnekään. Mulla on joskus alkuyrityksen aikana ollut kemiallisia, joten pysyttelisin tuolla piinailijoissa visusti siihen saakka, kunnes menkat myöhässä. Jos käy..

Huh.. Kovia tuikkasuja tulee alavatsaan.. Ei kivan tuntuista..
 
MiiJane76 > Onkos sinulla pco vai muistanko väärin? Jos on, niin ovistestithän saattavat näyttää virheellistä plussaa. Nippailut taas saattavat kuulua luteaalivaiheeseen (itselläni ainakin nipistelee välillä kovastikin niihin aikoihin, kun alkio mahdollisesti kiinnittyisi) ja verihulahdus olla kiinnittymisvuotoa. =) Toivotaan kovasti. Jään mielenkiinnolla seuraamaan piinailusi loppuaikoja. Toivottavasti pääset plussanneiden puolelle. :)
 
Juu, mulla PCO ja tämä oli toka clomikierto.
Alavatsa oli sairaan kipeenä perjantaina, tuntui kuin se ois ollut 100kg ja irtoamassa. :)

Kiitos tuesta. Mielenkiinnolla itsekin odotteln, miten tässä lopulta käy. :) Toivottavasti se täti pysyy tästä osoitteesta kaukana-- ja muualtakin. :)
 
Mulle vois päivittää pelkän yrityskerran 1 koska keskenmenon jälkeen on tosi vaikee sanoo mis mennään vaihdetaan vaikka sit 14.7 yk 2 jos mennkoja ei vielkään näy tms :wave:

meen heiluttelee peittoja miehekkeen kanssa :LOL:
 
manzu: mikä tilanne? Onko tärpännyt? :)

auneliini: tosi hienoa että olette saaneet puhuttua miehen kanssa asioita läpi! :) Kun tuntuu että nykypäivänä ihmiset ei osaa enää keskustella ja sitten niitä vastoinkäymisiä tuleekin..

miimii10: oih, häät! :heart: Nyt nautit näistä viimeisistä päivistä ennen häitä. Itse häiden odottamisessa on sitä jotain!

bloodyEnd: voih, paljon tsemppiä sinne! :hug: Ja toivotaan että teillä tärppäis jo kohta!!

vihpiipore: tervetuloa! :flower:

juhannussuunnitelmista kun kyseltiin, niin me vietetään miehen mummon tilalla "perhejuhannus" eli kaikki miehen sisarukset perheineen (4 sisarusta), appivanhemmat ja serkut tulee paikalle. Grillaillaan ja on jo perinteeksi muodostuneen kesäolympilaisten aika. Eli kaikki osallistuu lapsista isovanhempiin asti. Rastit keksimme itse. Mukavaa yhdessä oloa siis.. :)
 
MiiJane toivotaan että se on sitä itseään :p pakko sen on olla kun ei noin monet testit voi näyttää väärin. :)
Macy Gray:lla ja NeliApinalla tärppipäivät käsillä. Nyt vaan ahkerasti peitot pöllyämään. :D Ja koko poppoo mennään sitten maalismasuja kasvattelemaan, eikös joo?! ;)
Mimialla on kivan kuuloset jussisuunnitelmat. Nykyään kun tuntuu että menee liiaks viinan kanssa läträämiseks joillain tuo juhannus. Me mennään miehen suvun mökille saunomaan ja iltaa istumaan mutta mä varmaan sitten ajan meidät yöllä kotiin kun siellä ei oikein ole yöpaikkoja kun noiden suku on niin suuri. Ja karvakasojakin pitää tulla ulkoiluttamaan ja ruokkimaan. =)
Laskurit antaa mulle hedelmälliseksi ajaksi tulevan viikonlopun. Tänään on kylläkin mun tän viikon ainut vapaapäivä mutta eiköhän sitä puhtia silti vielä viikonvaihteeseenkin riitä, toivottavasti. Harjoiteltu on kovasti. :p
 
laskin kiusakseni kierron joka oli ennen keskenmenoa 36 päivää. ja sitten viimemenkat jotka ois KM jälkee tosi omalaatuiset ja lyhyet mutta tuloksena oli että hedelmälisin päivä oli mulla 13.6 ja meillä heilu 14.6 peitot eli pitäkäähän nyt peukut :D :attn:
 
Pitkästä aikaa...

MiiJane: Ompas sun tilanne hämmentävä ja mielenkiintonen! Toi pco kyl voi tehdä tehtävänsä noiden vuotojen ja testien suhteen. Mutta peukut pystyssä ollaan plussan puolesta!

).( kp28 ja on niin menkkamainen olo, että huhhuh! Eilen väsytti turkasesti ja ajattelin, et täähän on hyvä juttu, kunnes muistin et on maanantai. :p Noh, toivotaan ettei tää kierto ainakaan veny, jos ei nyt vielä tärpännyt. Mitenhän se pääsiäinen ens vuonna asettuu? Jos niille main sais ees LA:n. ;)
 
MiiJane :hug: jännää...
Tervetuloa vihpiipore
auneliini tsemppiä niin moni pariskunta luovuttaa nykyään niin helpolla, hyvä että pystytte puhumaan asioista.
Omaan napaa... kp23 ja dpo9, ovistestissä komeili kaksi viivaa???
Lauantaina pitäisi ferrarin kaartaa pihaan, jos on tullakseen en vielä uskalla testailla r-testillä ootan tonne viikonlopulle... :D
 
MiiJane Jännää, jännää! Melkein sinun tilanteen takia pelkästään pitää käydä täällä tsekkaamassa usein tilanne. :D Puhureita!

Aueliinille onnea päätöksestä (ja voimia, jos niitä tarvii)! Joskus tarvii kunnon tuuletusta ja melkein pohjakosketusta, että ymmärtää joidenkin asioiden arvon... muutenkin kuin ihmissuhteissa.

Tänne ei kuulu mitään. Kp 7, kai. Joo, on se. Tälle kierrolle ei ole kuume vielä noussut. Jotenkin nuupahti puolipakkomielteinen toivopiina, kun täti edellisen kerran kurvasi kylään. Tuntuu, että jopa mahazoomi ja lastenvaunubongausherkkyys on vähän heikentyneet. Mutta eiköhän se tästä taas ylly, kunhan ovispäivät on käsillä. Ja jos ei, niin hyvää se varmaan tekee välillä ottaa vähän viileämmin...
 
Saraji: Täällä sama dpo ja testausajankohta! Peukkuja siis meille molemmille viikonloppuun :D

Kun vaan malttas odotella sinne asti, just postissa tulleet testit polttelee kaapissa vaikkei mitään vielä varmasti näkyiskään mahdollisesti kyytiläisestä =) Ihmeellisiä oireita ei ole, rinnat vähän kipeänä mutta niin on yleensäkin tähän aikaan.
 
En malta tällä kertaa kommentoida vaan pysyttelen omanapaisena. Pikainen poikkeaminen nyt vain. :) Elikkä limailut alkoivat viimein ja nivusissa tuntuu painetta istuessa. Nippaileekin lupaavasti, joten kai tuolla jotain tapahtuu. Mies tulee vasta torstaina kotiin, mutta täytyy koittaa jaksaa touhuilla. Olen ollut aika väsynyt eikä ruokakaan oikein maistu, joten lepoa kaipaisin. Toivottavasti halut ovat kovat ja vievät väsymyksen pois. Miestä tuskin tarvitsee työreissun jälkeen houkutella. :D Simppojen laatu onkin sitten eri asia, kun edellisestä kerrasta tulee taas useita päiviä. :/ Luotan nyt kuitenkin siihen, että ainakin toiveita on. Ovis ajoittuu luultavasti perjantaille tai ehkä jopa myöhemmäksi eli kyllä sen varmaan hyödyntämään ehtii. Toivottavasti tämä on normaalin pituinen kierto.

Tsemppiä ja plussaonnea kaikille! :wave:
 
saraji &marika 83: plussapeukutuksia teille molemmille! Toivottavasti vkoloppuna saadaan plussauutisia! =)

ON: todella hyvä tuuri saa käydä että meille maaliskuu vauva tulee, kun tässä alettiin päiviä laskemaan ja katsomaan omia menojamme, niin tärppipäivinä mies on mun porukoitten mökillä puuhommissa. Mutta jospa pari päivää aiemmin saadut tankkaukset sitten tuottaisivat tulosta! ;)
 
peukut sarajille ja marikalle toivotaan positiivisia aikoja =)
Tääl ovis kipu jatkuu ja valkkarit ja muut ällötykset joten onkohan se sit viel tuloillaan? Parempi niin koska mä oon saanu viimeks lauantaina :eek: Ei niitä lapsia kyllä näin tehä jollei oo jotain supersiittiöitä äijällä :headwall: Katotaa mitä tänään tapahtuu...väsyttääks vai tuleks jalkapalloo vai mitä helvettiä se keksii...
 

Yhteistyössä