saraji > Minäkin raskauduin esikoisen kohdalla ekasta kierrosta, mutta nyt meneillään yk8 ja varmasti tulee lisää. Pco sekoitti pakkaa. Tiedän kokemuksesta ahdistuksesi, mutta ei siihen oikeastaan olisi vielä aihetta. (Itse pääsin pahimmasta ahdistuksesta yk5 jälkeen ja aloin päästä sinuiksi tilanteen kanssa. Toki meillä on erilaiset lähtökohdat, mutta suosittelen asennoitumaan muutaman kuukauden odotukseen) Koita ottaa rennosti ja olla stressaamatta. Saiko aikaisemmat raskaudet alkunsa tjottailusta vai kuumeilitko kuten nyt? Jospa onkin kyse vain siitä, että olet jännittynyt. Raskautumismahdollisuus perusterveellä naisella on yllättävän pieni prosentuaalisesti, mutta suurin osa raskautuu vuoden sisällä. Toivottelen sinulle paljon malttia ja tietysti niitä plussapuhurieta. Eiköhän meillä kaikilla ole tässä pinossa oma aikamme.
Pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä. Valvon aika väsyneenä ja olen jälleen hämilläni tilanteesta. Lämmöt dippasivat, mutta palasivat normaalilukemiin. Limailu on selkeää ja runsasta, joten ovis lienee vielä tuloillaan. Halut ovat kadoksissa, joten tällä viikolla ei olla päästy peittoja heiluttelemaan (ja mieskin kotiutui vasta eilen). Toisaalta kaipaan läheisyyttä, mutta en jaksa innostua petipuuhista. Saa nähdä innostunko herättämään miehen nukkumaan mennessäni. Jos ovis on tuloillaan, niin lienee viisainta. Epäilen kuitenkin tämänkin kierron olevan ovuloimaton, koska laskujeni mukaan viimeistään tänään (tai siis eilen, perjantaina) olisi pitänyt tuntua eikä tuntunut.
Hyvää yötä! :wave:
Pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä. Valvon aika väsyneenä ja olen jälleen hämilläni tilanteesta. Lämmöt dippasivat, mutta palasivat normaalilukemiin. Limailu on selkeää ja runsasta, joten ovis lienee vielä tuloillaan. Halut ovat kadoksissa, joten tällä viikolla ei olla päästy peittoja heiluttelemaan (ja mieskin kotiutui vasta eilen). Toisaalta kaipaan läheisyyttä, mutta en jaksa innostua petipuuhista. Saa nähdä innostunko herättämään miehen nukkumaan mennessäni. Jos ovis on tuloillaan, niin lienee viisainta. Epäilen kuitenkin tämänkin kierron olevan ovuloimaton, koska laskujeni mukaan viimeistään tänään (tai siis eilen, perjantaina) olisi pitänyt tuntua eikä tuntunut.
Hyvää yötä! :wave: