Nuista hankinnoista.. Mitään ei olla vielä osteltu, ajattelin sitten joulun jälkeisissä alennusmyynneissä pyöriä jonkin verran Esikoinen kun on, niin ei ole mitään edes edellisiltä jakaa.. Aika paljon on sukua, jotka ovat perheenlisäyksen lopettaneet joitakin vuosia sitten ja niiltä tulee varmasti aika paljon vaatteita yms saamaan. Oon kuitenkin myös vähän semmonen et on pakko ostaa myös mahdollisimman paljon uutta joutuupi kukkaro koetukselle.
Sitten äitiyspakkauksen otan kyllä varmasti.
Olen muuten miettinyt, että kun kelan sivuilla lukee et äitiysavustuksen saa jos on ennen neljännen raskauskuukauden loppua käynyt terveystarkastuksessa, niin mikä terveystarkastus se on? vai tarkoittaako se
esim jotain ensimmäistä neuvolalääkäri käyntiä vai mitä?
Torstainan neuvolaan ja toivottavasti kuulemaan taas pikkuisen sydämen lyönnit :heart:
Menhit ja Ella-Viljami rv14+6
(alko tuntuu kauheen isolta nuo rv:n numerot )
Sitten äitiyspakkauksen otan kyllä varmasti.
Olen muuten miettinyt, että kun kelan sivuilla lukee et äitiysavustuksen saa jos on ennen neljännen raskauskuukauden loppua käynyt terveystarkastuksessa, niin mikä terveystarkastus se on? vai tarkoittaako se
esim jotain ensimmäistä neuvolalääkäri käyntiä vai mitä?
Torstainan neuvolaan ja toivottavasti kuulemaan taas pikkuisen sydämen lyönnit :heart:
Menhit ja Ella-Viljami rv14+6
(alko tuntuu kauheen isolta nuo rv:n numerot )