KESÄKUUN KULLANNUPUT

hei uudet!!

kivoja ultrakuulumisia on kiva kuulla! pahoittelut niille joilla ei näkynyt (vielä).

eilenpäs sattui ikävä juttu. posti toi kirjeen, jossa vuokranantaja irtisanoi meidän sopimuksen! joku sukulainen kuulemma tarvii asunnon. jep. tulipa hyvään saumaan! eikä olla keretty täs edes vuotta asumaan, eli meillä on 2-3kk aikaa ettiä uus asunto! no, toisaalta se hyvä asia tässä on se, että aiotaan nyt ostaa oma. mutta muutto raskaana(!)onko muilla kokemuksia? me vaan niin ihastuttiin tähän merinäköalaan ja muutenkin kämpässä olis menny vielä pari vuotta ainakin vaavelin kanssa.

lisäksi on ressiä ton koulun kanssa että kuinka ehin/jaksan käydä sitä...en kuitenkaan ehdi valmistua, joten rahantulo on pikkusen...no, ei ole. onneksi toinen meistä on töissä :)

ja joo, etova olo on 24h. eniten se tuntuu päässä ja palleassa. myös närästys on uus juttu.
ja miestä en pysty halimaan ku ällötys voimistuu, outoa!! :LOL: :ashamed:
kaikkea sitä joutuu raskaana kestämään :) onneksi kuitenkin olen raskaana - vihdoin!! :heart: (johan mulla on ollu vauvakuume 10 vuotta)

kaikkea hyvää teille. mä koitan syödä jotain ettei tulis huonompi olo. =)
 
täällä tää aiti käyttää hyödyllisesti ajan kun taapero nukkuu päikkäreitä...koneella :kieh:

ultrassa kävin tuossa viime viikon perjantaina jasiellähän se pikkunen pötkötteli :heart:
ja sydämmen syke näkyi tosi selvästi =) viikot oli 7+1 ja LA muuttui pikkusen aikasemmaksi eli 27.5
muuten ei mitään ihmeellistä ole ollut,kerran oon saanut pönttöä halailla oikein kunnolla mutta onneks tais jäädä siihen kertaan. etova olo on jonkun verran vaivannut vuorokauden ajasta riippumatta.
vähän kivaa :eek: mies soitti äsken että on menossa mäkkikselle ennen kun tulee kotiin että haluunko jotain :p tätä ei oo ehkä käyny ikinä ennen... :LOL: ihanaa saada vähän herkkuja pitkästä aikaa :D
no mut niitä odotellen täytyy mennä siivoon kauhat keittiönlattialta mitkä pikku kokki apulainen on levitellyt...

:wave: :wave:
[/b]cristiina ja masukki 7+6 :heart: huomenna poks poks! :heart:
 
ärghhh
aamu alkoi lupaavasti ilman pahaa vointia kunnes aloin tekeen ruokaan perunat kiehuu ja mä voin todella huonosti =( =( ja toi kamala perunan haju leijailee ympäri taloo yöks..
vähän kauhistuttaa kun painoa muutenkin liikaa vaikka alkuvuoden laihdutin ja sain -10kg pois mutta kesä tuli ja herkuttelin ja herkut maistu niin oli tullu kesän aikana lisää n.3kg =( ja nyt kun jatkuvasti syön niin vähän kyllä kauhistuttaa muutenkin joka raskaudessa painoo tullut 15-20kg =(

joku muutosta mainitsi niin täällä yks oikein himo muuttaja =) jokasessa kolmessa raskaudessa on ollut muutto (esikoisen odotuksessa jopa 2 ressaavaa muuttoa ja ihan eri paikkakunnille ) ja tokasta taas ihan eri paikkakunnalle ja kolmannesta muutto mutta oli sentään sama kaupunki =)

on ollut alkuraskauden pahoinvointia jollon muutettu,keskiraskautta ja sit loppusuoralla n. 30 viikolla.
mutta vaikka ne on varmasti sillon ressannut niin nyt ne ei tunnu kamalalta muutossa ollu paljon ihmisiä ja mun ei oo tarvinnut kun pyöriä muitten tiellä ja kun kotona oon ollut niin on ollut aikaa järjestellä paikkoja ja kun synnytykset ei oo kuitenkaan ollut ihan heti se vasta järkyttäskin jos pari viikkoa ennen LA:ta tarvis muuttaa.

tänttärä ja tirppa 7+5(??kai)
 
Ihania sykeuutisia monella, Onnea! On tosiaan enää pieni prosentti, että menisi kesken.
Sykettä odotteleville lohdutukseksi, että mulle aikanaan sanottiin yksityisellä että ennen 8 viikkoa ne ei edes varaa aikoja ettei petytä turhaan. Ja esikoisen kanssa kävi niin että 7+ viikolla kävin niin sikiö näytti 5+ viikkoiselta, mutta kun kävin taas viikon päästä niin olikin jo 8+ viikolla (kuten pitikin) eli kehitys tapahtuu miten sattuu noina alkuviikkoina.

Tänne ei kuulu muuta kuin (ihanan) huonoa eli ämpäriä tuli eilen halailtua ekaa kertaa. Toivottavasti oli eka ja vika kerta...epäilen. Ja siis tää maha on ihan järjetön varsinkin iltaisin. toivottavasti nyt pysyy piilossa edes sinne 13 viikolle... Mä en muista et tää olis 7+ viikolla ollut viimeksi tällainen... sitä todella tuntee olevansa raskaana. Mietin vaan mikä jumbojetti musta on vielä tulossa :LOL:

Onnellisia sykeuutisia lopuillekkin varhaisultrailijoille. Me loput jännätään sitten siellä 12 viikolla...
 
Iltaa kaikille ja tervetuloa uusille! Onnittelut kaikille hyvistä ultrakuulumisista joilla sellaisia on ollut :) mulla on seikkaillut aina hetkellisesti sellanen olo, et tulokkaita olisikin kaksi, toisella hetkellä olen varma, että niitä on vain yksi. Ei malta odottaa ultraa, että saa varmuuden! No, eihän siihenkään oo enää kun muutama hassu viikko, et eiköhän sekin aika nopeasti mene:) huomenna olis sit eka neuvola, katselin tossa et ekasta se oli rv 7+6 ja tokasta 8+4 et nyt mennään vähän aikasemmin. Huh, mä syön... Koko ajan ja kaikkea epäterveellistä, suklaata mä himoitsen, oikeasti tosi epänormaali olotila mulle. Tällä mässäyksellä ei kyllä kilot pysy kurissa. tatomira ja itu 7+3
 
Nyt alkoi 24h kuvotus ja etominen, vielä ei ole tarvinnut oksentaa.. Tosi ilkee tunne. Ruoka kyllä maistuu ainakin, tänään vielä. Silloin ei ole kuvottavaa oloa, kun syö. Mutta ei sitä nyt koko ajan voi syödäkään...
Tänään olis tehnyt mieli lopettaa työpäivä kesken, mutta pakko vaan oli yrittää.. Väsy on myös uskomaton, vaikka viime yönäkin nukuin 9h..
 
Onkos kellään muulla ihan totaalista väsymystä?? Täällä aamulla jaksaa sen tunnin pari ja silloin pakko tehdä kotihommia ja sitten loppupäivä meneekin ihan maatessa, huono olokin pysyy paremmin niin poissa ja appelsiinimehu on tämän hetken pop.

Mutzilla ja kultu 6+5
 
Onnittelut ihanista ultrakuulumisista Minäpieni ja Cristiina :flower:

Tervetuloa porukkaan Mipsu :wave:

Mirnalle pahoittelut, että asunto lähtee alta. Hienoa kuitenkin, että pystyt näkemään asiassa hyvän puolen, sen että saatte nyt hyvän syyn ostaa oman asunnon ja ehkäpä sellaisen, jossa on oma huone pikkuiselle kesäkuun kullannupulle =) Siinä ne muuttohuolet karisee, kun pääsee suunnittelemaan pienen uuden huoneen sisustusta =) Tule sit kertomaan, millaisen asunnon ostatte ;)

Ursukselle toivon hyviä testituloksia kuultavaksi ensi viikolla :hug:

Täällä vähän väsymystä ja palelua, jotka mulle normaaleja olotiloja muutenkin :LOL: Niiden lisäksi vain kamala räkäyskä, joka ei varmaan liity asiaan :snotty: ja se kuvottava olo, joka on melkein koko valveilla oloajan, yök :x

Lenniina ja pieni 6+6
 
Miulla on edelleen oireetonta, ellei turvotusta lasketa mukaan.. mut kyllä mua epäilyttää, että onko siellä ees mitään.. eli en varmaan hirveesti vielä intoile, ennen kun se np ultra on takana päin :) miulla on vielä 3 viikkoa ekaan neuvolaankin ja samalla on miun tytön 1,5v neuvola :) miulla on sillon viikkoja 8+3, eli tietoa masussa olijasta saa vielä ootella aika kauvan :( pitää kahtoa paljon maksais se alkuraskauden ultra, jos ei vaiks jaksakkaan oottaa :D

Anzzu ja pikkunen 5+3
 
Täällä on havaittu tunteiden ailahtelua! :wave: Töissä ärsyttää, työkaverit ei muka tee mitään, mikään ei suju ja pomokin on perseestä. Eilen kävin töissä vessassa tirauttamssa vähän kyyneliäkin, kun oli niin hankala olla. Ja illalla kotona itku tuli, kun BB:n Kätlinillä oli ikävä omaa koiraa... Huhhuh... :LOL: Muutenkin eilen tuntui, että olen ihan masentunut ja mikään ei ole hyvin. Tänään näyttäis jo paremmalta :)

Hieman on etova olo, mutta ei niin paljon, etteikö ruoka maistuisi... Maistuu vähän liikaakin, nyt pitäisi keskittyä syömään terveellisesti.
Mulla on ollut jo kahden-kolmen viikon ajan tunne, että flunssa tulee päälle, mutta se taitaa olla raskausoire. Melkein koko ajan palelee ja tuntuu, että kuume nousee.

Eli onhan näitä oireita, kun alkaa oikein miettimään... :) Epävarmuuskin jo hieman helpottaa, alan olla hieman luottavaisempi, että kyllä se Papu tuolla masussa kellii.

Mulla on aivan sellainen tunne, että poika tästä tulee. Itse tosin olen toivonut tyttöä, saas nähdä miten käy. :heart: Mites teillä, joko ootte arvuutellut, että kumpi tulossa?

Heilo & Papu 5+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja Heilo:
Täällä on havaittu tunteiden ailahtelua! :wave: Töissä ärsyttää, työkaverit ei muka tee mitään, mikään ei suju ja pomokin on perseestä. Eilen kävin töissä vessassa tirauttamssa vähän kyyneliäkin, kun oli niin hankala olla. Ja illalla kotona itku tuli, kun BB:n Kätlinillä oli ikävä omaa koiraa... Huhhuh... :LOL: Muutenkin eilen tuntui, että olen ihan masentunut ja mikään ei ole hyvin. Tänään näyttäis jo paremmalta :)

Hieman on etova olo, mutta ei niin paljon, etteikö ruoka maistuisi... Maistuu vähän liikaakin, nyt pitäisi keskittyä syömään terveellisesti.
Mulla on ollut jo kahden-kolmen viikon ajan tunne, että flunssa tulee päälle, mutta se taitaa olla raskausoire. Melkein koko ajan palelee ja tuntuu, että kuume nousee.

Eli onhan näitä oireita, kun alkaa oikein miettimään... :) Epävarmuuskin jo hieman helpottaa, alan olla hieman luottavaisempi, että kyllä se Papu tuolla masussa kellii.

Mulla on aivan sellainen tunne, että poika tästä tulee. Itse tosin olen toivonut tyttöä, saas nähdä miten käy. :heart: Mites teillä, joko ootte arvuutellut, että kumpi tulossa?

Heilo & Papu 5+3

Olenhan minä tuolla viesteissäni jo kirjoitellut pariin kertaan että ihan poika oireet on miulla, nuo pitkittyneet7toistuvat tulehukset alhaalla ja migreeninkin jo kerennyt pukkamaan päälle, näitä ei tytöstä ollut, tai sitten siellä on kaksi
:heart:

Mutzilla ja kultu 6+6 :heart:
 
Huomenta kaikille :wave:

Taas on uusia kesäkuisia liittynyt joukkoomme, tervetuloa :flower:
Hyviä ultrakuulumisia oli ainakin Minäpienellä :heart:
Tänttärälle ja haiculle jaksamisia ja kärsivällisyyttä :hug:

Mulla kanssa ultra viikon päästä jolloin viikkoja 6+1. Saas nähdä kuinka käy.. Niin paljon olen lukenut, että silloin ei vielä kannattaisi mennä ettei pety ja toisaalta monella on silloin jo näkynyt syke.. :heart:

Edelleen väsyttää ja heikko olo tulee, jos ei syö usein |O

Hukkapätkä ja Dörnis 5+1

 
Joukkoon on tullut lisää porukkaa...mukavaa! Tervetuloa!

Raskausoireista sen verran, että toi päivittäin ällötys on ja pysyy. Ensin oli nännit kipeät ja nyt on sitten jo koko rinnat eli ei voi edes koskea tai nukkua mahallaan, kun sattuu. Lievää väsymystä ja repäisykipuja ajoittain sekä yölliset vessareissut.
Ja se mistä epäilen, että olisi toinen tyttö tulossa, on se et mun naama kukkii taas komeasti näppylällä ja tekee hulluna mieli mandariineja ja appelsiinimehua. Nämä oli viime raskaudessakin alkuoireita. :D

Mirna kyseli muuttopuuhista raskaana ollessa. Silloin kun odotin esikoista, niin olin n. rv18 ja muutettiin kerrostalosta rivitaloon. Muutto meni aika helposti, kun saatiin auttavia käsiä ja mun ei tarvinnut kantaa mitään painavaa eli olin lähinnä työnjohtaja, jos nyt niin voisi sanoa. :D

Ultraa odotellen ja mukavaa loppuviikkoa toivotellen,
Garden ja Reiska 7+4 tai jotain sinnepäin...
 
eilen mulla tais tulla haaleahko verijuova paperiin :'( :'( pelottaa kyllä nyt kauheesti. kun kaikissa edellisissä ei oo tullut ja kun muutenkin on tää epävarmuus ollakko masussa joku vai ei.
pahoinvoinnitkaan eivät enään niin raisuja mitä ne oli. eilen muuten ok päivä mutta perunan haju sai mut voimaan pahoin tänään taas ihan ok päivä eli häipyvätkö mun pahoinvoinnitkin pikkuhiljalleen (muita oireita kun ei oo)
öisin on nyt tullut että kun nuorin herää vessaan niin en saakkaan enään nukuttua saatan parikin tuntia pyöriä eikä uni tulee sit joskus aamuyön tunnilleilla nukahdan ja aamulla väsyneenä kun lapset heräävät muutenkin super aikasin.. 5.30-6.30 ja tätä on tapahtunut jo reilun viikon..y6lensä oon niin pikki et oon heti nukahtanut mutta en nyt..

tänttärä ja tirppa 7+6 ..(????)
 
Tuli tuossa mieleen, että ootteko yksityisellä käyneet noissa alkuraskauden ultrissa vai miten? Tuossa toissapäivänä vuosin jonkun verran verta, mutta kipuja ei ole ollut paitsi viime viikolla niitä ns. repäisykipuja ja ensimmäinen neuvolakin vasta viikon päästä. Huolestuttaa vaan.. Tuli kyllä tosi vahva plussa eilen aamulla ja yökötyskin alkoi vasta eilen. :D Pikku panikointia vain. :headwall:
 
Tervehdys taas kaikille. Tänttärä-82:lle jaksamisia ja tulehan kertomaan miten on käynyt. Mipsu, yksityisellä olen käynyt ultrassa ja sielä "hoidossa" ennen raskautta. Onneksi menee työterveyden piikkiin. Ainoastaan ultrasta olen joutunut maksamaan 20 euroa (folliultrasta). Nyt edellisestä alkuraskauden ultrasta olisin joutunut maksamaan ultran itse, jotain 60 euroa mutta lääkäri kirjoitti syyksi sairauden vuoksi tehtävän ultran joka kuuluu kelakorvauksen piiriin.
Kelahan korvaa osan ultrista jos ne on tehty esim. jonkun sairauden vuoksi tai epäilyn vuoksi. Muuten niistä ei kelakorvausta saa ja meillä työnantajan työterveys korvaa kaikki jotka kuuluu kelakorvauksen piiriin, joten halvaksi tulee onneksi.
Tuosta vuodosta, että monellahan on alussa pientä vuotoa ja välttämättä ei mitään tarkoita. Toivotaan näin teille :hug:

Omaa napaa: maanantain ultra paljasti melkovarmasti tuulimunan. Töissä olin keskiviikko aamun vielä kunnes katsoin parhaaksi käydä lekurilla. Ja uskokaa tai älkää niin pääsin sisään huoneeseen ja itkuhan siinäkin tuli... En uskonu et näin koville ottaa tää odottaminen. Toivoisin vaan et aika menee nopeeta ja jos tosiaan on tuulimuna niin pääsis pikapikaa esim. kaavintaan et saadaan homma altapois.... :ashamed:
Huomenna onneks sinne möksälle viikonlopuks jos vaikka hieman rauhoittais mieltä. niin ja saikkua sinne ultraan eli keskiviikkoon asti. Sillon tosiaan viikkoja pitäis olla 7+5 niin kyllä sillon pitäis näkyä jotain jos on näkyäkseen.

noh, nyt päiväunille...

Haicu ja tuulimuna? rv 6+6
 
Tänttärä-82, jaksamisia!! :hug:

Haicu...nämä tuulimunaepäilyt sattuvat minuun...tiedän niin hyvin, miltä se tuntuu...en haluaisi niitä kenellekään! Toivotaan, että kaikki on kuitenkin hyvin!! :hug:

Sain ultra-ajan maanantaille, jännittää.
Pahoinvointia ja väsymystä, niitä riittää. Mikään makea ei maistu ollenkaan, en ymmärrä!! Olen yleensä melkoinen sokerinassu :ashamed: ja nyt tökkii ihan täysillä...hedelmät ja vihannekset ja perusruoka uppoaa ja hyvä niin. Yleensä lisäksi raskaana tuo suklaa on tahtonut olla normaaliakin suurempi heikkous ja nyt se on viimeinen, mitä saisin kurkusta alas... :eek: kuitenkin meillä on tyttöjä ja poikia ennestään, mielestäni tämä ei mene yksiin minkään raskauden kanssa, siis en osaa oireista sanoa ollenkaan, kumpi siellä ehkä olisi...jos siellä on molemmat. :snotty: No tuskin.

Tsemppiä hurjasti kaikille epätietoisuuteen ja vaivoihin!! :hug:

-Elettaria & Aslak 5+5-
 
Tänttärälle jaksamista ja iso :hug: . Toivottavasti ei ole mitään vakavaa tuo vuoto.

Tervehdys uusille! :wave:

Ihana lukea hyviä uutisia ultrista. Itse ihan malttamattomana odotan omaa ultraa, jonne vielä reilusti viikko aikaa. Silloin rv6+6 ja pelottaa aivan kamalasti jo etukäteen. Mihin tiikeri pääsisi raidoistaan tässäkään asiassa? Pelokas jännittäjä ei muuksi muutu.

Mipsu: ykstyisellä käyn varhaisultrassa. Samalla gynellä, joka hoitanut näitä meidän hedelmällisyysongelmia.

on: Töissä olen ollut kaksi lyhyehköä päivää ja kiinni jäin. Ei tällaisellä yökkimisellä pienessä työyhteisössä kovin pitkälle pötkitä. Onneksi työt antaa näin syyslomaviikolla periksi ja voin työskennellä huomisenkin kotona. Uskomatonta, että jo näillä viikoilla on niin monella tiedossa. :/ No, eipä ole kovin juhlavat fiilikset olleet, kun yökkäilyt on melkoisen maksimaalisia ja koko ajan. Vielä löytyyy kuitenkin huumoria. Jotenkin tuntuu hölmöltä autoilla apukuskin penkillä muovipussi vieressä ja pysähdellä välillä yökkäilemään sinne. Tähän voi vain sanoa, että tätähän minä halusin... :kieh: Täällä siis ei-niin-hehkeä odottaja. B)

Jaksua kaikille erilaisiin oirehdintoihin ja odotteluihin!
 
Tässä olisi taas yksi tuleva äippä sinne kesäkuulle lisää :). Maanantaina tuli (kahteen otteeseen) tuplaviivat eikä oikein vieläkään meinata uskoa todeksi. Iloinen yllätys siis!

Ensimmäistä odotellaan, ilmeisesti kuudes viikko menossa, LA olis näillä näkymin 12.6. Neuvolaan mennään vasta marraskuun alkupuolella, enkä millään jaksais odottaa ensimmäiseen ultraan.

Olo on ollut suht ok, mitään ihmeempää pahoinvointia ei oo vielä ollut, mutta "menkkakivut" on aikamoiset. Vaikeinta tähän mennessä on ollut suun kiinnipitäminen, pakko oli jo kertoa lähipiirille. Töissä varmaan arvaavat kun tupakanpoltto on jäänyt (ei tee edes mieli!).

Palailemisiin!

Katsu 27v. ja "1,5 -senttinen" 5+5 vk tai jotain sen suuntaista...

 
Tättärä :hug: Ettehän sattumoisin heilutelleet peittoa ennen sitä vuotoa? Mulla nimittän tuli usein vuotoa ekassa raskaudessa ja usein seksin jälkeen. Kysyin sitten siitä lääkäriltä ja sanoi sen olevan ihan normaalia, kun limakalvot on niin herkät. Mutta vaikutti kyllä kummasti, vuotojen jälkeen mentiin muutama viikko selibaatissa. Kyllä se sen verran aina säikäytti.

Toivottavasti se syke sieltä vielä löytyy Haicu :heart:

Omaa napaa sen verran, että ei vaan ruoka maistu. Siis normaali ruoka. Söisin vaan paahtoleipää ja ravintolaruokaa :D Ja koska olot on ihan erilaiset kun esikoistytöstä niin sen perusteella veikkaan poikaa.

Minäpieni ja tirriäinen 7+4
 
Huh, ku on tullu taas paljon tekstiä... =)

Tervetuloa uudet! Ja :hug: niitä tarvitseville.

Mullaki on nyt sit eka neuvola-aika varattuna, on 4.11. Olisin jo saanu ens viikolle, mut ku on syysloma ja lapsetki on kotona, ni parempi näin. Sillon olis viikkojaki jo 9+4 (tai menkoista 10+4), ni eiköhän sydänäänetki jo kuulu.

Pahoinvointi alko täälläki sitte viikonloppuna, ja on jatkunu. Oksentaa ei oo tarttenu, mut etoo jatkuvasti. Täytyy jatkuvasti jotain pieniä välipaloja syyä, että vähän pysyis aisoissa.

Lapsille kerrottiin vauvasta pari päivää sitte. Ensin meinas, ettei meille voi enää tulla vauvoja. Mut sit oli molemmat tosi innoissaan, kyselivät kaikkee. Ja ei meinannu unikaan tulla, ku kuulemma jännittää niin paljon :D Noh, nyt ovat tottuneet ja pienempiki kyselee, että onko nyt olo jo parempi - ihana. Kohta varmaan sit tietää kaikki muutki, mut mitäpä siitä. =)

Ja väsymys on täälläki hirvee. Joka päivä pitää töitten jälkeen ottaa päiväunet. Onnex oon nyt osittaisella hoitovapaalla, että saan tehä 6h päiviä.


Tillintallin 6+5
 
Kiva lukea noita hyviä ultrakuulumisia :)

Edellisessä odotuksessa kävin alkuraskauden ultrassa yksityisellä, kun ei millään malttanut 3 vuoden yrityksen jälkeen uskoa, että siellä todella on elämää.
Tällä kertaa ajattelin malttaa odottaa ihan sinne np-ultraan asti. Ja senkin yritän saada aika myöhäisille viikoille, niin on enemmän nähtävää. Niskaturvotusta en halua mitattavan, enkä mene verikokeisiin, niin sen takia ei ole niin kiirettä. Onkos täällä muita, jotka ei aio noihin down-seulontoihin osallistua?

Oma olo ei mikään mahtava ole edelleenkään. Väsyttää, viluttaa, kuvottaa. Syötyä on tullut taas vähän liiankin hyvin, vaikka jatkuva kuvotus onkin läsnä. Tekee vaan mieli koko ajan kaikkea, kuten tuoremehuja, kinkku-juusto voileipiä jne,,, mitkä ei ole niin kovin kevyitä. Jumppaan olen yrittänyt raahautua pari kertaa viikossa, vaikka ei millään jaksaisikaan. Mutta eiköhän se jaksaminen taas parane näiden alkuviikkojen jälkeen.

Mulla on tosi vahva tyttöolo :) Ostin loppukesästä pienen vaaleanpunaisen bodyn tarkoituksena antaa se juuri silloin syntyneelle veljentytölle. No body on kaapissa edelleen, kun en siitä jostain kumman syystä raaskinutkaan luopua. Lyhythihainen vielä, että sopisi hyvin kesävauvalle. Mitään vauva suunnitelmia meillä ei tosiaan tuolloin ollut, eikä edes vauvakuumetta. Ehkä sille tulee nyt sitten käyttöä :)

zizilisko + nuppu 7+0
 
21.6. olis meidän pikkuisen laskettuaika =)
Plussa näkyy testissä, vaikkei ehkä vahvin mahdollinen vielä ole, mutta otan varovaisen loikan tänne odotuspuolelle :D
Kesäkuisen keskenmenon jälkeen olo on mahtava :heart:
Mies meni onnesta aivan sekaisin ku kerroin ja sekin tuntuu niin ihanalta kun toinenki on ollut niin innolla mukana tässä vauvaprojektissa :)

Nyt emme voi muuta kuin toivoa et kaikki menee hyvin ja saadaan se yhteinenkin käärö tähän taloon rakastettavaksi =)

piprane ema ja unelma 4+4

*muoks* eli L-PKS, mun ikä 32 ja 3. lapsi
 
Siis mulla menee hermot tähän kutinaan, yöt on rikkonaisi tän kutinan kanssa ja polttelee koko ajan alhaalla :headwall: ei tuo voide taida pahemmin auttaa, onneksi tänään saa tulokset mikä pöpö siellä muhii :kieh: on kyllä vihoviimeisin juttu mitä haluan sairastaa :snotty:

Masukin mennyt kipeäksi ilmeisesti just tuosta voiteesta, huoh.. eipä kait täältä nyt tullut kuin valitusta, joten tervetuloa uudet ja minä menen kahvin juontiin :wave:

Mutzilla ja
POKS :heart: :heart:
 

Yhteistyössä