+++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

Tulin päivittämään ja kertomaan kuulumisia.

Tervetuloa uusille! =) Kertokaa, jos haluatte jotain tietoja lisättävän listalle. :)

Menkkoja odotan saapuvaksi. Lämmöt dippasiavat ja palasivat sitten norrmaaliin. Nippailut ja limat olivat lupaavia, mutta ovista en ole bongannut. Kimppuun hyökänneet pms-oireet viittaavat vahvasti tädin lähestymiseen ja toivonkin tästä lyhyttä kiertoa todennäköisen ovuloimattomuuden takia. Toivoni olen menettänyt ainakin hetkellisesti ja hälläväliä-asenteella odotan syksyä saapuvaksi. Lääkkeiden kanssa uskon onnistavan paremmalla menestyksellä, kun keho näyttää nyt osoittavan mieltään ihan urakalla. Metut kuitenkin suunnittelen lopettavani paketin tyhjennyttyä, koska en huomaa niitten vaikuttaneen mitenkään. Ruokavaliolla olen saanut olon paremmaksi ja pari kiloakin karistettua, joten aion jatkaa yksin sen voimin. Ehkä auttaakin paremmin, kun ei ole turha lääkitys sotkemassa.

Mukavaa päivää kaikille ja oikein paljon plussapuhureita! Toivottavasti loppukuun aikana ropisee plussia tai ainakin haamuja heinäkuun plussapinoa aloittamaan. :)

Päivittäydyn paikalla olijaksi. :)

Terve vaan uusille! Totta tuo puhe helposti raskautumisesta km:n jälkeen. Monella tuttavalla käynyt niin eikä itselläkään mennyt aikoinaan kuin yhdet menkat välissä ja sitten oli uusi pienokainen jo tulossa. Voimia NoBlood kuitenkin menetyksen käsittelyyn! :hug:

).( Näköjään kp8 menossa. Kiitos MacyGrey päivityksestä! :wave: Ilman listaa olisin hukassa. Greippimehua kovasti juodaan. Limoja ei näy, joten ovis tuskin on viel tulos, ehkä ens viikolla. Toivottavasti ei miehen työt taas hankaloita hommaa.

Hyvää Juhannusta vaan kaikille! Täällä lueskelaan ja päivitellään sit ens viikolla tilannetta.

Tervetuloa uusille :wave:

Ja kiitos MG taas päivityksestä! Tässä tilannepäivitystä omalta kohdalta: kierto jatkuu edelleen. Testin olen tehnyt joka toinen päivä, tänään viimeksi. Negaa. Rinnat ollut edelleen tosi turvonneet ja kipeätkin, tänään ehkä vähän helpottaneet. Voi olla, että olen ovuloinut vasta pari viikkoa sitten la, sillon reissussa ollessa todella oli kipuja. Lämmötkin nousivat normi nousseisiin lukemiin sillon su, vaikka tämän kierron lämmöt olleetkin vähän mitä sattuu. Mutta siitä su:sta olleet yli 36,6. Siitä laskien kiertoa vielä kaksi päivää jäljellä.

Jos uusi kierto ei ala ensi viikolla ja testit näyttää edelleen negaa niin lähden tohtorin juttusille. Alkaa olla hiukan turvonnut ja turhautunut olo..palaan päivittelemään tilannetta juhannuksen jälkeen. Hauskaa Juhannusta kaikille! :)

Vuoto alkokin sitten uusiks ja paljo reilummin kun mitä noi pari päivää oli. Voiskohan olla mahollista, että olis täti tullu suoraan keskenmenon jälkeen..? Tein r-testin ja se näytti negaa jo nyt mikä on aika loistava juttu kun eikös se sitten meinais sitä, että ovulaatiokin olis mahdollisesti tulossa pian. Pitää vissiin tikutella joka päivä jotta sais tietää millon se sitten meinas tulla.

Kiitos MG ja :hug: Ehkä on parempi olla "yrittämättä" liikaa ja antaa asioiden tapahtua omalla painollaan.
Tsemppiä NoBloodille oviksen bongailuun =)
miimi10; miten menee, millainen olo?
ON; tätiä ei vieläkään ole tullut kylään, väsymystä on ilmassa ja rinnat on kipeet, mutten jaksa uskoa vielä mihinkään, ei kuitenkaan touhuttu kuin kerran tässä kierrossa. Sen verran jotain olen saanut tehtyä, että eilen tein iltasella testin, jossa oli haalea viiva (oliskohan ollut haamunen). Aamulla oli tarkoitus tehdä testi uudestaan, mutta testi oli sökö eikä tehnyt yhtään mitään, ei kontrolliviivaa ei mitään.
Soitin aamulla terkalle ja sain lähetteen verikokeisiin, huomenna ennen puolta päivää pitäisi saada tulokset.
Koko ajan odotan tätiä ja ravaan vessassa tsekkaamassa tuleeko mitään...

olo n: ajoittain särkee päätä ja tissit on iltaisin kipeemmät kun päivällä, tänään tuli nolo efekti eli nännit tuli rintaliiveistä ulos pariin otteeseen :eek:
ruoka ei oikeen maita ja tuntuu että huippaus lisääntynyt. ns repäsy kivut ovat loppuneet..
ajattelin että osa oireista voisi johtua hää stressistä ja jos nää nyt jatkuu teen testin häihen jälkeen:)

mitäs muille?

Miimii toi kuulostaa ihan samalle kun minun viime kierto vaikka en kyllä millään olis uskonu plussaavani.

On niin sekava olo nyt. Oli niin kerennyt ajatella ettei meille pientä tule koskaan ja sitten kun se tulee, se viedään pois. Ei tiedä olisko iloinen kun on mahdollista raskautua vai uskoisko siihen, että tämä oli tässä ja minusta ei äitiä tule. Onneks maanantaina on lääkäri ja pääsee jutustelemaan.

Omanapaisesti tulin piipahtamaan. Illalla oli sen verran kovat menkkakivuta, että jouduin ottamaan unien turvaksi särkylääkkeen. Edelleen vähän juiliskelee ja vatsa on turvoksissa, mutta vuotoa ei näy. Hieman pelottaa viikonlopun työt, kun seisaaltaan joudun olemaan monta tuntia putkeen. Täytyy varustautua hyvällä särkylääkesetillä ja koittaa pysyä liikkeessä. Toivottavasti vuoto ei ala yllättäin kesken vuoron, koska työpisteeltäni on vaikea päästä vessaan.

Yritän jossain vaiheessa tehdä vielä juhannuspäivityksen, mutta nyt täytyy jatkaa asioiden hoitamista. Mukavaa päivää kaikille! :wave:

PLUSSA TULI =) En oikein tiedä miten päin olisi, on niin upea ja epäuskoinen olo!!!Yhdestä kerrasta ja niin monta kertaa kun edellisissä kierrossa jyystettiin |O
Voi että, nyt oltaisiin sit viikolla 4+5 :heart: HCG oli verikokeessa 43.9.
Kovasti ihanaa ja aurinkoista juhannusta kaikille teille ihanille ihmisille :hug: Kovasti plussapuhureita, tuutte sitten äkkiä perässä =)

Mä arvasin auneliini Onnea ihan hirveesti! :flower: Mul on semmonen tunne et ite plussaan ens viikolla... Yritän olla negatiivinen ettei sit vituta niin kauheesti kuitenki :D Miehen mummo oli yöllä kuollu joten mun on pakko olla raskaana... Hyvä päätelmä vai mitä.

Auneliini Paljon onnea! :)
mg Kovat menkkakivut voi viitata myös raskauteen :), pidän peukkuja pystyssä sinulle. liikunta tosiaan auttaa, ja yritä kävellä mahdollisimman paljon mahdollisimman hyvillä kengillä. Myös lantion heiluttelu puolelta toiselle mulla auttaa jonnin verran...

).( Räkä valuu niin kuin auki jäänyt vesihana. Alavatsaa ja selkää vihloo niin että aijai. Kaikin puolin siis tukala olo ja neljän päivän työputkesta vasta ensimmäinen on takana. Mökkisuunnitelmatkin meni päin prinkkalia, kun appivanhemmat olivatkin vuokranneet ulkopuoliselle sen mökin, mihin meidän piti majoittua :( Ja jos vettä sataa, ei oikein pienen pojan kanssa viitsi sähköttömään aittaan mennä... Pah ja pös, eniten mtässä mua nyt harmittaa se, että joudun menemään tänään kauppaan, jossa on varmasti enemmän ihmisiä kuin muurahaispesässä. jääkaappi huutaa tyhjyyttään, sillä meisän piti olla juhannus ihan jossain muualla kuin kotona :(
Ainiin, lämmöt olivat aamulla vain 36.26, joten ei se ov ainakaan vielä ole ollut...

Onnee Auneliini :hug:
Omaan napaan suunnitellaan kovin meen perheen ensimmäistä etelän matkaa se vie ajatukset ja stressin pois vauvakuumeesta, en laske edes ovispäiviä tai tikuttele ovista nyt otetaan tälläinen taktiikka käyttöön....vauva tulee kun on tullakseen, miehen kanssa on niin ihana suunnitella ja puhua kaikenlaista kun on 100% mukana tässä. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kristen:
mg Kovat menkkakivut voi viitata myös raskauteen :), pidän peukkuja pystyssä sinulle. liikunta tosiaan auttaa, ja yritä kävellä mahdollisimman paljon mahdollisimman hyvillä kengillä. Myös lantion heiluttelu puolelta toiselle mulla auttaa jonnin verran...
Ne taisivat olla ovulaatiokipuja. :headwall: Lämpö on nyt viimein noussut selkeästi koholle. En tiedä mistä aikaisempi dippaus johtui, mutta toissailtana oli myös tosi kylmä eli ilmeisesti ovista ennakoiva dippaus tuli vasta silloin. (Silloin en tullut mitanneeksi) Nyt ei palella, mutta jotenkin koin mittaamisen tarpeelliseksi ja 37,2 asettahan se näytti. Tämän kierron mahdollisuudet ovat silti menetetty, sillä mies tuli vasta eilen töistä kotiin enkä minä kipuineni kyennyt peittojen heilutukseen. Tänään ei innosta riidan takia ja seuraavat kaksi iltaa olen töissä.

Ehkä pieni mahdollisuus on tänään, jos mies lepyttelee. En silti usko, että enää ehtii ja jos ehtiikin, niin kiinnittymisestä jää todennäköisesti kiinni. Jos tästä nyt jotain hyvää haluaa löytää, niin ainakaan ei tarvitse rajoittaa alkon maistelua raskautumisen toivossa. Olen nimittäin lähdössä festareille ja kesälomareissullakin varmasti tulee ruuan kanssa ja saunomisen yhteydessä vähän otettua. Jään siis odottelemaan milloin täti suvaitsee saapua ja alan asennoitua seuraavaan kiertoon.

Auneliini > Ihanaa saada kesäkuullekin plussa! Onnea ja tarrasukkia! :flower:

:headwall: :headwall: :headwall: Miten oviskivut voi olla niin menkkasupistusten kaltaisia!? Vain kerran aikaisemmin on tuntunut kohdun alueella, mutta silloin tuntui myös muniksissa. Nyt tuntui vain kohdun seudulla ja limailutkin loppuivat jo muutama päivä sitten. Olen ihan ihmeissäni kehoni toiminnasta. Onneksi sain heinäkuulle ajan hyvälle lääkärille lääkityksestä keskustellakseni ja samalla voin sitten tästäkin puhua. Luulin jo, että suunta olisi parempaan, mutta huonompaanhan tämä on vain luisunut. Kroppa toimii ihan miten sattuu eikä mihinkään oireisiin voi luottaa, paitsi joissakin kierroissa lämpöjen muutoksiin.

Anteeksi purkaus näin juhannuksen alla, mutta tuli niin hämmentynyt ja pettynyt olo kun tajusin asian lämmön mitattuani. :ashamed:

mg Mä elän myös toivossa, että ne kovaakin kovemmat menkkakivut olis ollut ovulaatiosta johtuvia, vaikka ehkä vähän ennakossa, sillä ainakaan tänä aamuna ei lämmöt olleet nousseet... Onneksi sulla on kuitenkin tiedossa hyvä lääkäri, jolle voit kertoa kaikki asiat mitä mieleen tulee, ja josko se sitten keksisi jotain *nimim. kauhulla odottelen syksylle aikaa yleiselle puolelle, jossa eivät ota mitään sanomisiani tosissaan*

Taitaa jäädä täälläkin nuo peitonheiluttelut vähille. Riitaa miehen kanssa ja tällä kertaa siitä, että musta tuntuu, ettei mun tarpeita huomioida millään tavalla. Aina saan olla ajattelemassa muita ja mitä muut haluaa ja kiitosta siitä en kuule koskaan. Musta tuntuu että elän muille, joka suhteessa, eikä mies ymmärrä sitä yhtään :(( Jospa huomenna parempi päivä...

Kristen > Se lääkäri on erikoistunut diabetekseen ja naistentauteihin, mutta ihan kunnallisen leivissä. Hänen aikansa ovat kortilla, joten yllättävän pienellä viivellä pääsen hänen kanssaan juttelemaan. Iloitsen jo etukäteen vaikka mitään selkeitä siirtoja tuskin onkaan luvassa. Korkeintaan metujen osalta tehdään muutoksia. Mutta tärkeintä on se, että tilanteestani jää tekstiä tietoihini ja ne auttavat saamaan apua vuoden tullessa täyteen. Olen jo asennoitunut siihen, että Clomit tarvitaan.

Ravitsemusterapeutille minua varmasti kehoitetaan myös, mutta haluan yrittää omin avuin. Vähähiilihydraattinen ruokavalio on ollut avuksi niin voinnin kuin painon pudotuksenkin osalta. Lämpimät kelit vaan vähentävät ruokahalua, joten olen syönyt liian vähäisesti eikä paino ole viikkoon tippunut toivotulla tavalla. Ihmeitä en odota, mutta vähintään puoli kiloa viikossa haluaisin pois. Alkuun lähti kilo viikossa ja siihen tahtiin haluaisin päästä takaisin. Keho saattaa lähteä toimimaan paremmin painon pudotessa lisää, mutta se vie aikaa. Ihan rauhallisin mielin odotan, mutta tämä takapakki hieman stressaa.

Sun tuntemus on mulle erittäin tuttu, mutta ei onneksi nykyisestä suhteesta. Toivottavasti saatte keskusteltua ja mies skarppaa omalta osaltaan ajoissa. Voimia ja parempaa tulevaisuutta kera plussaonnen! :hug:

mg :hug: Mä karppaan ja olen jo pudottanut -15kg ihan vain jättämällä, sokerin, perunan,pastan,riisin ja leivän pois, ruisleipää tosin syön 2-3 palaa viikossa, kasviksista lihasta,kanasta ja kalasta saa vaikka mitä hyvää sapuskaa, hedelmiä ja vihanneksia syön rajattomasti ja nälkää ei tarvitse nähdä... Plussapuhureita kaikille.

Yhteistyössä