+++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

tiistai 1.6.2010



Mukiin menevä......kp52/27-29................23v....2. lapsi.....yk2
Kristen..................kp44/??......................21v....2.lapsi......yk8(13kk)
toiveikas -87.........kp38/30.....................23v....2. lapsi
macy gray.............kp32/19-47(32-34)....30v.....2. lapsi.....yk7
mamitus................kp26/28.....................26v.....2. lapsi.....yk5
marika 83..............kp25/30-36..........................1. lapsi.....yk5
samara88..............kp25/22-27..........................1. lapsi.....yk4
Sarmiina................kp24/25-30..........................3. lapsi.....yk3?
NeliApina...............kp24/27-29..........................4. lapsi.....yk1
wilkat....................kp22/35................................3. lapsi.....yk7
Jinda.....................kp24/32................................1. lapsi.....yk3
BloodyEnd.............kp17/30....................19v......1. lapsi.....yk30
An-nie...................kp16/~30..............................1. lapsi.....yk2
ToinenToive..........kp14/31.....................20v......2. lapsi.....yk5
TUUtikiks...............kp14/?.......................29v......2. lapsi.....yk1
Minnäi...................kp11/31.....................30v.....4. lapsi......yk1
MiiJane76..............kp9/26-34.................33v......4. lapsi......yk27
saraji.....................kp9/28-30.................33v......4. lapsi......yk3
Mariel85................kp5/?.....................................2. lapsi......yk2
Jade-....................kp4/31..................................1. lapsi.......yk5
inspire................................................................1. lapsi



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone Sinful
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia
Auneliini



PIINAILIJAT
samara88...................dpo12
Jinda...........................dpo5
marika 83....................dpo4



PLUSSANNEET 2oo9 joulukuu
MaybeSomeday :flower: Tellu30 :flower:


PLUSSANNEET 2o1o tammikuu
Riemu :flower: tyyty85 :flower: Lara- :flower: ennie :flower: Hyväsetti :flower: jemppero :flower: Auroora :flower:

PLUSSANNEET 2o1o helmikuu
HayLina :flower: Leli82 :flower: Neila :flower: sutulii :flower: Sintsu78 :flower: Eveny :flower:miimii10 :flower:

PLUSSANNEET 2o1o maaliskuu
RiikkaVaan :flower: piprane ema :flower: Sanelma :flower: Ezziina :flower: Tinker Bell :flower: miya :flower: AaVee :flower:

PLUSSANNEET 2o1o huhtikuu
Unelmahöttö :flower: Viulu :flower: babar :flower: Neppi :flower:

PLUSSANNEET 2o1o toukkokuu
Piupula....................4.5. ....kp31/30-48.....dpo13....1. lapsi........yk8
icefairy....................7.5. .....kp26/28-35...................2. lapsi.......yk2
Milja Sivupolku........14.5. ...kp28/28-30...................4. lapsi.......yk1
HelinäKeiju10..........16.5. ...kp33/31-33...................3. lapsi.......yk1
Sophie84.................21.5. ........................................2. lapsi........yk1
vauvahaaveilija85...22.5. ...kp29/32........................2. lapsi........yk1
Onnellinen x5..........30.5. ...kp29/?...........dpo19.....5. lapsi
onnipellervo............31.5. ...kp28/28........................4. lapsi.....yk1



HAAMUILIJAT
 
hellurei!
Onnea plussanneille, niit tais olla useampi tuossa aikasemmass pinossa!
Ja kiitokset mg:lle päivittelystä ja uudesta pinosta!

Täällei vielä mitää uuttaa, remonttihommaa riittää tässä kuumeilun ohella et usein jää toi kuumeilu pahemmin taka-alalle.
Väliin toi km vielä kovertaa sydäntä pahemmin ja välii (useimmiten) on jo ihan normimieli. Ei se auta ku katsoo eteenpäin ja tähtäillä tulevaa.
Mutta täällä ollaan ja ovista odotellaan kesäpäivien lisäksi :heart:
 
Macy Grey: Kiitos uudesta pinosta! Ja sulle kaikkea hyvää muutenkin toivosin, ku oloistas oon taas lukenu. Mitenhän sitä voikin niin samaistua?

).( Ei vielä ovista näkyny testissä, ehkä parin päivän sisällä vois jo näkyä. Olo on kyllä semmonen, et vois vaiks tulla huomenna merkkiä testiin.
 
Ensin päivitystä omasta tilasta, sitten perehdyn muihin :)

Kiitos mg uudesta pinosta! Se on upea!!!

bmi24,7, rasvaprosentti 32 ja testit antoi tällaisen tuloksen:



En jummarra, miksi kuva haalentaa toisen viivan, mutta se on taas lähes yhtä vahva kuin kontrolli, tai ei ainakaan niin haalea, kun kuva antaa ymmärtää. Sitten olin tuossa toisessakin testissä näkevinäni jotain piiperrystä, näkeekö kukaanm uu? :D
 
Onnea plussanneille ja meille muille paljon plussapuhureita... :whistle:
Ompas meillä hieno uus pino!!!
Omaa napaa; ovis lähenee ja alan tikuttelemaan sitä huomenna josko sen bongaisin...
tällä kertaa yritän pitää jalat maassa vaikka tulis mitä oireita, ettei perttymys ole sitten niin suuri, kun ferrari kaartaa kylään...mutta hyvillä mielin kuitenkin olen, uusi kierto uudet kujeet! :LOL:
 
:ashamed: Tuli mieleen, kun vuosi sitten näitä samoissa ketjuissa roikuin, kirjoittelin ja toivoin... Varmaan vielä seuraavanakin vuonna saan avata ketjun "kesäkuussa plussaavat, henäkuuta suunnittelevat" :ashamed:
Mä kyllä ajattelin eilen illalla, että ehkä mun olis parempi alkaa totuttelemaan ajatukseen, ettei meille tule kuin tuo yksi rakas lapsi, ja alkaa elämään sen mukaan...
 
Kristen > Mä olen näkevinäni siinä toisessa hailukan viivan, mutta en saa selvää onko siinä väriä. Negaksi itse tuollaiset tulkitsen. Onko r-testejä molemmat?

Tsemppiä! :hug: Teillä on yksi todiste siitä, että voitte myös onnistua. Toivotaan, että toinen tärppää viimein eikä toivosta tarvitse luopua. :)

saraji > Päätin laittaa vähän glitteriä, että hohdokkaasti plussattaisiin porukalla. :D

Kiitos kehuista kaikille! :flower: Mukavaa, että tykkäätte. :)

TUUtikiks > Kiitos samoin sinulle! =) Tähän porukkaan on helppo samaistua. Itsekin olen välillä ihmetellyt miten tuntemattomien kuumeilun henkeen sujahtaa mukaan, mutta onhan se luonnollista tällaisessa aktiivisessa ja lämminhenkisessä porukassa. :)

Testit eivät tulleetkaan vielä tänään. Tänään jäi paperiin viiru ja muistelen viikko sitten olleen vähän kipeämpiä nippailuja munasarjojen alueella, joten saattoi olla ovis vasta silloin. Tänään tuntui kohdussa kipua ennen sitä viirua. Harkitsen näytteen jemmaamista postin tuloon asti, jos vaikka olisikin kierto aikataulussaan. Viikon päästä sitten uutta testiä, jos negaa näyttää eikä täti edelleenkään saavu.

Välillä on ihan supistuksen tuntuisia tuntemuksia. Alavatsa pingottuu hallitsemattomasti ja hetken päästä menee ohi. Jos nyt raskaana olen, niin kummallisen aikaisin alkaa. Esikoista odottaessa oli kyllä kohdun kasvukipuja alusta asti, mutta harjoitussupistukset alkoivat vasta ekan kolmanneksen loppupuolella ja tuntuivat lähinnä reippaammin liikkuessa. En pystynyt kuntoilemaan sen takia, mutta kävin kyllä rauhallisemmilla kävelylenkeillä.

Pitäisi olla jo nukkumassa, mutta en ole malttanut mennä. On ollut hieman levoton olo koko päivän, joten rauhoittuminen on vaikeaa. Täytyy varmaan lähteä yrittämään, että ehdin nukkua riittävästi. Plussatuulia!
 
mg Se vaaleanpunainen oli ov testi ja oikeasti oli kyllä tummempi viiva, mitä tuo kuva näyttää, ei kuitenkaan yhtä vahvat...
Ajattelin, jos illalla saisi näytteen annettua, ja tehdä uuden ov testin, että miltä se sitten näyttää...
 
keskiviikko 2.6.2010



Mukiin menevä......kp53/27-29................23v....2. lapsi.....yk2
Kristen..................kp45/??......................21v....2.lapsi......yk8(13kk)
toiveikas -87.........kp39/30.....................23v....2. lapsi
mamitus................kp27/28.....................26v.....2. lapsi.....yk5
marika 83..............kp26/30-36..........................1. lapsi.....yk5
samara88..............kp26/22-27..........................1. lapsi.....yk4
Sarmiina................kp25/25-30..........................3. lapsi.....yk3?
NeliApina...............kp25/27-29..........................4. lapsi.....yk1
wilkat....................kp23/35................................3. lapsi.....yk7
Jinda.....................kp25/32................................1. lapsi.....yk3
BloodyEnd.............kp18/30....................19v......1. lapsi.....yk30
An-nie...................kp17/~30..............................1. lapsi.....yk2
ToinenToive..........kp15/31.....................20v......2. lapsi.....yk5
TUUtikiks...............kp15/?.......................29v......2. lapsi.....yk1
Minnäi...................kp12/31.....................30v.....4. lapsi......yk1
MiiJane76..............kp10/26-34.................33v......4. lapsi......yk27
saraji.....................kp10/28-30.................33v......4. lapsi......yk3
Mariel85................kp6/?.....................................2. lapsi......yk2
Jade-....................kp5/31..................................1. lapsi.......yk5
macy gray.............kp1/19-47(32-34)......30v.....2. lapsi.....yk8
inspire................................................................1. lapsi



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone Sinful
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia
Auneliini



PIINAILIJAT
samara88...................dpo13
Jinda...........................dpo6
marika 83....................dpo5



PLUSSANNEET 2oo9 joulukuu
MaybeSomeday :flower: Tellu30 :flower:


PLUSSANNEET 2o1o tammikuu
Riemu :flower: tyyty85 :flower: Lara- :flower: ennie :flower: Hyväsetti :flower: jemppero :flower: Auroora :flower:

PLUSSANNEET 2o1o helmikuu
HayLina :flower: Leli82 :flower: Neila :flower: sutulii :flower: Sintsu78 :flower: Eveny :flower:miimii10 :flower:

PLUSSANNEET 2o1o maaliskuu
RiikkaVaan :flower: piprane ema :flower: Sanelma :flower: Ezziina :flower: Tinker Bell :flower: miya :flower: AaVee :flower:

PLUSSANNEET 2o1o huhtikuu
Unelmahöttö :flower: Viulu :flower: babar :flower: Neppi :flower:

PLUSSANNEET 2o1o toukkokuu
Piupula....................4.5. ....kp31/30-48.....dpo13....1. lapsi........yk8
icefairy....................7.5. .....kp26/28-35...................2. lapsi.......yk2
Milja Sivupolku........14.5. ...kp28/28-30...................4. lapsi.......yk1
HelinäKeiju10..........16.5. ...kp33/31-33...................3. lapsi.......yk1
Sophie84.................21.5. ........................................2. lapsi........yk1
vauvahaaveilija85...22.5. ...kp29/32........................2. lapsi........yk1
Onnellinen x5..........30.5. ...kp29/?...........dpo19.....5. lapsi
onnipellervo............31.5. ...kp28/28........................4. lapsi.....yk1



HAAMUILIJAT[/quote]

 
Täti saapui ja kierron pituudeksi tuli 32 päivää. Nyt se tihkuvuoto on varmistunut menkoiksi, koska nuo edellä mainitut päivät on laskettu sen tihkun alusta ja on ns. normaali kierto mulle.. Kipuja alkoi tulla, joten otin kerrankin ajoissa lääkettä. Toivottavasti ei kovin pahoiksi nyt sitten ylly. Valion greippimehua juon nyt tunnollisesti ja toivon, että sillä olisi toivottu vaikutus.

Aika hyvä fiilis on uuden kierron alkamisesta, koska tämä toi selvyyden asioihin. Toivottavasti nyt pysyisi säännöllisenä ja kroppa alkaisi muutenkin toimia. Lääkkeillä en huomaa olleen vaikutusta, mutta jospa niistäkin pian. Jos saan nostettua annoksen neljään, niin ehkä se on mulle riittävä annos.

Tsempityksiä ja plussatuulia kaikille! Tulkaahan taustaltakin kertomaan kuulumisia ja merkkaaman pino omiinne. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kristen:
mg :hug: Voi kurja, mutta toisaalta hyvä, ettei kierto venynyt turhan takia...
Mihinkän tuo greippimehu nyt vaikuttikaan? Kun en enää yhtään muista :D
Juurikin siksi onkin hyvä mieli, kun tuli ihan normaalin pituinen kierto. :) Ei minua ovuloimattomat kierrot enää kovin paljon haittaa, jos ne noin lyhyeksi jäävät. Toki toivon ovuloivani jokaisessa kierrossa, ettei "turhia" kiertoja tulisi.

Greippimehun on tarkoitus vahvistaa kohdun limakalvoja, jotka mulla on niukat ainakin menkkavuodon määrän perusteella ja epäilen sen olevan syy kiinnittymisen epäonnistumiseen. Nytkin mulla oli selkeitä oireita, mutta hormonia ei riittänyt testissä näkymiseen. Ehkä mun näytteet on aika laimeita aamullakin, koska juon aika paljon. Täytyisi koittaa sännöstellä vettä iltaisin ja saada mahdollisimman väkevä näyte, että saisin ne kemialliset kiinni.
 
Täällä siis kp25 mut aamulla alko pieni vuoto...semmonen et vois iltaa kohti muuttuu oikeiks menkoiks. Eipä olis ikinä ollu näin lyhyttä kiertoo mut vaikee sanoa mitä tän ekan kierron aikana muutenkaan laastareiden jälkeen tapahtuu. Katellaan muutama päivä ni älä viel macy gray päivitä yk2:sta. Olishan se kyllä kätevää jos olis näin lyhyt kierto niin pääsis aina nopeemmin yrittää uudestaan :D nyt on reilusti testejäki valmiina. Mutta katsellaan.
 
MG, harmitukset tädin tulosta, mut onhan se kiva et kierto on tasoittunut. Nyt isolla tsempillä juhannus plussa hakemaan :heart:

Hitsi mulla allergia laittaa röörit tukkoon, poskionteloissa kauhia paine ja päätä särkee. Väliin tulee mietittyä et onkohan noilla sitten vaikutusta ku särkylääkettä ja allergialääkettä joutunee napsimaa... mut ei kai sitä vielä niin aikasessa vaiheessa. Parhaat hetket täällä odotettavissa viikon sisällä. Pitänee koittaa olla aktiivinen tässä rempan yms keskellä. Vkl aattelin joskos kasvimaan tynkää alkaisin väsään. Mutta saa nähä riittääkö aika vielä siihen tässä kaiken muun lisäksi..
 
Minnäi > Cetirizin on sellainen allergialääke, jota voi käyttää myös raskauden ja imetyksen aikana. Myös ainakin osa nenäsumutteista ja silmätipoista on sikiölle vaarattomia. Särkylääkkeistä ainakin Panadol on turvallinen. Itse olen katsonut lääkkeet ja lisäravinteet niin, että riskiä raskautumiselle ei ole. Pyrin hoitamaan kaikki oireet yhdellä tabletilla, mutta tällä hetkellä parempi annos on tabletti aamuin illoin ja lisäksi tarvittaessa nenäsumutetta. Tukkoisuuden saan pysymään kiitettävästi poissa eikä päänsärkyjä tule. Nyt tämä flunssa tekee olon hieman epämiellyttäväksi, mutta onneksi on paranemaan päin.

Mukavaa, että sulla on muuta ajateltavaa ja mielekästä puuhaa. :) Itsekin olen ahkeroinut pihalla vaikka oma pläntti onkin hyvin rajallinen. Mielelläni touhuan myös yhteiseksi eduksi. Pientä salaatti- ja yrttitarhaa olen myös kasvatellut ja tehnyt käsitöitä. Näin kesällä löytyy ihan eri tavalla innostusta vaikka sää ei kovin lämmin aina olisikaan. :)
 
...eli km tuli. Just viime viikolla kävin täällä puhaltelemassa plussapuhureita ja nyt tulen niitä itse odottelemaan :D Tyhjennys vasta käynnissä, joten voisin vaikka olla taustailijana tovin, ennen kuin pääsen tositoimiin!! En oikein osaa mennä tuonne km jälkeen kuumeileviin niin palasin tänne kolkuttelemaan.

Ihan on positiivinen mieli kaikesta huolimatta ja kovasti jo uusi yritys mielessä eli jos joukkoon mukaan mahtuu niin taustailijoihin hyppelisin!

Plussatuulia edelleen kaikille :heart:
 
Viulu :hug:
Täällä on kaikenlaista tapahtunut sinä aikana kun olen ollut poissa. Yritetään täällä kotosalla puhua ja miettiä mikä olisi viisainta tässä vaiheessa...Yrittääkö vielä yhdessä aikuisten oikeasti (jo pojankin takia) vai mitä tehdä...On se niin vaikeaa...
 
Heissan kaikille!

Viulu :hug:

Kesä ja kärpäset..joopajoo :p Täällä menossa kp 28/28-31 ja mooonet negatestit tehty :/ Oviksen bongasin kp 14 testillä. Malttamattomuutta, tiedän, mut ei voi mitään!
Oireita olis kyl vaikka muille jakaa, mutta niinhän meillä kaikilla.. :(
Elikkäs; lämmöt on radikaalisti koholla (?! ei mulla ikinä..) 37.5 - 37.8, kn tavoittamattomissa ja kiinteähkö, alavatsa pömpöttää ja kipuilee hieman (ei menkkakipua<- rajumpi), parina päivänä karmea päänsärky! Niin ja ovistesti näyttääpi vahvaa plussaa koko ajan... :|
Dpo 5 oli hirmuiset alavatsa-alaselkä-lonkat -kipua, joka kuitenkin rauhoittui jo seuraavana päivänä.

Erittäin epätietoinen fiilis, olis kiva kun jotain konkreettista tulosta tulis jo kohta.
Ainii ja koko kierron ajan on ollu punkku ja greippimehut käytössä :D

Plussatuulia kaikille kovin!!! ++++

Onneks olette olemassa, kanssasisaret :hug:
 
Safiirix Tervetuloa! Kyllähän noi sun oireet kuulostaa lupaavalta, kerta vielä ov testitkin on positiivisia :)

Mikähän mua vaivaa? :( Nyt vajaan viikon aikana tullut jos jonkin moista oiretta ja niistä ehkä ärsyttävin on se, että mulla on vuoron perää kauhean kylmä tai kauhean kuuma, suorastaan tuskan hiki! Ja se saattaa pahimmillaan vaihdella 5 min välein. Väsyttää, päätä on särkenyt, pitää katsoa tosi tarkkaan mitä syö tai käden ja jalat on TOSI turvoksissa, turvottaa muutenkin ja aamuisin jalat on tosi kipeät. Tänään nippas mahastakin tosi kovasti :(
Menisin varmaan lääkärille, mutta mein omalääkäri on niin kammottava ja suoraan sanottuna huono, ettei sinne kannata mennä...
 
Viulu :hug:

Auneliini: Toivottavasti saatte asiat puhuttua ja järjestymään parhain päin! :hug:

Monellakos teistä on jotain "apukeinoja" käytössä, kuten greippimehu tms? Ja millaisia?

3kk D-vitamiinia syötyäni huomasin, että ilmeisesti aiemmin on ollut siitä puutetta. Kuukautiskierto kun saattoi venyä 40 päiväänkin, mutta jokin aika kuurin aloitettuani menkat on tullut säännöllisesti 28-30 päivän välein. D-vitamiinihan vaikuttaa hedelmällisyyteen, joten pitkäkiertolaisille suosittelisin sitä, ellei ole jo käytössä. :) Itselläni ainakin auttoi. Kesällähän sitä toki saa auringostakin, jos siis ulkona viihtyy.

Greippimehua kokeilen seuraavaan kiertoon, jos tässä ei tärppää...

Hieman jäi epäselväksi, milloin se ovis nyt sitten oli. Kaksi viivaa on tikkuun ilmestynyt joka päivä, vahvimmillaankaan ei kuitenkaan kontrolliviivan vahvuinen, vaan vähän hailakampi. Se oli sunnuntaina. Muuten ollut sitten aika hailakoita, ja tänään ihan haalea haamu taas. Tämän perusteella se kaiketi sitten tapahtui maanantaina (jos "plussasta" 24 tunnin päästä pitäisi tapahtua). Onko mulla nyt siis dpo 2? Ihan tyhmä olo tulee tällaisia kysellessä... :ashamed:
 
mimia85.............kp18/25-28....25v.....2. lapsi.....yk1

Mehän emme aikaisemmin yrittäneet saada vielä toista lasta, mutta viime kuussa tapahtui monien väärinymmärrysten takia (pitkä juttu :D ) niin että olisin voinutkin plussata. Mun vauvakuume räjähti silloin täysin käsiin ja sain sen innon tartutettua
myös mieheeni. Eli meillä ei viime kuussa plussattu, mutta oon iloinen siitä, koska ehdittiin miehen kanssa puhua kaikki maan ja taivaan väliltä ajatuksesta, jos meitä olisikin kohta neljä! Ja me päätettiin aloittaa yritys!!! =)

Ja jos nyt olisin ollutkin raskaana, niin me oltais "menetetty" tämä ihana aika kun lasta yritetään saada. Tässä fiiliksessä on vain sitä jotain.. ;) Joten tänne vaan nyt paljon paljon plussatuulia! :heart:

Ja tosiaan itse olen 25v ja mies 27v ja meillä 1,5v esikoispoika (02/09). Oviksen bongasin viime viikon alussa; oliskohan ollut kp 8-12 välillä eli nyt ois dpo 6-10. Koko ajan sitä huomaa yrittävänsä bongailla oireita. Ainoat oireet mistä voisin elätellä toiveita on aivastelu, mahan poltto, turvotus ja viiltokivut, mutta näitähän mulla on ollut joka kuukausi! :LOL: Mies nauroikin että hän ei enää innostu noista mun oireista kun olen nyt viimeiset 5kk ollut joka kuukausi aivan varma että olen raskaana! :D Että se siitä mun oireiden bongailusta.. :whistle:

Ja nyt on aika kiva tunne odottaa ensi viikon testailua, koska olisin tosi tosi iloinen raskaudesta, mutta jos en olekaan raskaana, niin siitäkin olen iloinen. Koska sitten meillä olisi mahdollisuus saada toinen lapsi jossain muussa kuukaudessa kuin helmikuussa. Jos
nyt olisin raskaana, niin jotenkin raskausaika ei olisi niin "uusi" juttu, koska olen ollut jo kertaalleen raskaana juuri nämä samat kuukaudet ja tiedän miltä tuntuu ahtaa suuren suurta mahaa talvitakin sisälle.. :LOL: Toivottavasti en selittänyt liian sekavasti.. ;) Loppuraskaus kesällä olisi kiva kokea, mutta lapsethan tulevat sitten kun aika on valmis. Joten emme nyt yritystä yritä tuohon muuttaa, että loppuraskaus olisi kesällä. Lapsi saa tulla ihan milloin vain ja olemme siitä tosi iloisia oli kuukausi mikä tahansa..
:heart:
 

Yhteistyössä