***Kesäkuun Vauvat 2008***Tammi

Vastailen aiheisiin tarkemmin myöhemmin, nyt vaan osaanotot Vivville! :hug: Se on uskomatonta, miten elämä voi tosta noin vaan heittää häränpyllyä. :( En voi edes kuvitella miltä susta tuntuu ja ku yritänki, nousee kyynelet silmiin. :'( Kaikkea hyvää nyt vaan sulle! :hug:

***

Kaikille mua rauhotelleille suurkiitos! Vähän parempi mieli jo, mut kyllähän se vaan huolestuttaa... Kaks yötä vielä ultraan...

rypäle 18+6
 
Osanotto suureen suruusi, aivan sanattomaksi vetää. Myös minä täällä itken kun luin viestisi! Pitäisi muistaa nauttia jokaisesta yhteisestä hetkestä läheistensä kanssa - tällainen aina pysähdyttää miettimään asioita ja ymmärtämään läheistensä tärkeyden :heart:

Paljon voimia sinulle surulliseen aikaan :hug: Ja jaksamista - masussasi kasvaa pieni ihmisen alku joka tarvitsee sinua :heart: Eipä lopu nyt itkeminen millään, ajatukset vaan menee edes takas...

NASU-masu 22+1
 
Kiitos osanotoista.

Kyllä tässä varmasti monet kerrat miettii, että miksi näin.
Mutta jostain syystä mä tiedän, että jatkettavan on ja nyt vaan
on siis nostettava pää ylös vaikka sattuukin.

Keskityn vauvaan ja itseeni ja kyllä tämä ajan kanssa helpottaa.

vivvi 21+2
 
Hui kamalaa, ja niin helvetin turhaa ja surullista :'( ...itkin kun kuin vivvin viestin luin...en voi ymmärtää miltä tuo tuntuis, enkä edes halua...
Voimia vivvi :hug:

Sulla on kumminki miehesi puolikas masussasi... :heart: :heart: :heart:
Tänne voit aina tulla purkaas suruasi....me kaikki mammat tuetaan sua!!!!
 
Vaikea löytää sanoja Elinamarian ja Vivvin suruun, lähetän täältä osanottoni! En ole käynyt palstalla reiluun viikkoon kunnolla ja nyt vasta sain aikaiseksi lukea poissaoloni aikana tulleet viestit. Voimia teille!

Meilläkin on ollut viimeaikoina paljon menetyksiä. Kaikki alkoi siitä kun mieheni isä kuoli mieheni käsivarsille (yllättävä sairaskohtaus) viime kesäkuussa, sen jälkeen istuttiin kesällä vielä kolmet muut hautajaiset. Ja tänä aamuna kuultiin, että mieheni kaveri oli eilen tehnyt itsemurhan. Tietysti nämä omat hautajaiset tuntuvat huomattavasti vähäpätöisemmiltä juuri nyt.

Antakaahan paljon aikaa itsellenne ja lupa surra sitten kun sen suuren surun aika tulee - meillä ainakin ensimmäiset kuukaudet ja hautajaiset menivät ihan ok, mutta suru tuli voimakkampana sitten myöhemmin.
 
Vivvi oon niin pahoillani puolestasi. En nyt saa itkua loppumaan. Tuo oli esikoista odottaessani pahin pelkoni ja näin aiheesta jatkuvasti painajaisia. Toivottavasti sulla on paljon ystäviä ja läheisiä, jotka auttaa. Elämä on välillä niin epäreilua. Mun ystävältä kuoli lasten isä ja tiedän, että on todella rankkaa yrittää selvitä siitä. Sä olet varmasti vahva ihminen, ainaki kuulostat siltä. Toivon sulle kaikkea hyvää ja paljon onnellisuutta elämään. Jos jotain noin pahaa tapahtuu, on pakko tulla hirveä kasa myös hyvää.
 
Ultrassa käyty =)
Masussa olkii aikamoinen liikuntatuokio käynnis...ultraajaa nauratti ku ei millään meinannu saada päästä kunnon mittoi ku toine pyöri.
Kuvien otossakii men aikaa ku hää halus antaa myös sivuprofiilist kuvan eikä masuasukki ollu samaa mieltä :D

Saatiin kuitenki 6 oikein hyvää ja selvää kuvaa ja tiedon jotta kunpi ois tulossa :heart: ...vaik eihä se oo 100% varmuus
Nytte ku malttasin suni pitää supussa ku mies haluu sukupuolen olevan yllätys...käin ultras yksin joten sen takii uskaltauduin kyselee tarkempaa :whistle:

AadaOlavi 20+4
 
Joku kirjottikin tosta närästyksestä,ja täällä kärsitään siitä kanssa.Esikoisesta ei ollut mitään tällaista.Mulla on muutenkin ongelmia vatsahappojen kanssa ja olen joutunut syömään jos jonkinlaisia hevoskuureja.Nyt ei auta kuin popsia närästyslääkkeitä,eikä nekään tunnu auttavan :kieh:
Me ollaan miehen kanssa naurettu,kun esikoisella oli paksu tukka kun hän syntyi ja sillon ei närästänyt yhtään,niin minkähänlainen afro tällä tulokkaalla on :LOL: :snotty:

Onnea Ursulaiselle ultrakuulumisista!

Bamse 21+4
 
Vivville iiiiiiso hali ja jaksamisia surun keskellä :hug:

Omat vatsakivut oli sitten kivuilaita supistuksia :eek: Nyt pitäis viikon verran olla; eli nostaminen ja urheilu kielletty, siinä meni sitten jumpat ja joogat aloitukset sivun suun :( Katsellaan, mä olen muutenkin ollut kaikkien mielestä "liian" aktiivinen.. Kai se on totuus kohdattava ja hidastettava tahtia.
Nyt päikkäreille, lääkäri käski :LOL:

Elppa & Möykky 22+0 (JO!)
 
täällä taas tänäänkin maha kipeenä |O
neiti lähti kaupassa juoksemaan leikkipaikalle (karkuun) ja minä perässä ja eikös se aiheuttanut kivat supistelut ja mahakivut... :headwall: :ashamed:

verta nenästä tuleeko muilla niistäessä veriklönttejä nenästä??
mulla tulee ja mietin onko mulla jonkin vitamiinin puutosta :/ ...?

muuten ei tänne mitään erikoista,siivota pitäis kuhan saa ittensä niskasta kiinni.. :whistle: :snotty:

nyt keksimään jotain sapuskaa illaksi... :p

tuire ja mini 19+4 :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja mymmy myy:
verta nenästä tuleeko muilla niistäessä veriklönttejä nenästä??
mulla tulee ja mietin onko mulla jonkin vitamiinin puutosta :/ ...?
Limakalvot kuivuu niin, että nenästä tulee verinen.. ja aina kun niistää, niin ns. avaa vanhan haavan, ja tilalle tulee aina verirupea. Mulla on sama juttu, varsinkin aamuisin ja öisin. Kuulemma ihan normaalia.



 
Elppa: kannattaa toden teolla jättää ylimääräiset hyppimiset ja "husuamiset" pois jos supisteluja rupeaa olemaan. Kummasti ne sillä levolla kyllä rauhoittuu myös. Liikkumaan ennättää myöhemminkin..hih..ainakin itse olen sen huomannut.

ON: Minulla ei ihme ja kumma ole tän raskauden aikana supistellut vielä yhtään..Edellisestä on toki vähän aikaa joten sekin selittää varmaan asiaa. Onneksi niitä ei kuitenkaan ole ollut kun tuota kuoputa joutuu aikas paljon nostelemaan ja kantelemaan..on oikee äiskän poika.
Mieskin loppu viikon saikulla kun sattui pienoinen työtapaturma. Loppuviikolla pitäkiu lähtee ajelee kohti hyvinkäätä, mennään kyläilee ja samalla autoo katsoo.
 
Tämänpäiväisiä rakenneultrakuulumisia meiltäkin =)

Kaikki oli mallillaan ja vauveli vastasi päivälleen viikkoja. Oli kyllä hauska touhuaja, kätilöö nauratti kun vähän väliä otti jalkateristään kiinni ja venytteli oikein pitkiä venytyksiä :D Saatiin yksi tosi hieno naamakuvakin, jossa näkyy kasvonpiirteet upeasti, suljetut luomet, pieni nenä ja suu...
Sukupuolta ei kysytty, kesäkuussa asia selvinnee =)

Sellasta tänne tälle päivää...

Kylkiluu ja Muumi 20+1
 

Yhteistyössä