Onkos muut alkanu käyttää jo mammahousuja? Mulla ku ei tavalliset enää mee, paitsi lökähousut, lörtsähtäneet kreppihousut ja irvistellen yhet sellaset vähän-niinku-hoppari-housut, ja vaan viimesiä voi pitää töissä. Noin viikon kuluttua pitäis (ellei mua o huijattu) tulla Ruotsista mulle postiin vähän mammavaatteita. Kehtaiskohan niitä pöksyjä jo pitää? Mä oon tottunu et aina pidetään vatsalihakset kireenä/vedetään mahaa sisään, mut alkaa tuntumaan vähän tukalalta. Jos en vedä mahaa yhtään sisään, se näyttää vielä isommalta, mut sehän on vaan läskiä. Miten te muut? Mulla alkaa jo kehittyä hirveitä mahakompleksjä, ku en tiedä antaako näkyä vai piillotellako...
Äippä2006, en osaa varmasti sanoo, ku tossa sun kuvassa on vähän tota varjoa, mut musta tuntuu, et mulla on nyt jo isompi masu... Jos musta ei enää huhtikuun jälkeen kuulu mitään, ni teidätte kaikki sitte, etten mä vaan enää yletä näppäimistölle mun mahan takaa. Taitaa tulla samanlainen jumppapallo ku mutsilla oli ekassa. :x
Laittakaa muutki masukuvia, niitä on kiva katella! (kyllä mäki sitte, ku pääsen tästä kompleksista )
Äippä2006, en osaa varmasti sanoo, ku tossa sun kuvassa on vähän tota varjoa, mut musta tuntuu, et mulla on nyt jo isompi masu... Jos musta ei enää huhtikuun jälkeen kuulu mitään, ni teidätte kaikki sitte, etten mä vaan enää yletä näppäimistölle mun mahan takaa. Taitaa tulla samanlainen jumppapallo ku mutsilla oli ekassa. :x
Laittakaa muutki masukuvia, niitä on kiva katella! (kyllä mäki sitte, ku pääsen tästä kompleksista )