Mukavaa sunnuntai iltaa vaan täältäkin!
Päivä on mennyt siivotessa ja ulkoillessa. Vielä pitäs pyyykkivuori silittää, mutten taida jaksaa. Taidan sen sijaan roikkua täällä palstalla
Jiksu : mulla ihan sama juttu, kävin katselemassa lastentarvike liikkeessä vaunuja ja olin kyllä ihan hoomoilasena siellä, en ymmärtäny mistään mitään, en sitten ''viitsinyt'' hihkaista myyjää paikalle, vaan häivyin vähin äänin. Täällä Kreikassa ei ole mitään mulle tutulta kuulostavia merkkejä muuta kuin Briot, kauheen isoilta ne kuitenkin vaikutti, pitäs mennä miehen kanssa autolla niitä katsomaan ja kokeilemaan mahtuuko edes peräkonttiin! just joo...ehkä jätetään niiden hankinta vielä tuonnemmaksi..
no uskaltauduin kuitenkin ostelemaan jotain muuta pientä. Ihanat pikku tossut, huopa, myssy, ja pari potkaria ostin neuraaleissa kellertävän ja limen värisinä.
Mulla on kyllä ihan poika olo, ja mies sanoo samaa, että sillä on ollut alusta asti sellanen olo että poitsu tulee ja on jopa nähnyt sen unessakin. Jää sitten nähtäväksi rakenneultraan suostuisko nykerö vilauttamaan
Tässä noita vauvan vaate ja tarvikepuolta miettiessä ihan semmosta kysyisin, että kannattaako teidän mielestä ostaa ihan niitä pienempiä potkareita/bodyja esim 55 cm ja kuinka monta paria? Pärjääkö siis muutamalla pienemmällä ja sitten loput 60-70 senttisiä?
Hyppäsin aamulla vaa'alle ja hups kilo oli tullut lisää. Eli +3kg lähtöpainosta tällähetkellä...iiks! En kyllä ole sortunut yhtään herkutteluun ja suolan käyttöä tarkkailen edelleen kun on tuota taipumusta kohonneeseen verenpaineeseen. Taitaa kuitenkin toi painonnousu olla meille naisille aika vaikea aihe, vaikka raskaanahan saa niitä kiloja tulla, silti on vaan iskostunut ajatus että jos niitä raskaus kiloja ja jäljelle jäävää mahareppua ei sitten koskaan saa enää pois......aargh....kaikkea sitä miettiikin! Mulla itsellä ainakin 5 vuoden lapsettomuus suru toi 7 kiloa ylimääräistä.Herkut oli muka jokin lohdutus, ja masentuneena en jaksanut liikkua. Nyt harmittaa kun en saanu niitä ylimääräsiä pois. noh, pääasia että toi kulta edelleen rakastaa mua tällaisenä hieman 'täyteläisempänäkin'
:heart:
rakenne ultraa odotellaan jännityksellä 5.10. Silloin viikkoja olisi kasassa 20+4....ja puoliväli ylitetty hui!
Kitty 18+6