Hei Kuu-ukko ja Lampukka ja kiitos tuesta. Vuoto loppui heti kun oli alkanutkin, illalla ei enää lugea laittaessakaan tullut mitään eikä tänään ole ollut vuotoa, ehkä vähän jotain ruskehtavaa mutta ei verta.
Nyt on jo paljon helpottuneempi olo, säikähdin vaan niin hirveästi kun yhtäkkiä paperissa oli verta. Ja kaiken lisäksi meillä oli vieraita ja piti esittää että kaikki on ihan hyvin. Onneksi mies oli tosi positiivinen, muistutti että kropassa tapahtuu nyt niin isoja muutoksia että ei ihme jos vähän vuotoa on. Yöllä särki selkää pirusti mutta tänään on taas ihan ok olo. En siis rynnännyt mihinkään ultraa vaatimaan, jos ei vuoto jatku niin odotan kuun loppuun.... *huokaus*
Toivottavasti vuodot jää tähän. Vähänkö oli heti syyllinen olo kun olen pakannut muuttoa varten ja nostellut välillä aika painaviakin laatikoita... nyt mä aion ottaa rauhallisemmin. Mies saa hoitaa kaikki raskaimmat.
Tulin just hammaslääkäristä, laitettiin kalusto kuntoon. Tunnin makasin suu auki, mutta kyllä kannatti, nyt on kaikki korjattu, pari paikkaa vaihdettiin ja yksi reikäkin oli. Lääkäri oli tosi ihana, en ole koskaan saanut noin hyvää kohtelua julkisella puolella. Kyllä siitä ilosta maksaakin sitten vähän enemmän.
Kuu-ukko: Raudanpuutteeseen auttaa Kreuterblutschaft, jota saa luontaistuotekaupoista. Mulla kans alhainen Hb mutta rauta imeytyy huonosti (+laittaa mahan joko sekaisin tai tukkoon).
LampukkaMä olen kans ollu todistajana/asianosaisena oikeudenkäynnissä ja stressasin sitä ihan kauheasti etukäteen ja menin paikalle tosi virallisena jakkupuvussa ja kaikkeen varautuneena. Sitten koko proseduuri olikin ohi parissakymmenessä minuutissa ja muutenkin oli tosi olematonta (ei siis yhtään sellaista kuin jenkkisarjoissa niin ku mä kuvittelin)
Eli mene vain ja ota rennosti, ja muista että sä et ole syytettynä! Kaiken lisäksi siellä näkee pukuasuisia miehiä, joista ainakin mun jutun syyttäjä oli aika hyvän näköinen.
Jiksu 7+1