+++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

Vissiin eilen se haalea viiva oli sitten jo menneen oviksen merkki, tänään ei tullu testiin yhtään mitään. Eli lyhyempi kierto tulossa. Hitto olis pitäny tajuta, nyt menee ihan hukkaan koko kierto. Ajattelin josko hakisin pillerit siks aikaa, että pääsee hoitoihin kun tuntuu ettei pää kestä enää. Pientä kärhämäähän siitä on luvassa, mutta minun kroppa niin minä päätän.
 
Kristen, terveysasemaltakin tuli virtsanäytteestä (eivät ottaneet verestä ) nega :/ Mutta luotan vielä, että tulee myöhäinen plussa tai että olen itse laskuissa sekaisin ;) Mulla tuli ovulaatiokin sen verran myöhään omasta mielestä, että hyvin voi olla että olen aikaisin vain liikenteessä testejen kanssa..
 
).( dpo3 kai tänään ja nyt jo jännittää, miten käy. Täytys varmaan yrittää nyt vaan miettiä muita asioita ettei menis ihan ylikuumeiluksi. Ja sit jos tulee kaamee pettymys. Onneksi lomamatka jo siintää horisontissa, niin täytyy miettiä pakkaamisia. Ehkä sit matkalla ajatukset ainakin pysyy muualla.

Onko kellään muuten tietoa, saako Molkosania käyttää raskaana ollessa? Hitusen ennen aikaista pohdintaa, mutta mietin vaan...

Samara88: Myöhäiset onnittelut! :flower: =)
 
Samara88 Onnittelut täältäkin! :flower:

).( oviksesta 15 päivää.. viime kierrossa oli 16 ku alko vuoto.. jännittää! välillä on huono olo ja tällä viikolla vihlassu pari kertaa alamahasta.. lämpö sen 37. ovistesti on kyllä nega vaikka mulla viime raskaudessa näytti +, mut silti sitä toivoo... :whistle:

Ja kiitos ymmärryksestä! Viimekertasen purkauksen suhteen..
 
Uusi piinailija ilmoittautuu joukon jatkoksi =)

Tämä on ihka ensimmäinen viestini tässä foorumissa. Jee :)

Itsestäni taustatietoa sen verran, että olen 27-vuotias (nainen - jos se nyt on tarpeellista erikseen mainita :LOL: ) ja esikoista toivotaan.
Ehkäisy on jätetty toukokuussa 2006, joten 4-vuotta on sängynjousia kuormitettu tasaseen tahtiin. Valitettavasti vaan laihoin tuloksin eli ei yhtään mitään koko aikana. No ehkä jokunen ovisplussa, jos jotain positiivista yritetään etsiä.

Hidastamassa meitä siis on pco ja pitkät kierrot (menkat n. 6kertaa vuodessa).

Nyt takana on ensimmäinen inseminaatio (tuntuuko muistakin, että aika hitaasti toimii täällä tuo julkinen puoli lapsettomuushoitojen suhteen??) Ekan kerran kävin lääkärissä kun vuosi oli yritystä takana. Eli KOLME vuotta odotettiin, että päästiin ensimmäiseen inssiin.

No, tässä sitä nyt sitten ollaan. Inseminaatio tehtiin kohta 2 viikkoa sitten. Kiertopäivänä 28 tein positiivisen ovistestin ja siltä istumalta lähdimme miehen kanssa sitten toimenpiteeseen. Paikalla oli minä, mies ja kypsä munasolu.. niin ja lääkäri. Ja nyt sitten toivotaan ja jännitetään, että onko ne lääkärin matkaan lähettämät siimahännät sattumalta törmänneet siihen munasoluun, jonka minä toivottavasti puolestani taas olen tyrkännyt matkaan.

Maanantaina on labraan aika verikokeeseen, josta sitten T.O.I.V.O.T.T.A.V.A.S.T.I löytyisi raskaushormonia.
Jos tämän neljän vuoden aikana en ole tarpeeksi toivonut, niin nyt kyllä ainakin toivon.

Ja toivon myös plussia muillekin sitä toivoville, eli keskimäärin kaikille tähän ketjuun osallistuneille :)
 
Uusi piinailija ilmoittautuu joukon jatkoksi =)

Tämä on ihka ensimmäinen viestini tässä foorumissa. Jee :)

Itsestäni taustatietoa sen verran, että olen 27-vuotias (nainen - jos se nyt on tarpeellista erikseen mainita :LOL: ) ja esikoista toivotaan.
Ehkäisy on jätetty toukokuussa 2006, joten 4-vuotta on sängynjousia kuormitettu tasaseen tahtiin. Valitettavasti vaan laihoin tuloksin eli ei yhtään mitään koko aikana. No ehkä jokunen ovisplussa, jos jotain positiivista yritetään etsiä.

Hidastamassa meitä siis on pco ja pitkät kierrot (menkat n. 6kertaa vuodessa).

Nyt takana on ensimmäinen inseminaatio (tuntuuko muistakin, että aika hitaasti toimii täällä tuo julkinen puoli lapsettomuushoitojen suhteen??) Ekan kerran kävin lääkärissä kun vuosi oli yritystä takana. Eli KOLME vuotta odotettiin, että päästiin ensimmäiseen inssiin.

No, tässä sitä nyt sitten ollaan. Inseminaatio tehtiin kohta 2 viikkoa sitten. Kiertopäivänä 28 tein positiivisen ovistestin ja siltä istumalta lähdimme miehen kanssa sitten toimenpiteeseen. Paikalla oli minä, mies ja kypsä munasolu.. niin ja lääkäri. Ja nyt sitten toivotaan ja jännitetään, että onko ne lääkärin matkaan lähettämät siimahännät sattumalta törmänneet siihen munasoluun, jonka minä toivottavasti puolestani taas olen tyrkännyt matkaan.

Maanantaina on labraan aika verikokeeseen, josta sitten T.O.I.V.O.T.T.A.V.A.S.T.I löytyisi raskaushormonia.
Jos tämän neljän vuoden aikana en ole tarpeeksi toivonut, niin nyt kyllä ainakin toivon.

Ja toivon myös plussia muillekin sitä toivoville, eli keskimäärin kaikille tähän ketjuun osallistuneille :)
 
No nyt meni toivo kyllä totaalisesti. Mulla ei siis oo mitään mahdollisuuksia koskaan saada lapsia jos noin pitkään joutuu jonottamaan. Ootteko koskaan miettiny (kokonaan lapsettomat), että mikä hitto se elämän tarkotus on jos ei saa lapsia? Eihän siitä voi päästä yli, eihän se oo ihmisarvosta elämää. Kyllä on pinna kireellä. Varotin jo eilen tuota, että jos minä en pian oo raskaana niin minut löytää mielisairaalasta. Eikä se pian oo mahdollista kun jo pelkkään ovulaatioon on kuukausi aikaa, eli 6 vko odotus edessä. Ja minä kyllä sekoan siihen mennessä.
 
Noblood Pitkänkiertolaisena mä tiedän, miltä tuo turha odottaminen tuntuu... Ja valitettavasti kunnalliset on hidasta porukkaa, ne kun eivät itse näköjään kärsi lapsettomuudesta ja sen tuskasta... :( Yksityiseltä saa nopeaa toimintaa, mutta hinta onkin sitten jo aivan eri luokkaa! Sulla on nyt muutenkin vaikeaa aikaa, joten varmasti ketuttaa!
Mä olen onnellisessa asemassa siinä mielin, että meillä on jo yksi lapsi, jota koskaan ei pitänyt syntyä. Sinällään jotenkin ironista nyt muka haaveilla toisesta, ehkä kolmannesta ja neljännestäkin, kerta ennen esikoista lääkäri oli sitä mieltä että ainakaan luomuna meille ei lapsia tule...

Jaksamista nyt kuitenkin tän asian kanssa ihan meistä jokaiselle, niin pitkän kuin lyhyenmatkalaisillekin!
 
Hui hui hui! Kyllä alkaa tosissaan jännittää! Ei oo meinaa täti vieläkään tullut ja söin kuitenki terotkin ku en ollu varma ovuloinko ovis+ huolimatta.. 16 pvää mahd oviksesta ja lauantaina otin viimiset terot.. aina alkanu menkat viikon sisällä vikasta terosta.. :whistle:
raskaustestiä ei ole muuten oisin varmaan jo testannu!
alavatsassa tuntunut nippailua, mut tiiä sitte johtuuko alkavista menkoista.. Lämpö on 37,2 et eipä sekään ole laskenut!!!
voisinkohan olla raskaana, kääk! B)

Tervetuloa iloksi! :flower: ne "menkkakivut" voi tosiaan johtua myös raskaudesta..
 
Kiitos Kristen lohdutuksesta. Harmittavasti vaan vuoto (tulva) alkoi muutama tunti kipujen alkamisesta. :/ Eli kp 1 elellään. Samanlaista taustaa taitaa meillä olla, kun pitkistä kierroista olen minäkin kärsinyt tämän reilun 4vuotta kun lasta on yritetty. Ilman lääkkeitä ei ole kertaakaan kierto jäänyt alle 40 päivää.

NoBlood Sen verran täytyy ottaa sanoja takaisin tuosta odotusajasta, että osa johtui itsestä, kun häiden vuoksi halusin laittaa tutkimukset jäihin. En halunnut enempää stressiä kesälle tutkimusten muodossa. Se lisäsi aikaa jokusia kuukausia. Olisi sitä varmaan ehkä ripeämmin toimittu, jos itse olisi vaatinut enemmän. Minä vaan tyydyin siihen mitä sain.

Tammikuussa oltaisiin jo saatu mennä inseminaatioon, mutta ekan kerran oviksen löysin vasta viimekuussa. Tai olihan niitä oviksia pari, mutta vain pitkien pyhien aikana ja lomareissulla toisella puolella suomea.

Ja useimmiten varmaan nopeammin toimitaan.. joten älä hätäile.

Mariel85 Sinulle toivottelen plussaa, kun niin jänniä aikoja elelet. :) Minä poistun tästä ketjusta yhtä nopeasti kuin tulinkin. Toivottavasti ei enää myöhemmissä ketjuissa törmätä :)

Muillekin jännääjille paljon plussia :)
 
Tänään jo kp 35/31 eikä menkkoja kuulu. testiä en ole vieläkään tehnyt, tilasin netistä ja varmaan maanantaina tulee niin teen silloin mutta olen jo aika varma raskaudesta. rinnat kipeytyneet lisää ja vihlaisu kipuja välillä alavatsassa. tuntuu että on koko ajan nälkä ja närästää välillä. mutta maanantaita odotellessa :)

ihanaa viikonloppua kaikille ! :)
 
Kp31 on näköjään mulla meneillään. Taitaa selittää passiivisuuttani vauvakuumeen puolella palstailun osalta. Pahoittelen laiskaa päivittämistä. :ashamed: Lupaan kunnostautua vaikka oma piinailuni onkin tuskallisessa vaiheessa. Olen tosin lähdössä lomalle eikä siellä ole nettiä käytössä. Voisiko joku ottaa päivittäjän homman siksi aikaa? Tarvitsee vaan klikata Lainaa edellisen päivityyksen kohdalta ja muuttaa tiedot. Uuden kierron aloittaneet siirretään hännille, jotta järjestys säilyy laskevana. Pisimmällä kierrossaan olevat siis ylös. Reilun viikon verran olen vielä paikalla, joten vapaaehtoisella on tovi aikaa ilmottautua. :)

Koitan malttaa syventyä kuulumisiinne tämän illan tai huomisen aamun aikana ja tehdä samalla listan päivityksen. Kommentoinkin sitten. :) Mukavaa viikonloppua kaikille! Plussapuhureita piinailijoille ja tsemppiä uuden kierron aloittaneille! :wave:
 
mg mie voin ottaa päivityksen väliaikaisesti hoidettavaksi loman ajaksi, kun töiden takia tässä maisemissa kuitenkin pyörin :) Mutta sitten kun päivittelet, teeppä samalla uusi heinäkuun pino :D jos jaksat :ashamed:

Hassua, en usko näiden olevan raskausoireita, sill' dpo on jotain 3 tai 4 vasta, mutta tänään on ollut ihan "raskauspahoinvointia". Voisikohan tuo foolihappo aiheuttaa tällaista? Lisäksi finnejä on yllinkyllin ja turvottaa het joka paikkaa...
 
Kristen > :D Kiitos, kun muistutit! En taaskaan meinannut hoksata, että kuukausi vaihtui. :ashamed: Oli kyllä viikko sitten mielessä, mutta en viitsinyt valmiiksi avata. :p Aamukahvin aikaan ehkä saisin homman hoidettua. Toivottavasti löytyy uusia kivoja kuvia. :)

Niin ja kiitos lomittajaksi lupautumisesta. :) :flower:

Mulla on myös muutama päivä oviksen jälkeen raskausoireita aika usein. Tulkitsen ne oviksen jälkioireiksi, koska ovisoireethan voivat muistuttaa hyvinkin paljon raskausoireita. Kiinnittyminen tapahtuu hieman myöhemmin, joten on epätodennäköistä reagoida hedelmöittymiseen noin aikaisin. Yksilöllistähän se toki on. Toivotaan parasta. bd
 
Tuli eilen kirje sieltä polilta ja siinä luki, että jonotusaika on noin kolme kuukautta. Suosutuin sitten miehen ehotukseen (kun olin lähdössö jo hakemaan ehkäsyä) yrittää kolme kuukautta luomusti vielä koska tietää, että apua on tulossa. Pelottaa vaan ihan oikeasti tuo minun pää. Viime yönäkin vaan pyörin sängyssä kun mietin mahdollisuuksia raskautua tästä kierrosta, millon sen vois testata, millon olis la jne... Ja vieläpä kun ovis meni harakoille eikä ole edes mahdollisuutta plussata tästä kierrosta.
 
Noblood Mulla helpotti isommat paineet, kun saatiin ihka oikea aika polille! Nyt vaan suuntaat katseet sinne, etkä edes odota näiltä kolmelta kuulta mitään, niin ihme saattaa olla lähempänä kuin uskotkaan :) Meillä esikoinenkin sai heti lääkärikäynnin "aikana" eli samasta kierrosta :)
 

Yhteistyössä