***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

Onnitelut rypäleelle naimisiin menon johdosta :flower:
Ja tervetuloa uusille ;)
Hirsimökin Hulda: Toivottavasti tuo on tosiaan merkki siitä että alkaa menemään parempaa päin. Oksentelu kun ei ole mitään rattoisinta puuhaa :x

Täällä ei joulun laittaminen oikein etene mihinkään suuntaan :ashamed: väsyttää liikaa enkä saa mitään aikaiseksi, mut kyllähän tässä vielä kerkee :LOL:

Menhit ja Ella-Viljami 13+5
 
onnitelut rypäleelle naimisiin menon johdosta :flower:

meillä juhlittiin 5v neitosen synttäreitä tänään ja on kyllä kummallinen raskaus ku ei saata makeaa syyä :kieh: (eikö ihan hyvähän se vaan on ;) :D ) neiti halus valkosuklaa hyytelökakun ja mä oon itekki aina tykänny siitä mut nyt ei meinannu mennä ees pikkunen pala alas.. viel ois kakkua pitänee pyytää naapuri lapsineen huomenna päiväkaffelle :p

ihanaa ku lunta sattaa.. jospa me saatas valkoinen joulu =)

mä en ikkään muista nuita omia vkoja ja päiviä ja laiska ku oon niin en jaksa laskea :ashamed: ;) :D
 
Rypälelle onnea paljon naimisiin menosta! :flower: :heart: Ihanaa!
Meilläkään ei joulun laitto oikein edisty, mitä nyt muutamat hassut valot ikkunassa. Siivouksesta ei puhettakaan vielä, kunhan tästä flunssasta tokenee niin täytyy alkaa laittamaan kotia kuntoon :xmas: :snotty: Huomenna sais hakea kodinykkösestä tilaamani verhot, päädyin tummaan lilaan, jotenkin mulle ei iske se perinteinen punainen jouluna.

Äippä: mullaki tuntuu olevan elohiiri masussa, mutta ei sit oikein tiiä mikä siellä liikuskelee, ilmat vai vaavi :D

Tiistaina olis pikkujoulut kavereitten kanssa, aattelin oikein mammapaidan pukea päälle niin eipähän tartte miettiä onko maha pullollaan oudosti :whistle: :LOL:
 
Aivan super jätti maxi suuret onnittelut teille!!!!!!! :heart:
Meille alkaisi kanssa olemaan ajankohtainen asia, viimeistään sitten ristiäisissä... :heart: Jaksan kyllä odottaa rouvautumista sinnekin saakka, kiire minulla ei sen asian kanssa ole! :heart: Silti aina niin ihanaa kuulla muidenkin hääuutisia ja vauvauutisia myös tottakai!

Katottiin just toi maajussille morsian... se on kanssa jotenkin sellasta hempeilyä ja lepertelyä... ihanaa katteltavaa kyllä! :heart:

Hyvät yöt kaikille ja mukavaa alkavaa viikkoa! :wave:

NASU-masu 14+0
 
Minäkin voisin liittyä seuraanne... Eli la olis 26.6.08 (TAYS) ja kuudes lapsi tulossa :) Pahoinvointia täällä tällä hetkellä. Kirjoittelen myöhemmin lisää. Ai niin, huomenna eka neuvola...jännää

hankku rv 10+1
 
Rypäleelle onnea :flower: ja tervetuloo uudet =)

Jo on maailman kirjat sekasi...heräsin sitte pissille 02.40 ja sen jälkee ei uni tullu :headwall:
Neljältä sit aamukaffelle. Vissii pieni tressi siitä jos hepatoosi usii kovinkin aikaises vaihees ni kuka hoitaa muksut ja eläimet...mies vkot reissutöissä eikä voi ottaa 10pvää vapaata jos joudun sairaalaan lääkitykselle.
Oha tää ennenaikaist jo nyt miettii,mut pimees ja hiljases sitä alkaa ajatus vaeltaa :(

Puol seiska muksui herätteleen ja uskon jotta pväunet tänään maistuu jo hyvin aikasin :LOL:
 
Me oltiin viikonloppu reissussa sukuloimassa ja samalla kerrottiin tädeille ja serkuille uudesta tulokkaasta.Tosin kaikki oli jo odottanut meiltä sitä uutista,esikoinen vasta 1v3kk :eek: ,joten se ei ollut kenellekään yllätys :whistle:
Olo alkaa pikkuhiljaa helpottua ja pahoinvointi kuuluu enää pieneen osaan päivää.
Meillä on jouluvalmistelut jo hyvässä vauhdissa.Koti on koristeltu ja suurin osa lahjoistakin ostettu. :xmas:

Tervetuloa uusille ja hirmuisesti onnea rouvaantuneille :heart: :heart:

Bamse 13+3
 
Ajattelin liittyä mukaan =)
Oon 19-vuotias ja esikoista odotellaan.
LA olis 08.06.08
Eli tänään 13+1 täynnä, ultrassa on kahteen kertaan käyty
ekana viikot tarkkaamassa ja tokana np-ssä.
Niskaturvotus arvo oli 1.2 eli normaali,
tähän asti kaikki hyvin :)
Nyt odotellaan nla joka on 10.12
Oireita mulla ei enää hirveesti oo,
ne meni ohi pikkuhiljaa, kun ensin oli kärsitty pahoinvoinnista
ja muusta mukavasta ;)
 
Onnea Rouva Rypäle :flower: ja tervetuloa kaikki uudet.

Eilen kahviteltiin pojan 15-vuotis synntäreitä ja kerroimme minun vanhemmille ja sisaruksille tulokkaasta. Minulle ei kahvi, kakku ja kahvileivät maistuneet, ihme juttu. Oikeastaan se on ihan hyvä niin ei tule liikaa herkuteltua ja pysyy painon nousu kurissa, toivottavasti.

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille.

Fenix ja masukki 10+1
 
Sydänkäpynen: kiitos päivityksestä, hieno taustakuva listassa :p
hankku Tervetuloa!

(.) Heti aamusta on ollu yökkö -olo. En oo oksentanu mutta silleen melkeen :x Töihin en ole jaksanu mennä. Nyt pitää ottaa levon kannalta :wave:
 
uusille tervetuloa =)

Olen ihan varma, että tunsin äsken liikkeitä, tai sellasia naputuksia ensin kohdun yläosassa ja sitte vasemmalla alhaalla. Meinasin ensteks, et elohiiri siellä kolkuttelee, mut kesti niin vähän aikaa ja ihan selviä naputuksia. Onpas kiva :heart:

Tää päivä pitää ottaa ihan rauhallisesti kun eilinen oli aika rankka. Selkä pikkasen vielä pakottaa ja väsy on. Tänään sitte pitäis sen dopplerin tulla. Itseasiassa oottelen vähän, jos alkais toi seksi vaikka maistua. On ollu niin hiljasta sen suhteen, että ukkokin alkaa välillä vihjailemaan, että onkohan kaikki ok :p Toivottavasti ei veis enää pitkään. Mut yhtään ei oo miel tehny.

Vettä sataa ja on tosi tylsä ilma. Eilen oli ihana lumipyry, mut eihän siitä enää paljoa ole jäljellä. Kunhan ees jouluna olis lunta. :xmas:
 
Hei kaikille B)
8.6.08 näyttää olevan suosittu l.a, jalava & vivvi16 :wave:
meillä odotellaan yllätys vauvaa, edellinen vauva vasta 7kk ja "isot pojat" 7v. ja 8v.
Tulin raskaaksi kortsun hajottua (YHDEN AINOAN KERRAN!) vaikka ei ollut vielä menkkojakaan alkanut edellisen synnytyksen jälkeen ja imetin (lähes) täysin. Sikiävää sorttia ollaan :LOL:
(Täytyiskö miettiä jo sterilisaatiota?)

:heart: Mutta onneksi lapset ovat IHANIA :heart:
 
ikionnellinen
Viime ti oltiin ultrassa: aivan iiihana pikkunen siellä lötkötteli aluksi, sitten kun heräteltiin alkoi liikuskelu ja pieni volttien heitto :heart:
Pituutta oli yli 5cm pää-peppu mitta, sydän sykki 160/min. Niskapoimu 1,4mm eli aivan normaali. Voi voi, nyt jo ikävä. No kuvia ollaan katseltu joka päivä.
Eilen kerrottiin tuleville isovanhemmille, reaktiot olivat odotetusti positiiviset =)
Töissä ei millään jaksaisi olla, onneksi pian on joulutauko tulossa. Lahjoja pitäisi alkaa ostella...
Voikaa paksusti (täällä ainakinnäkyy jo ulospäin;) :wave:
 
Ihania kuulumisia! :)

Mulla ei ole ollut nyt kuvotusoloa pariin päivään, tai välillä iskee, mutta suurimmaksi osaksi olo ok. Aamuisin ja iltaisin vaan väsyttää paljon. Maha on myös pyöristynyt täällä. Kokoajan nälättää! NP-ultra 12. päivä, siihen on vielä pitkä aika.. B)

11+4
 
|O En tiiä onko ton hymiön tarkotus olla huuto -vai iso haukotus :D Itse tulkitsisin sen tähän viestiin isoksi haukotukseksi ja väsymykseksi. Terkkari tsemppasi tänään liikkumaan enemmän ettei flunssa iskis aina niin helposti. joo, tiiän kyllä että pitäs jaksaa liikkua mut mut... |O |O
 
Tänään päästiin vihdoin ja viimein ultraan ja siellä oli niin kova meno päällä että ihmekös tuo kun viime yönä tunsin selvästi liikettä.. =)
Kokoa oli 5,8 cm ja turvotus 1,1. Onneksi LA pysyi omien laskujeni kanssa samana, eli 12.6. eikä muuttunut neuvolan antamaksi päiväksi, ei tarvitse enää miehen hoitovapaapapereita pyöritellä uudelleen.
Sukupuolta kätilö ei ruvennut arvaamaan mutta itsellä on tunne + pari unta takana että pieni poijan alku siellä melskaisi. Esikoisesta oli vahva tyttötunne + pari untakin ja tyttö tuli. :heart:
 
Ihania ultrakuulumisia monella :heart:
Mulla oli koko raskauden ajan poikatunne, vaikka lääkäri ja kätilö sano rv20 ja rv26 että tyttö tulossa. Rv37 näky pallit, ja oikeassa olin :D
Nyt en oikein osaa sanoa että kumpi, mutta veikkaan 60% varmuudella poikaa :D
Saas nähä suostuuko np-ultrassa näyttään jalkoväliä.
Huomenna se kauan odotettu nla.

Äippä Ja Nasu 10+6 :heart:
 
Pitkästä aikaa minäkin tähän koneelle kerkesin/ jaksoin tulla... Kiirusta on ollunna töissä ja viikonloppuna oltiin reissussa. Ja sillä reissulla tulikin sit tehtyä ostoksia.

Nimittäin tuli hankittua rattaat sekä kaukalo. Minäkö hätäinen??? "Pakko" oli ostaa kun silmää mielyttävä väritys on poistumassa valikoimasta ja oli alennettuun hintaan. :D Miestä hiukan kauhistutti, että JO tässä vaiheessa tuollaiset hankinnat tehtiin, mut sain luvan ostaa ne kun olen 100%: sen varma, että ne saa myytyä pois samaan hintaan jos nyt sattuisi ikävästi itselle käymään. Toivottavasti niin ei tietenkään käy!!!

Mulla on np-ultra 11.12, ja sitä odotan kuin kuuta nousevaa. Seuraavalla viikolla sit onkin neuvolalääkärille aika.

MiksiSiksi, rv12+4
 
täällä tää saakuran etova olo alko taas illan ratoks..ei ees syöminen auttanu :( ei oo onneks sellanen olo että ois sitä mahatautia vaan samanlaista mitä oli tytön ootusaikana...kestikin sitte melki sinne synnytyssaliin saakka. tarvii pitää peukut pystyssä ettei tää kestä niin kauaa ku pitäs töissäkin jaksaa käydä kun kerta töitä on tarjolla.

Sain tänää tietää ettei tarvikkaan mennä jouluksi töihin, päästään miehen kanssa mun sukulaisiin jouluks kun lapsetkin menee exälle joulun viettoon :)

Hande ja vkoja "jo" 12+5 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heddy-79:
Hei kaikille B)
8.6.08 näyttää olevan suosittu l.a, jalava & vivvi16 :wave:
meillä odotellaan yllätys vauvaa, edellinen vauva vasta 7kk ja "isot pojat" 7v. ja 8v.
Tulin raskaaksi kortsun hajottua (YHDEN AINOAN KERRAN!) vaikka ei ollut vielä menkkojakaan alkanut edellisen synnytyksen jälkeen ja imetin (lähes) täysin. Sikiävää sorttia ollaan :LOL:
(Täytyiskö miettiä jo sterilisaatiota?)

:heart: Mutta onneksi lapset ovat IHANIA :heart:
sano nyt jos oon väärässä mutta olitkos huhtumasuissa 2007 mukana????? ;D kun mulla ois sellanen mielikuva että sun nimimerkki ois niin tuttu.. :)

täälläpä ei sen ihmeempiä olossa oo.. yrjötauti käytiin koko perheenvoimin läpi viikonloppuna, mutta alkaa oleen jo voitettu.

:wave:
 
heips kaikille =)

nyt alkaa näyttää siltä että pahoinvoinnit alkaisi ole jo ohi..kyllä sitä on ollutkin.olin tässä pari viikkoa hirveässä flunssassa ja siitä kun toivuin niin eiköhän iskenyt sitten ykätauti :x

nyt on onneksi ihan pirteä olo ja olen jaksanut pikkaisen joulua laittaa kotiin.12.12 olisi lääkärineuvola ja sitten selviää mitä tehdään kohonneen verenpaineen takia.täytyy toivoa että olisi alentunut ettei tarvitsisi aloittaa lääkitystä.

kaalimaankakara+ masuasukki 12+5
 
kaalimaankakara: Onko sulla millasia painearvoja? Mulla esikosta jäi rr-lääkitys kun siitä oli paha raskausmyrkytys. Nyt tässä raskaudessa arvot heitti aluks ihan häränpyllyy ja nyt on paineet alhaalla. Päästään pikkasen vähentämään lääkitystä. Mut eiköhän lopussa taas nosteta, kun väittävät, että myrkytys tulee uudestaan, toivottavasti vaan myöhäsemmillä viikoilla.

Venla ja Tauno 14+1
 
venla-05: ne oli nyt viimeeksi neuvolassa 140/92 eli alapaine liian korkealla, mä olen nyt kotona mittaillu ja ihan normaalit on ollut jopa alhaiset mitä normaalisti 117/62 mutta neuvolantäti sano että lääkäri päättää nyt että mitä seuraavaksi tehdään
 

Yhteistyössä