+++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

Tuo oli niin osuvasti sanottu.. Jalkapalloa tosiaan tulee ja mulla tulee se korvista. Jos mä joudun katsomaan pakosta kaikki 62 ottelua, niin oon selibaatissa 6kk. :D Tosin sanoin, että jos vaimot/tyttöystävät on noin joustavia ja sopeutuvaisia, niin sitten on miesten vuoro tapittaa naisten hömppäsarjoja sen 270min päivässä kuukauden ajan. Valitsin jo ekan koetuksen, Sex and the City 2 menee harjoittelusta/lämmittelystä.. ;)

Täällä ei mitään uutta... Odottellaan viikonloppua, jolloin nähdään oliko ne oikeita plussia..

Sain tänään muuten prolaktiiniarvoni. Se otettiin viikko sitten ja mulla ei ole hajua paljon muilla on se arvo.. Rajojen sisällä, mutta kuulosti musta korkeelta silti.. 290.. Voihan se ollakin ok, en vaan ole perehtynyt asiaan.. :LOL:
 
keskiviikko 16.6.2010



Mukiin menevä......kp67/27-29...............23v....2. lapsi.....yk2
toiveikas -87.........kp53/30....................23v....2. lapsi
Safiirix...................kp42/28-31...............29v....3. lapsi
mamitus................kp41/28....................26v.....2. lapsi.....yk5
marika 83..............kp40/30-45.........................1. lapsi.....yk5
Manzu...................kp40/29
Sarmiina................kp39/25-30.........................3. lapsi.....yk3?
wilkat....................kp37/35...............................3. lapsi.....yk7
An-nie....................kp30/~30............................1. lapsi.....yk2
ToinenToive...........kp29/31....................20v.....2. lapsi.....yk5
viuhpiipore............kp28/30?..............................................yk6?
Minnäi....................kp26/31....................30v.....4. lapsi.....yk1
MiiJane76..............kp24/26-34................33v.....4. lapsi.....yk27
saraji.....................kp24/28-30...............33v.....4. lapsi.....yk3
Auneliini................kp24/28.....................27v.....2. lapsi.....yk4
Mariel85................kp20/?..................................2. lapsi.....yk2
Jade-....................kp19/31...............................1. lapsi......yk5
macy gray.............kp15/19-47(32-34).....30v.....2. lapsi.....yk8
samara88.............kp15/22-27...........................1. lapsi.....yk5
NeliApina...............kp15/24................................4. lapsi.....yk2
Liina87..................kp12/30.....................23v.....1. lapsi.....yk1
mimia85.................kp9/25-28.................25v.....2. lapsi.....yk2
Jinda.....................kp8/~31................................1. lapsi.....yk4
Kristen..................kp6/?.........................21v.....2. lapsi......yk9(1v+)
BloodyEnd.............kp5/30......................19v.....1. lapsi.....yk31
TUUtikiks...............kp1/28.......................29v.....2. lapsi.....yk2
inspire................................................................1. lapsi
miimi10..............................................................................yk1



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
adora
Sanelma
Sone Sinful
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia
Viulu



PIINAILIJAT
Safiirix.........................dpo27
An-nie.........................dpo16
TUUtikiks.....................dpo12
marika 83....................dpo10
saraji..........................dpo10
MiiJane76....................dpo5




PLUSSANNEET 2oo9 joulukuu
MaybeSomeday :flower: Tellu30 :flower:


PLUSSANNEET 2o1o tammikuu
Riemu :flower: tyyty85 :flower: Lara- :flower: ennie :flower: Hyväsetti :flower: jemppero :flower: Auroora :flower:

PLUSSANNEET 2o1o helmikuu
HayLina :flower: Leli82 :flower: Neila :flower: sutulii :flower: Sintsu78 :flower: Eveny :flower:

PLUSSANNEET 2o1o maaliskuu
RiikkaVaan :flower: piprane ema :flower: Sanelma :flower: Ezziina :flower: Tinker Bell :flower: miya :flower: AaVee :flower:

PLUSSANNEET 2o1o huhtikuu
Unelmahöttö :flower: babar :flower: Neppi :flower:

PLUSSANNEET 2o1o toukkokuu
Piupula....................4.5. ....kp31/30-48.....dpo13....1. lapsi........yk8
icefairy....................7.5. .....kp26/28-35...................2. lapsi.......yk2
Milja Sivupolku........14.5. ...kp28/28-30...................4. lapsi.......yk1
HelinäKeiju10..........16.5. ...kp33/31-33...................3. lapsi.......yk1
Sophie84.................21.5. ........................................2. lapsi........yk1
vauvahaaveilija85...22.5. ...kp29/32........................2. lapsi........yk1
Onnellinen x5..........30.5. ...kp29/?...........dpo19.....5. lapsi
onnipellervo............31.5. ...kp28/28........................4. lapsi.....yk1



HAAMUILIJAT
 
Heip. Ja huokaus.

Eiliset menkkaolot osoittautuivat sitten todeksi tänä aamuna (eli kp1/28 yk2 voi laittaa). On kyllä tosi mölli olo, mut minkäs teet. :ashamed: Toisaalta eipä venyny kierto mahottomuuksiin ja ois toivoa, et hormoonit ois nyt asettunu ja tasottunu. Naama kukkii, se ei oo kiva. :(
 
Voin olla tyytyväinen päivään, koska olen väsymyksestä huolimatta saanut paljon aikaan ja koti näyttää siistille. Nyt tekisi mieli painaa pää tyynyyn ja vetää viltti päälle, mutta lapsi ei ole yhtään innostunut päiväunista. Lienee viisainta nousta tästä koneelta ja juoda vähän kahvia pyykin viikkailun lomassa. Ehkä illan aikana saisi sitten vielä jotain hyödyllistä tehtyä ja pidettyä ajatukset pois lähestyvästä oviksesta. Stressi meinaa nimittäin saada yliotteen, kun tiedän olevani hieman liian väsynyt. Vaikka halut tästä lisääntyisivätkin, niin uni on todennäköisesti houkuttelevampi ajanviete.

viuhpiipore > Lupaavalta vaikuttaa. Milloin olet ajatellut testailla?

TUUtikiks > Voi harmi! Pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon! Onneksi oli varsin mukavan pituinen kierto, joten toivottavasti jatkuukin sellaisena. :) Ihon kukinta on ikävä vaiva. Koita saada aurinkoa ja muista puhdistaa sekä kosteuttaa ihoa säännöllisesti. Pian ne näpyt häviävät. :)

mimia85 > Voisitko sinä mennä miehen mukaan ja harrastella toisenlaisia hommia sitten puuhommien jälkeen? ;)
 
MiiJane joo oikeassa olet Kristen se on.
Viel tosta hiton futiksesta et ehkä viel voisi kestää just ja just jollei lätkän sm-liiga ois just loppunu ja sit oli ne mm-kisat ja välillä tulee tennistä ja jos ei tuu ni tulee bilistä...Ainoo mitä ei kato on autourheilu ja pyöräily varmaan :headwall: Nyt sais kattoo telkkaa ite ku äijä siivoo mut sielt tulee varmaan vaan toi frendit...
 
TUUtikiks: pahoittelut uudesta kierrosta! :(

viuhpiipore: minäkin elättelen sulle vielä toiveita. Jospa se tiputtelu loppuisikin ja plussa ilmeistyisi loppuviikosta! :)

macy gray: idea hyvä, mutta ei taida onnistua! :D Mökille lähtee miehen veljiä ja serkku avuksi, joten kaikki nukkumapaikat on viety.. Mutta tein laskelmia uudestaan eli jos kierto olis 23-26pvän välillä, niin sitten on pieni mahdollisuus tyttösiittiöillä selvitä maaliin asti tai jollain superpoikasiittiöillä! :LOL:

NeliApina: mä just ja just kestin ja ymmärsin lätkän sm-liigan, mutta sitten tuli lätkän olympialaiset ja heti perään mm-kisat ja sitten NHL:n Stanley Cup ja nyt noi prkleen futiksen mm-kisat!!!!! :headwall: Ja tietenkin meillä näkyy UrhoTV, Nelonen Sport, Nelonen Sport Pro, Urheilukanava ja Eurosport!! Ja tähän väliin; mä vihaan urheilua!!! :LOL:
 
Mun mies lukeutuu tuohon samaan sakkiin ja vielä lisäksi se, että nyt on sitten hypitty metsässä ihan urakalla viikonlopun Jukolan viestiä/suunnistusta varten...
Raivostuttavaa kerrassaan!!!

Täällä on muuten tosi outo olo. Eilen oli kamalat nivuskivut oikealla ja nyt koko mahaa velloo kamalilla menkkajomotuksilla.. Tekis mieli ottaa särkylääke, mutta jääköön väliin.

Muoks: Karseet vatsaväännöt (vessassa ravaamista) ja alavatsapolttelua, pahenee vaan tunti tunnilta.. Urheilessa ei niinkään kiinnittänyt huomiota..

Näihin aikoihin yleensä alkaa tuhru, joten katsellaan..
 
Täällä käyn lueskelemassa juttujanne ja taidan olla ainoa joka odottaa että menkat alkais :LOL: Eli km:n jälkeisiä menkkoja odottelen, etä pääsisin tuolta taustailijoista siihen "oikealle" listalle :D Niin tai jospa niitä ei koskaan tulekaan, kun peittojen heilutusta kyllä harjoitettu.... Vaan jotenkin outo olo kun ei kierrosta mitää tietoa, sellaista menkkojen odottelua...

Aurinkoa ja plussatuulia koko poppoolle :heart:
 
viulu miks odotat? toi on vanhaa tietoa et pitää odottaa yhden menkat et kroppa muka palautuu, siittiö kiinnittyy paremmin jos on vielä raskashormoonia tms..
mulla on keskenmenosta nyt 2kk ja yritys alkoi 14.6 ja menkkoja ei näy.. nyt vaan peitot heilmaan ja samaan aikaan odotuspuolelle;)
 
Ärsyttävää.. pohdin täällä olikohan mulla ovis vai ei.. mitään oireia ei ollu.. paitsi alaselkää on särkenyt 3 päivää! Ja noista lämmöistä ei ota mitään selvää.. oisin varma jos olis nyt jotain 37,3 kuten viime kierrossa mutta ei.. eilen oli 37,1 ja tänään 37,0. Mulla kun normilämpö on 36,8 helposti.. |O

Luotatteko enemmän ovistestiin vai oireisiin??
 
kyllä mä oviksen kanson oireista kun rahat menee kankkulankaivuun teisteistä. oireet on parhaat koska mulla ne on aika selvät, kuume heittää aina joten sen oon jättäny väliin. mulla ainakin halut kasvaa 100% taivaisiin ja sitten se hassu selkäjomotus jollon hetken luulee että nyt ne menkat alkaa, kasvot ovat ihmeellisen hyvässä kunnossa (toipunu menkoista jolloin mulla kukkii naama) :D nii ja limailu.

mites muilla?
 
Kiitoksia kaikille viesteistänne =)
Kaikille jo tässä vaiheessa hyvää viikonloppua, lähdetään huomenna reissuun ja olen koneella vasta maanantaina seuraavan kerran. Pidän peukut pystyssä kaikille viikonlopun testailijoille :hug: Kaikille plussatuulia, puuh!!
 
Mulla mammaksin tikut ei näytä koskaan haaluviivaa vahvempaa, vaikka muilla näyttää suht tasapaksua koko kierron.
Mä en enää aio noihin tuhlata. Mä meen pitkälti oireiden mukaan, tosin joskus oon tikkujen mukaan sokeasti mennyt.. :D
 
:wave: hellurei pitkästä aikaa. Täällä on sairastettu rajut vatsataudit ja keuhkoputken tulehdukset, josko se tästä asettuisi. Tätikin alkaa pakkailemaan tavaroitaan ja tänään aloitettiin sitten viimeisillä voimilla sänkyharjoittelukin kun poika oli sairaspaossa mummulassa :whistle: ;)
miimii Täällä tämä ks09 tosiaan edelleen heiluu, eri nimimerkillä vain :ashamed:
Olen yrittänyt suunnata keskittymiseni siskoni häihin ja polttareihin, sen jälkeen voin alkaa odottelemaan aikaa lapsettomuus polille. Peittoja heilutellaan sillon kun tuntuu (meillä onneksi pari kertaa viikossa yleensä vähintään) ja kesä mennään omalla painollaan, jospa sitä uskaltautuisi ottamaan vaikka muutaman siiderin kesän ainoilla "festareilla" joka paikkakunnalla järjestetään, ja joihin yhtenä iltana aiomme mennä, sekä sitten siellä polttareilla ja vielä jännitystä poistavan ryypyn voisin ottaa vaikka siellä häissäkin sitten elokuun lopulla :D Olen mokoma mennyt lupaamaan laulaa siellä yhden kappaleen, vaikken edes osaa laulaa :ashamed: Joten parempi vaan, että alkoholin juominen on sallittua ja paniikin omainen jänistäminen jäisi välistä :LOL:
jalkapallosta meillä mies katsoo kyseistä lajia, mutta onneksi vain silloin, jollei katsota yhdessä jotain muuta...

Juu, että sellaista tänne.

MiiJane Toivotaan nyt että on ihan oikea plussa ja kierto vain super lyhyt :)
+++++++++++++++++ :whistle: muutenkin kaikille osapuolille ja :hug: sitä tarvitseville :heart:
 
miimii10 Kyllä täällä Viulu yrittää vällyjä väpättää aina kun mies o vaan reissuhommista kotona :D , mutta ei ole jotenkin mitään käsitystä ovulaatiosta tai tulevista mahdollisista menkoista. En oo juu jäänyt sinällään niitä odottelemaan. Aina on vaan fiilispohjalta alettu noin kp 10 lähtien "yrittämään". Sairaalasta sanottiin, että kuukautiset alkaa viiden viikon sisällä, jossain lapussa oli että 7 viikon sisällä, toivottavasti ei siis koskaan :D Vaikakkin siitä lis jotenkin "helpompaa" alkaa uusi koitos. Olipahan sekavaa...
 
eilen illalla mulla vihlo oikea munis et teki ihan välillä pahaa istua/ seistä kesti varmaan sen 2h.. viimeks seksiä harrastettiin 14.6 ja laskrin mukaan (siis jos mulla olis menkat) 13.6 otollisin hetki, mutta keskenmenosta nyt vasta 2kk ni tiiä nyt sitten.

Olikohan toi nyt sitten ovista vai menkkoja? mitään kipuilua ei enään ole :headwall:
Joku viisas vois spekuloida mun toimintoja :ashamed:
 

Yhteistyössä