+++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

Täältä ilmoittautuisi uusi kuumeilija :wave:

Kuumeilua on ollut ilmassa jo likemmäs 2 vuotta ja nyt pääsee vihdoin mukaan tähän jännäilyporukkaan. Ikää meikäläisellä on 23 ja miekkosella 25. Ensimmäistä rakkauspakkausta siis haaveillaan. :heart: Vähän ehkä jänskättääkin mutta lienee melko asiaan kuuluvaa. :D Minut voipi lisätä listoille jahka kerkiää: kp 4/30 yk 1 Kierron pituus saattaapi hiukan heittää kun oon tässä hormonejani vuoden sisään sotkenut eri ehkäsymuodoilla mutta jospa tuo nyt ei niin nökönuukaa olis. :snotty:
Tulen myöhemmin avautumaan enemmän kun nyt pitänee vielä jotain töissäkin tehdä ennen kun pääsen kotiin nukkumaan. :D
 
Tulin lomailemasta ilmoittamaan että yk5 alkoi keskiviikkona eli nyt olis kp7... :|
Mut lekuriaika tosta mun lyhyestä kierrosta olis perjantaina.

Ja me kihlauduttiin!! :heart: Mieheni kosi lomareissulla, ens kesänä ois häät :D
 
Kristenille isot tsempit ja paljon jaksuja testien kanssa vääntämiseen, jos ne taas temppuilee :(
Myöski tsemppiä kaikille haamuilijoille, jospa se siitä alkaa vahvistuu ja väristyyn se viiva!

Täällä ovis oli ja meni. Hyödynnetty on tässä remontin ja muun säätämisen ohella. Nyt alkaa olemaan olohuone valmiina ja 2 seuraavaa huonetta aluilla remskaa, lisänä töitä ja pikkulasten päiväkodin aloitusta. Kiirettä ja haipakkaa riittää, varmaa 2vko kuluu siivillä ja sitten kahtellaa mikä oli tän kuukauden kohtalo :D

Ja paljon onnea samaralle kihloista ja ihanaa häiden suunnittelu aikaa :heart:
 
Tulin ilmottautumaan. =) Ovis taisi olla perjantaina eli onko se sit dpo 4? Miten se lasketaan? Ei minkäänlaisia olo, ehkä korkeintaan maha sekasin jännityksestä.

Terve vaan Liina87! Ja onnea Samara88 kihloista! :heart:
 
mimia85 ihanaa, en ole yksin!

Liina87lle tervetuloa ja heipähei & Samara88lle valtaisat onnittelut!

Täällä kp 29/~31. Eilen kuvittelin itselleni jo toiveikkaana vaikka jos mitä etomisia. Olin tyhmä ja testasin "huvikseen" (yeah, right) jo muutama päivä sitten. Tuloshan ei ollut mikään yllätys. :LOL: Sittemmin olen hillinnyt itseni (toistaiseksi onnistuneesti) kerta toisensa jälkeen, ja just vakuuttelin itselleni, että en testaa ennen torstaiaamua. Ja katsotaanpa onko silloin mitään syytäkään.

Onko jollain hyviä flunssankaatokikkoja? Sellaisia orastavan flunssan selättäjiä?
 
Ai niin ja TUUtikiks noin minä sen laskisin/olen ymmärtänyt. (Joskin mietin itse ihan samaa, enkä yllättävää kyllä jaksanut googlettaa sitten varmaa vastausta dpo-päivieni suhteen.) :) Mutta samalla laskutavalla kuvittelen eläväni dpo-päivää 12.
 
Oahoittelut Kristenille. :(

Itse vähän hyytynyt tähän hommaan. Joten siksi ollut hiljakseen.. Kaksi päivää tikutellut ovista ja en tiiä onko se plussa vai ei.. Vahva viiva kuiteskin. Enempää en aio tikutella, muuten rupee maistuu ihan puulta koko homma.

Kp´sta en ole varma, oiskohan kp 14?? En ole jaksanut tässä kierrossa laskeskella. Clomit söin ja nyt vaan odotellaan.

Plussaonnea kaikille. :)
 
Liina87: tervetuloa! =)

samara88: lämpimät onnittelut kihlauksesta! :heart: Häiden suunnitteluaika on aivan parasta! Nim. häät viime vuonna.. ;)

Jinda: vai flunssaa pukkaa!? Sehän on sitten plussa torstaina! :heart: Yleensä kun joku mainitsee orastavasta flunssasta, niin plussa tulee melkeinpä heti perään! Raskautumisflunssa se on! ;)

ON: Voi pöh! En ehtinyt testiä tehdä, kun alkoi jo aamupäivästä tuntumaan että kohta tiputaan kp 1:lle ja näinhän siinä kävi! :( Mutta eniten yllätyin siitä, että kierto kesti VAIN 23pvää!!! :eek: Toisaaltaan ovis oli jo kp 10 kohdalla ja se on taas kierron loppupäästä laskettuna 14 päivän kohdalla, joten 23pvän kiertohan siitä saatiin. Ärsyttää, vaikka samalla olen iloinen! :LOL: Nyt ois 11kk aikaa saada jokin muukin kuukausi lapsi kuin helmikuussa. Olen tietysti jo ehtinyt käydä katsomassa seuraavan kuukauden mahdolliset LA:t mitä noilla kiertopäivillä saisi aikaan.. :whistle: Maaliskuu ja yk2 here I/we come! B)
 
Kiitokset kivasta vastaanotosta :)
Samaralle onnittelut kihlauksesta! Teillä onkin sitten hyvin aikaa suunnitella häitä ja varailla kaikkea tarvittavaa. Meillä on ens kuussa tarkotus häitä juhlia ja on saanut kyllä yhteen jos toiseenkin paikkaan soittaa mutta onneks nyt kaikki alkaa suunnilleen olla kunnossa. :)
Jinda nyt vaan lepoa ja vitamiinit kehiin niin jos se flunssa ei pahemmin iskis. :)
Voi menispäs päivät nopeemmin kun ei malttais odottaa. :p Painuis tuo tätsy hiiteen niin pääsis alottelemaan harjoitukset. Nyt sitten Mimia juhannusmukulat alulle ;) Mäkin katsoin laskurilla että jos nyt kävis tärppi niin LA menis aika tarkkaan mun omien synttäreitten aikaan. Siinäpäs vasta oliskin synttärilahjaa kerrakseen. :heart:
 
:wave: Tervehdys kaikille!

Ja onnea Samaralle ! Meilläkin on aikeissa mennä ensi kesänä naimisiin, kaikki on tosin vasta ajatuksen asteella. Paikkoja olis kuitenkin tarkoitus varailla jo tässä pikapuoliin. Jännää :D

Jinda: Toivottavasti tärppää tässä kierrossa :heart:

ON: Tämäkään kierto ei mene ihan oppikirjan mukaan. :/ Luulin että ovis olis ollut kp 19 jollon nyt olis dpo 14. Lämmöt kuitenkin pienen alkunousun jälkeen pysynyt matalina ja vähän sahaavina. Epäilin jo ovuloimatonta kiertoa. Tosin, kun edellinenkin kierto venyi pitkäksi (40pv) niin luulen että kyseessä on joku hormonihäikkä e-pillereiden jälkeen joka venyttää kiertoja. Tällä hetkellä menossa on siis JOKO dpo 14 (epätodennäköinen), dpo 9 TAI dpo 3. Nyt vasta viime päivinä lämmöt sitä mitä normaalisti oviksen jälkeen, mutta ollut kuitenkin viikon verran pienessä nousussa. Noh, miehen viikon pitkästä työmatkasta huolimatta ollaan mukana pelissä, oli mikä dpo noista tahansa :D Toki ovuloimaton kiertokin on mahdollinen.

Missä vaiheessa pitkien kiertojen takia ois hyvä käydä lääkärissä? Itse mietin jos tässä nyt elokuulle katselis tilannetta, sit ois n. 6-7 yk:ta katsottu. Näin pitkät kierrot (>40) kyllä jo hankaloittaa yrittämistä, puhumattakaan että vie hermot! Mihin näissä asioissa olis hyvä olla yhteydessä, tk:hon, neuvolaan vai johonkin yksityisgyneen?

Hauskaa kesäpäivää kaikille! :)
 
Onnea samara :flower:
Tervetuloa uudet
:hug: uuskiertolaisille
ja plajon plussapuhureita meille kaikille.

Pikapikaa ennen töihinlähtöä; Tänä aamuna on tullut vähän vaaleanpunaista vuotoa muun vuodon seassa! Uskomatonta, nyt jo :D Toivotaan, että nyt ottaa kunnolla alkaakseen, eikä tää ole vain nirhauman tulosta eilisiltä petipuuhilta :ashamed:
 
marika Itsekin olen pitkänkiertolainen... Mutta tuo riippuu varmaan ihan paikkakunnasta. Mä oli neuvolaan yhteydessä (kakkosta haaveillaan, ykkösessä oli rajana 1v ) kun yritystä oli puoli vuotta takana. Eikä ne siellä tehneet muuta kun laittoivat lähetteen polille, johon tuli aika kun yritystä oli ollut n. vuosi tästä toiveesta. Ja jos kierto on venynyt ihan älyttömiin (>70) Yksityiseltä gyneltä olen joutunut hakemaan lääkkeet vuodon aloittamiseksi. Meillä vain käskevät odottamaan :(
Eli sinuna soittaisin vaikka äitiysneuvolan puolelle, selittäisin tilanteen ja kuuntelisin mitä sanovat. Jos vain voivottelevat, sitten yhteyttä yksityiselle, jos jotakin haluat asialle tehdä :)
 
Kristen: Kiitos neuvoista. Varmaankin tosiaan soittelen loppukesästä neuvolaan ja kyselen miten pitäis toimia. Jotenkin tuntuu ettei ihan heti haluis maksaa itseään kipeeks yksityisellä gynellä (mitä muuten on suunnilleen normitaksat?). Ja eihän tässä tosiaan oo kun kohta kaks pitkähköä kiertoa takana, toivon että ne asettuis itekseen tai sit plussaisin pitkästä kierrosta huolimatta. Ja vuosi yritystä tulee vasta loppuvuodesta, pilleret jätetty viime jouluna.
 
Hei vain kaikille! Löytyiskö kohtalontovereita..

Mä revin pian pelihousuni..

Täällä on taas meneillään pitkä kierto.. 33/29 ja tätiä ei näy.. maanantaina tein negan (mieheni mielestä;) ja itseni mielestä haamun, mutta kait vain halusin niin älyttömästi nähdä sen plussaviivan, että mieleni teki kepposen..

Olen kyllä tuntenut raskausoireita (onkohan nekin vain mielikuvitusta?) mulla on ollut viikon verran maha turvoksissa, finnejä on puhjennut (viimeksi oli kun odotin kuopusta) ja eilen illalla mulla oli pahoinvointia ja jouduin ihan pöntöllä käymään.

Meillä on yk6 meneillään ja vauvakuume vain kuin kasvaa.. varsinkin kun eilen pidin viikon vanhaa poikavauvaa sylissä.. ja voi sitä vauvatuoksua.. maailman ihanin tuoksu mitä tiedän! :heart:

Hei, sanokaas mulle, milloin oikein plussa voi tulla näkyviin? Olen lukenut täällä palstoilla, että jotkut plussaavat jo todella varhasessa vaiheessa.. onnittelut heille! Olen todella kateellinen mutta iloinen, että ovat plussautuneet..

Jotkut ovat myös kertoneet, että jos imettää, niin ei niin helposti tulis raskaaksi.. minä lopetin imettämisen vasta 3 viikkoa sitten.. voisko siinäkin olla syy, miksen ole tullut raskaaksi? Onko tässä perää?

Vai, oisko se vain niin, että olen vain kerran vuodessa hedelmällinen..? Nimittäin olen tullut raskaaksi molemmilla kerroilla samaan aikaan (kaksi lasta) Heillä oli samana päivänä laskettu aika.. mutta esikoinen tuli 2 viikkoa myöhässä ja kuopus viikkoa aiemmin.

Höh, sori vuodatukseni..
 
Voi teitä, ootte ihania. :heart:
Nyt vain näyttää siltä, että köhäisyys ei tässä tapauksessa ole raskausoire. Flunssa tulee, helmivauvaa ei... Eli kp 1 ja yk 4 starttasivat tänään. Puolittain puun takaa tuli täti, en ehtinyt edes testaamaan, kun vähän ennakkoon alkoivat menkat. Vielä ei itketä. Mutta ei vaadita montaa kiertoa, kun alkaa itkettää. Jotenkin on niin epäileväinen fiilis...

Manzullahan on ihan lupaavalta kuulostavia juttuja tilanteessaan. :) Voihan se plussa pärähtää yllättävän myöhäänkin testiin, jos hormonitaso ei heti ponkaise vauhdilla ylöspäin. Toivottavasti! Puhureita & kestäviä pelihousuja!
 
Eli kp on nyt jotain, en oo jaksanut laskea. Eilen ovulaatioplussa tikussa ja tänään vielä vahvempi. Mutta eilen seksin jälkeen ja tänään vessassa käydessä tuli verta. Eilen seksin jälkeen isompi määrä.

Onko tämä normaalia vai onko mulla ollut ehkäpä joku kysta? Tiedän, että jotkut saattavat ovulaation aikana vuotaa hieman, mutta minulla ei ole ennen tällästä ollut.. Pysäytti miettimään.

Ja toinen kymysys-- merkkaanko tämän päivän vai eilisen mukaan dpot??? Eli plussa molemmissa, tänään vielä selkeämpi.

Olipas omaa napaa, mutta on vain pikainen visiitti.. ;)
 
torstai 10.6.2010



Mukiin menevä......kp61/27-29...............23v....2. lapsi.....yk2
Kristen..................kp53/??.....................21v....2. lapsi......yk8(13kk)
toiveikas -87.........kp47/30....................23v....2. lapsi
Safiirix...................kp36/28-31...............29v....3. lapsi
mamitus................kp35/28....................26v.....2. lapsi.....yk5
marika 83..............kp34/30-36.........................1. lapsi.....yk5
Manzu...................kp34/29
Sarmiina................kp33/25-30.........................3. lapsi.....yk3?
wilkat....................kp31/35...............................3. lapsi.....yk7
BloodyEnd.............kp26/30....................19v.....1. lapsi.....yk30
mimia85.................kp26/25-28...............25v....2. lapsi.....yk1
An-nie....................kp25/~30............................1. lapsi.....yk2
ToinenToive...........kp23/31....................20v.....2. lapsi.....yk5
TUUtikiks...............kp23/?.......................29v.....2. lapsi.....yk1
Minnäi....................kp20/31....................30v.....4. lapsi.....yk1
MiiJane76..............kp18/26-34................33v.....4. lapsi.....yk27
saraji.....................kp18/28-30...............33v.....4. lapsi.....yk3
Mariel85................kp14/?..................................2. lapsi.....yk2
Jade-....................kp13/31...............................1. lapsi......yk5
macy gray.............kp9/19-47(32-34)......30v.....2. lapsi.....yk8
samara88.............kp9/22-27............................1. lapsi.....yk5
NeliApina...............kp9/24.................................4. lapsi.....yk2
Liina87..................kp6/30.......................23v.....1. lapsi.....yk1
Jinda.....................kp2/~31...............................1. lapsi.....yk4
inspire...............................................................1. lapsi



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone Sinful
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia
Auneliini
Viulu



PIINAILIJAT
Safiirix.........................dpo21
An-nie.........................dpo10
TUUtikiks.....................dpo6
marika 83....................dpo?



PLUSSANNEET 2oo9 joulukuu
MaybeSomeday :flower: Tellu30 :flower:


PLUSSANNEET 2o1o tammikuu
Riemu :flower: tyyty85 :flower: Lara- :flower: ennie :flower: Hyväsetti :flower: jemppero :flower: Auroora :flower:

PLUSSANNEET 2o1o helmikuu
HayLina :flower: Leli82 :flower: Neila :flower: sutulii :flower: Sintsu78 :flower: Eveny :flower:miimii10 :flower:

PLUSSANNEET 2o1o maaliskuu
RiikkaVaan :flower: piprane ema :flower: Sanelma :flower: Ezziina :flower: Tinker Bell :flower: miya :flower: AaVee :flower:

PLUSSANNEET 2o1o huhtikuu
Unelmahöttö :flower: babar :flower: Neppi :flower:

PLUSSANNEET 2o1o toukkokuu
Piupula....................4.5. ....kp31/30-48.....dpo13....1. lapsi........yk8
icefairy....................7.5. .....kp26/28-35...................2. lapsi.......yk2
Milja Sivupolku........14.5. ...kp28/28-30...................4. lapsi.......yk1
HelinäKeiju10..........16.5. ...kp33/31-33...................3. lapsi.......yk1
Sophie84.................21.5. ........................................2. lapsi........yk1
vauvahaaveilija85...22.5. ...kp29/32........................2. lapsi........yk1
Onnellinen x5..........30.5. ...kp29/?...........dpo19.....5. lapsi
onnipellervo............31.5. ...kp28/28........................4. lapsi.....yk1



HAAMUILIJAT[/quote]

 
MiiJane76 > Minä laskisin dpo:n tämän päivän plussasta, kun on kerran vahvempi. Huomenna siis on dpo0 ja lauantaina dpo1. :)

Jinda > :hug: Voimia ja parempaa onnea uuteen yritykseen!

Manzu > Tervetuloa! =)

Liina87 > Tervetuloa! =)

samara88 > Onnea kihlauksen johdosta! :flower:

Omaan napaan kuuluu oviksen lähestymistä. Joitakin oireita on alkanut tulla, mutta limat puuttuu. Greippimehua olen juonut kierron alusta lähtien ja vitamiinit on edelleen käytössä. Ehkä ne loputkin oireet saapuvat viikon sisällä. Toivon tunnistavani oviksen varmasti, sillä viime aikoina on ollut aika stressaavaa elää epätietoisuudessa kierron vaiheiden osalta. Pahoin kuitenkin pelkään, että mies on työreissullaan juuri parhaaseen aikaan. Täytyy koittaa pysyä fiiliksessä viikonloppuisin ja toivoa, että se riittää.

Tämän kummempia ei oikeastaan kuulu. Pidin päivittämisessä taukoa, kun täällä oli kovin hiljaista. Nyt näyttäisi onneksi vilkastuneen. :) Mukavaa päivää! :wave:
 
Macy gray: Kiitos taas päivityksestä!

Mun tietoja voi jatkossa laittaa seuraaviks: tänään menossa dpo 4, kp 34 / 30-45. Lämmöt pysyneet nyt ylhäällä, joten tuo dpo 4 aika todennäkönen. Vatsassa hieman outo tunne, 10 päivää vielä testailuun. Olisko jo meidän vuoro? :heart:
 
Pikaisesti kommentoin vaan. Kaikki viestit olen kyllä lukenut, muttei nyt ehdi kaikkea erikseen kommentoimaan. :/

Onnea Samaralle kihlautumisesta! :heart:

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille ja muille, joilla ollut alamäkeä. :( Kyllä me kaikki vielä plussataan! Eikös juu!?

ON: Omat suunnitelmat stressittömästä kierrosta on toimineet hyvin. Ei täällä vanhempien luona tule käytyä koneella, eikä varsinkaan täällä palstalla, kun sitä saisi sitten selitellä. Nyt tulin kuitenkin piipahtamaan.
kp26 menossa ja menkkaoireet on ilmaantuneet. Turvotusta, mahasärkyä ja muita kolotuksia, mutta fiilis on kuitenkin ihan positiivinen. Varmaan siksi, ettei täällä viitsi kovin alkaa masennella, kun sitäkin ihmeteltäisiin. Tuhrutus ei ole vielä alkanut, mutta eiköhän sekin tänään tai huomenna ala sitten. Saa nähdä jaksanko siinäkin vaiheessa vielä olla positiivinen, vai päädynkö itkemään yksikseni. Onneksi tulee ihana ystävä huomenna viikonloppu kyläilylle, niin saa muuta ajateltavaa ja piristävää seuraa. :)

Kaikille ihan valtavan suuri ja voimakas PLUSSAPUUH! :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
macy gray: mulle voisi laittaa huomiselle eli 11.6 kp4 ei kp27... Kiitos! :)

ON: sain tänään töitä! :) Työelämä kutsuu jälleen heinäkuussa. Työpaikka sijaitsee vielä tuossa kadun toisella puolella! Koskaan ei ole ollut näin lyhyttä työmatkaa! :LOL: Ja ihan varmaan plussa pärähtää juuri ensimmäisenä työpäivänä! B) Yritystä emme jätä, vaikka töihin palaankin. Mutta ei se haittaa jos vieläkään se plussa ei tulisi, mutta jos se taas tulisi niin olisin silti niin iloinen. Olen ajatellut sen näin, että tapahtuu mitä tahansa niin sen kuuluikin sitten mennä. No mutta jos tässä taas menee se 7kk ennen kuin tärppää, niin syksyllä olen varmaan repimässä pelihousuja ja valittamassa joka päivä, että miksi en ole jo raskaana! :LOL:
 
BloodyEnd: olen myös yrittänyt olla stressaamatta tällä kierrolla.. alku onnistui ihan hyvin, mutta sitten alkoi työstressit ja sit aloin jännittäämään tuleeko se täti kylään vai ei... eli se siitä stressittömästä kierrosta..

Mimia85: Onnittelut uuden työsi johdosta! :D Harvemmin noin läheltä töitä saa.. paitsi jos ei tee töitä kotona, niin kuin minä.. mutta siinä onkin sitten niin hyviä kuin huonojakin puolia..

Omaa napaa: juuh, ei vieläkään tietoa tuleeko se täti tässä kierrossa vai ei.. kp35/28.. maanantaina viimeksi negan oon tehnyt.. milloinhan sitä vois uudelleen tehdä? Olisin varmaan jo tehnyt, mutta ei oo testiä kotona.. pitäisi varmaan käydä ostamassa.. oi jospa siihen ilmestyisi se plussaviiva..
 
Onnittelut mimia uudesta työpaikasta :flower:
Täällä on niin ihanat kelit ollut muutamana päivänä että ranta on kutsunut. B) nyt onkin niin harmaata että voi hyvillä mielin mennä iltavuoroon.
Ihana huomata kun miehellekin alkaa tulla vauvakuume. Se on innolla jo jutellut vaunuista ym. Eilen ehdotin että jos otetaan tämä vauvajuttu sillei että tulee jos on tullakseen -tyylillä niin mies oli ihan että joo mutta on se sitten iso pettymys jos ei ekalla tärppääkään. :snotty: että silleen :LOL:
 

Yhteistyössä