Iloista tiistai iltapäivää!
Nyt on sitten puolenvälin rajapyykki ylitetty ja vielä/enää puolet jäljellä. Tuntuu mahtavalta kun juurihan sitä vasta plussattiin ja odoteltiin malttamattomina rv12 rajaa, ja hienosti ollaan päästy jo tänne asti =)
Nykerö on ollut hiljaista ''poikaa'' viime päivät. Alkuun mulla oli jo kaikki tuntosarvet höröllään että mitäs nyt, vaikka olenkin lukenut että vielä näillä viikoilla on tosi yleistä että vauveli pitää hiljaiseloa useitakin päiviä, tai liikkeet ei vaan tunnu kun on vielä tilaa polskutella.
No, eilen illalla sitten rv20 kunniaksi alkoi se jännä nykiminen. Minusta se tuntuu enemmänkin kuin kala nykisi ongenvapaa, kuin varsinaisilta potkuilta tai kuplinnalta.No jokainen ne tuntee ehkä eri tavalla. Jonkunlaista kalastusta siellä vatsanahkan alla tuntuu siis harrastettavan
Nimiharkinnoista: me ollaan oikeastaan mietitty vain nimeä tytölle. Mutta jos poika on tullakseen, mennäänkin sitten perinteiden mukaan, eli täällä on tapana että ensimmäinen poika perii isän puolelta isoisän nimen. Alkuun se vähän ärsytti, mutta ajatukseen on jo tottunut vuosien varrella hyvin. Toinen nimi saa sitten olla mikä tahansa.
Sisu ja Sampo olis kyllä ihanat nimet pojille.Jotenkin niin aidot kivat suomalaiset nimet! Mulla on muuten muutama tuttu täällä kreikassa jotka ovat käyneet sillä pakollisella perämeren Sammon risteilylla kelluntapukuineen.Oli kuulemma ollut näille vilukissoille melkoinen elämys :xmas:
Mä löysin kanssa aivan ihanan puisen kehdon. Nyt olen pyöritellyt sitä mielessä, ja ajateltiin jos semmonen sittenkin hommattaisiin makkariin ensimmäisiksi kuukausiksi. Tuo kehto sopii 5-6kk vauvoille asti. Pinnasänky kyllä ostetaan myös heti alkuun ja katellaan kummassa viihtyy sitten. Tuleehan sitä turhaa roinaa varmasti ostettua,voisihan tuo kehto jäädä ainakin meidän 'perintökaluksi' jos ei toista vauvaa koskaan saada. On ne kehdot vaan niin älyttömän söpöjä.
Voi kunpa mä olisin kanssa yhtä kätevä käsistäni kuin hormonihirviö.Surauttaisin tuossa tuokiossa jostain ihanasta kankaasta pehmusteet pinnikseen, lakanoita, tossuja, myssyja ja muita ihanuuksia. Ihan hirvitti kun iskin silmäni yhteen pinnasängyn pehmusteen(todella ihanat) mutta silläkin oli hintaa yli 60 euroa! Että voi olla yhdellä kangaspalalla hintaa :headwall:
Miehen kanssa vähän tuumailtiin että nyt loka-marraskuussa aletaan jo pikkuhiljaa ostelemaan niitä pieniä mutta välttämättömiä tarvikkeita.Ei tule sitten kerralla kaikki yhtä aikaa, ja kaikkihan maksaa.Hoitolaukku, vaatteita, lakanoita, huopia,vaunut, sänky sekä pikkutavaraa ainakin.
Roosalle voimia supisteluihin ja ota rennosti ja lepäile. Toivottavasti saat nyt saikkua ennen äippälomaa.
HH: olipas vinha tuo sun uni. Varmaan kylmä hiki otsalla sai herätä.huh.
Mä näin kanssa tässä taannoin aivan oudon vauva unen.Olin synnärillä ja anoppi,appi oli siinä vieressä sekä mieheni serkku (tuleva lapsen kummi) piti vauvaa kämmenellä. Aivan, siis kämmenellä! oli vaan ehkä 10cm pitkä, siinä se sätki ja tuhisi, jaa kaikki siinä ympärillä ihmetteli suu pyöreänä, minä etunenässä ihastelemassa tulokasta
rakenneultraa odotellen 8.10
Kitty+nykerö rv20+1