KESÄKUUN KULLANNUPUT

Tässäpä olisi meidän UUSI pino!!




Laskettu aika........synnytyssairaala.......ikä........monesko


27.5.
Cristiina..........................k-hks................26.............2

29.5.
Tillintallin........................PHKS.................28.............3
garden............................Tays.................28.............2

30.5.
Minäpieni.................................................27............2

31.5.
tatomira...................................................................3

1.6
minttu1...........................Tays.................29.............2
KiiraLiina.................................................................2
creu................................Tays.................29.............2
pohtijatar.................................................................
Rapu82...........................TAYS.................27............3

2.6
mirna..............................VKS...................28.............1
niiskuneiti-......................KYS...................20.............1
toffo................................OYS..................24.............1
Hakaneula................................................................4

3.6
apinapa...........................HYS..................23.............2
Mipsu28...................................................28.............3
zizilisko............................Kät...................30............4
Minea24...................................................24............2

4.6
Mutzilla............................KYS...................24............3
Lenniina...........................Kät...................31............2
mipsu..............................PHKS.................................
tänttärä-82.....................KYS...................27............4

5.6
Mussupussu....................TAM/Kät............26............2

6.6
Adalia..............................Kät/H................23...........2
neljäshaaveissa......................................................4
Viola2......................................................................2

7.6
Mare-84....................................................25...........1
nan-nan-naa....................HYS...................23..........2
Blackcurrant............................................................2
maypo.......................................................23..........2

8.6.
Zande..............................Satks.................23..........2

9.6.
jonnas1984.....................Satks.................25..........3

10.6
Adalmiina s.......................Tays...............................2
pikkutikru..........................Tays..................27.........2
Griffski73..................................................................
Joni Makkuusäkki.............TAYS.................28...........3

11.6.
Danina..............................OYS...............................3

12.6.
Elettaria Cardamomum...Ruotsi...................29.......7
Heilo................................KOKS...................25........1
katsu82.......................................................27.........
Lumis-75......................................................34.......2

14.6.
keisari....................................................................3
papuneiti..........................Jorvi...................29.........2
Anzzu1984.......................EKKS..................25.........2

15.6.
syyshortensia.............................................29........2

16.6.
Hukkapätkä-....................K-HKS..................24........1
nallepuh83........................VKS....................26........2
Pihlay..........................................................26........2
Jaja78..............................KOS.....................31........3

17.6.
nasuliinih.........................PKKS....................24........2

18.6.
inkkukinkku............................................................5

19.6.
Juupeli..............................TAYS...................27........5
SisunÄiskä..............................................................2
tupajumi...........................KOKS..............................3

20.6.
Kaikku........................................................31........1
funkyMama............................................................2
NevaNeva.......................Kät,KOS.............21........2

22.6.
humu82..............................HYS.................27........2

25.6.
Vaahtera-82.......................OYS..................27.......3

27.6.
MaMMaNo...............................................................1
sane..................................TAYS................30.........1

28.6.
PikkuVarpunen....................NKL................26.........2
marjukka-82............................................................

30.6.
jennae................................NKL.................22........3
Bonustehtävä....................TAYS.................32.......4

1.7.
Sokruli........................................................22........1

Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:

EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson keskusairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
MHSO = Malmin terveydenhuoltoalue/Pietarsaari
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus


HEipparallaa! En mielestäni löytänyt sopivaa pinoa, joten ajattelin perustaa oman. Tulispa vaan muita mukaan! Plussat pärähti ovistikkuun ja 2:n raskaustestiin 22.9.!!! olen todella onnellinen ja hämmentynyt yhtäaikaa. :D
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

laskettu aika 2.6. huomenna aion marssia verikokeeseen ja toivottavasti saan hyviä tuloksia. sitten voikin jo varata ultra-aikaa.

nyt aion mennä myhäilemään mieheni kanssa sohvalle =)
 

Nimimerkki............. LA.................... Synnäri........... Monesko

mirna...................2.6........................?..................1
niiskuneiti-..........2.6.........................?..................1
Huisi hippu..........?............................?..................?

Tässäpä olisi meidän pino!!

Tänään kävin pissatestissä, ja vastaus oli positiivinen!!! :heart: :heart: :heart:
vaikka kyllähän minä sen jo tiesin :D
Edelleen on tuntemuksia vatsassa ja tuntuu että vatta paisuu vaan ja sen muka kaikki jo näkee! kellekkään en ole vielä kertonut (no miehelle tietty), ja yritän mahdollisimman kauan olla kertomatta. ainakin ultraan asti. mutta oon sellanenki hölösuu etten varmaan saa pidettyä suuta kiinni! mutta on tää niin mahtavaa! oon kerran saanut keskenmenon viikolla 10 pari vuotta sitten, sen jälkeen olin viikon raskaana ja meni taas kesken...jos nyt menis loppuun asti!

niiskuneiti-, muistan sut aiemmin täältä! :heart:
 
Täälä myös yks kesäkuussa poksahtava :)
Laskurilla la on 03.06.2006 ja tänään sit 4+0 rv:t menossa, vautsi vau.

Toinen tulossa. Esikoinen poika ja vuosimallia 07. Kummatkin lapset hoitojen avulla saatettu alulle, tosin helpoilla sellaisilla. ekaa tehtiin 5 vuotta ja tätä toista tärppäsi yk2.
Aivan mieletön väsymys pukkasi päälle jo viikko oviksesta.
Täälä on kaksoisraskauden riski kun kasvamassa oli kolme munista joista oikealla puolella kaksi johtavaa hyvänkokoista follia ja vasemmalla pieni. Eli ... saas nähdä.

Tänään kävin verikokees ja positiivinen oli :), kyll mä sen etukäteenkin tiesin kun testejä meni varmaan lähemmäs 20 :whistle:

Niin ja varasin alku-ultran lekurilta just tuon takia et nähdään monta on kiinnittynyt ja se on jo 12.10.2009. Tällöin pitäis olla laskurin mukaan 6+3 meneillään et sydänäänetkin pitäis näkyä.

Eli hei vaan Niiskuneiti ja Huisi huippu ja mirna :) Ja Tays on tällätietoo paikka jossa pyöräytän ;)

Tarrasukkia teille ;)
 
Heiss!
Liitynpä mukaan tähän ketjuun. Eilen plussattu ja laskureiden mukaan laskettu aika olisi 1.6. :) Tänään pitäisi siis olla rv 4+3.
Keskenmeno takana ja vähän pelonsekaisin tuntein tässä ollaan. 6.10. päästään ultraan varmistelemaan mikä tilanne tuolla masussa on, sitä odotellessa.
Kakkosta tässä odotellaan :heart:
Listaillaanpa nyt vielä oireitakin tähän loppuun... Rinnat pikkusen arat (tosin kuuluu myös menkkaoireisiin) ja niitä kutittaa jatkuvasti, aivan järkyttävät ilmavaivat :ashamed: , muutenkin vatsan toiminta muuttunut täysin, hyvin lievää kuvotusta ajoittain, paineen tunne vatsassa, alaselässä menkkajomotuksia mutta aika lieviä, suussa outo maku.
 
Hei! Todella varovaisin mielin kurkkaan tännekin. Ensimmäinen kysymys on, että saanko liittyä tähän pinoon mukaan, vaikka la on todennäköisesti toukokuun lopussa? Tuntuu, että tuolla toukokuisissa mennään jo niin pitkällä, että helpommin pääsen teidän juttuihin mukaan. Olisi helpompi liittyä ihan uuteen pinoon :)

Täällä myös taustalla keskenmeno 5/09 ja hoitojen avulla molemmat raskaudet saatu alkuun, esnimmäinen clomit+terto yhdistelmällä (ja siis kesken meni) ja nyt clomi+menopur(pistoshoito)+pregnyl. Toinen raskaus, mutta ensimmäistä odotellaan syntyväksi. Kovin varovaisin mielin olen nytkin tämän raskauden kanssa, koska pelkään niin kovasti uutta keskenmenoa. :ashamed:

Haicu Paljon sun hcg-arvo oli? Ihan mielenkiinnolla kyselen, kun itekin kävin sen otattamassa. Eka oli 151 ja 5 päivän päästä 1800. Täälläkin kaksosraskauden riski olemassa, kun kaksi kypsää munasolua oli tyrkyllä, kun irrotuspiikin pistin :D En kuitenkaan siihen usko, sen verran harvinainen juttu se olis. :) Mulla muuten on ultra jo ens viikon tiistaina ja sillon on viikkoja vasta 5+6. En usko, että sydänääniä löytyy, mutta gyne varmaan haluaa tarkistaa, että raskaus on oikeassa paikassa.

Täällä oireina palelu, väsymys, ajoittainen vatsan turvotus, ajoittaiset repäsykivut ja krampit vatsalla.

Alisa&Hippu 5+2
 
Tervetuloa uudet mukaan :) Kivasti plussanneita tulla tupsahti :)

Alisa84, mulla ei katottu verestä hcg arvoa ollenkaan vaan raskaustesti joko negatiivinen tai positiivinen. Olen täysin tyytyväinen tähän :LOL:

Meillläkin tämä tulokas sai alkunsa clomi+terot+pregnyl yhdistelmällä. Kävi niin hassusti et edellinenkin saatiin samalla tavalla ja nyt marssin suoraan gynelle jolle kerroin miten poika saatiin alkuun. Tuumas et saman tien lähetään samalla linjalla :LOL: Lekuri kyseli vaan multa et millaisia annostuksia on ollut ja määräs aivan samat jutut... kyseli välillä et mites olikaan viimeks :eek: Täytyy sanoo et olin todella tyytyväinen siihen lekuriin. Meikä suunnitteli itte hoidon ja toteutuksen :LOL:

Kaits sitä pitää sänkyyn kömpiä ku mies on kalareissussa koko viikonlopun ja me jätkän kans kotona et jaksaa huomenna painaa pikkumiehen perässä ;)

öitä
 
Ehkäpä tänne uskaltaisi jo kurkkia, eilen plussattu todella vahvalla viivalla ja laskettu aika ois 4.6.2010, kolmas olisi tuloillaan viimeisen kolon sylistä täyttämään eli nyt ois rv4+1...ensimmäisestä kierrosta tärppäsi ja paljon toivon että saisimme tämän vauvan ehjänä perille omaan syliin ensi kesänä :heart: :heart: Kys olisi synnytyspaikka ja ikää 24
 
Ajattelin ajankuluks päivitellä meidän suuren pinon :LOL: jos osaan... :LOL:


Nimimerkki............. LA.................... Synnäri........... Monesko

mirna...................2.6........................?..................1
niiskuneiti-..........2.6.........................?..................1
Huisi hippu..........?............................?..................?
Haicu...................3.6........................Tays.............2
nan-nan-naa.......1.6........................?..................2
Alisa84...............??.5........................?..................?
Mutzilla................4.6.......................Kys...............3

Tervetuloa mukaan uudet (uusiahan me kaikki ollaan ) :D

Tänään olis sitten tiedossa rentoa oloilua sukulaisilla ja kahvittelua. Vielä en ole ajatellut avata suutani tämän asian tiimoilta, ehkä ultran jälkeen sit kun näkee mikä on tilanne ja onko kaikki ok.

Mukavaa lauantaita teille ja pitäkäähän matkalaiset mukana :heart: :wave:
 
Mirna, Haicu: oisko tehty uusi pino ihan kesäkuun kullankerillä tms nimellä? ja laitettais eka sivulle tuo pino ja laitettais kivoja kuvia niinkuin muillakin on? minä ainakin osaan laittaa ja päivittäin nuo lasketut ajat ja niiden alle nimet joilla on sinä päivänä se la
 
moikkamoi!Tervetuloa kaikki!

kivaa kun meitä on nyt täällä enemmän! aattelin päivittää tohon ekaan viestiin nuo tiedot , jotta olis selkeempää ja löytää heti. nimellä nyt ei niin väliä.

ON. Minulla on stressi päällä, monta murhetta. Olen opiskelija, sain juuri raudat myös alahampaisiin ja vielä en ole päässyt röökistä eroon!! mietin kyllä monta kertaa että kannattaako laittaa noita rautoja, mutta sanoin että jos saan ne keväällä pois, niin sitten laitetaan. niin se sitte laittoi ne. ei oo helppoo kun huvittaisi vaan olla hiljaa eikä voi edes syödä kunnolla. koitan nyt kuitenkin jaksaa vielä ainakin jouluun asti nämä suussa, synnyttää en ainakaan halua raudat suussa!! :D
ja opiskelusta sen verran että olen opintojen puolivälissä...hieno ajankohta! :D
suunnitelmissa oli vasta ensi keväänä aloittaa, mutta näinpäs kävi. enkä kyllä yhtään kadu. tietty olis ollut kiva valmistua ensin. no, tuo tupakointi...tänään loppuvat tupakit, joten katsotaan kuinka pinna kiristyy. viimeksi tosin kun olin sen hetken raskaana niin sain aivan helposti lopetettua. mutta kun on näitä muita ressejä tällä kertaa lisänä...
no, kyllä kaikki järjestyy, on miehellä tapana sanoa :heart:

oireita on välillä krampit masussa, edelleen menkkafiilis jatkuvasti, ja hekä huippaa välillä. myöskin tissit on arat ja joudun varomaan niitä koko ajan. huonoa oloa ei ole ollut vielä. myöskin kova pissahätä ja varsinkin öisin joudun heräämään pisulle. muuten olen ihan hyvävointinen =)

mutta mutzilla, pitäydytäänkö tässä pinossa? turhaa me uutta tehdään :)
 
Mulla oireina kamala etova olo koko ajan, jatkuva pissihätä (myös yöllä on käytävä pissillä ) tissit ihan hirveen kipeet, menkkajomotukset (nyt tosin jo lieventyneet), alaselän jomotus nii ja siis menkat myöhässä. Eilen koulussa meinas alkaa oksettaan ja menkat oli siis päivän myöhässä. Tulin kotiin ja 4h rakossa olleesta pisusta tein testin ja se oli selkeä plussa, toinen viiva vahvistu samantien testin tehtyäni :heart:
mä alotin opiskelut syksyllä, joten tosi hyvä ajankohta, mut tää vauva on erittäin tervetullut :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mirna:
moikkamoi!Tervetuloa kaikki!

kivaa kun meitä on nyt täällä enemmän! aattelin päivittää tohon ekaan viestiin nuo tiedot , jotta olis selkeempää ja löytää heti. nimellä nyt ei niin väliä.

ON. Minulla on stressi päällä, monta murhetta. Olen opiskelija, sain juuri raudat myös alahampaisiin ja vielä en ole päässyt röökistä eroon!! mietin kyllä monta kertaa että kannattaako laittaa noita rautoja, mutta sanoin että jos saan ne keväällä pois, niin sitten laitetaan. niin se sitte laittoi ne. ei oo helppoo kun huvittaisi vaan olla hiljaa eikä voi edes syödä kunnolla. koitan nyt kuitenkin jaksaa vielä ainakin jouluun asti nämä suussa, synnyttää en ainakaan halua raudat suussa!! :D
ja opiskelusta sen verran että olen opintojen puolivälissä...hieno ajankohta! :D
suunnitelmissa oli vasta ensi keväänä aloittaa, mutta näinpäs kävi. enkä kyllä yhtään kadu. tietty olis ollut kiva valmistua ensin. no, tuo tupakointi...tänään loppuvat tupakit, joten katsotaan kuinka pinna kiristyy. viimeksi tosin kun olin sen hetken raskaana niin sain aivan helposti lopetettua. mutta kun on näitä muita ressejä tällä kertaa lisänä...
no, kyllä kaikki järjestyy, on miehellä tapana sanoa :heart:

oireita on välillä krampit masussa, edelleen menkkafiilis jatkuvasti, ja hekä huippaa välillä. myöskin tissit on arat ja joudun varomaan niitä koko ajan. huonoa oloa ei ole ollut vielä. myöskin kova pissahätä ja varsinkin öisin joudun heräämään pisulle. muuten olen ihan hyvävointinen =)

mutta mutzilla, pitäydytäänkö tässä pinossa? turhaa me uutta tehdään :)
Juu kelpaa kelpaa, muokkaamallahan tuon ensimmäisen viestin saa sitten näyttämään listalta...itse mietin tämmöistä listaa jos sopii


Laskettu aika........synnytyssairaala.......ikä........monesko

1.6
Maija Meikäläinen......kys.......................30.........neljäs

2.6

3.6

4.6

5.6

6.6

7.6

8.6.

9.6.

10.6

tai sitten tuossa linkissä ois toisenlaisen esimerkki http://kaksplus.fi/keskustelu/t802955
 
Avasinkin jo eilen toisen pinon kun en huomannut tätä... Mutta siirrytäämpäs tänne sitten. :)

Ekan plussatestin kp 27/32 ja siitä se on päivä päivältä ja testi testiltä voimistunut. :) :heart:

Viikoista tai LA:sta ei ole varmaa tietoa. Yleensä kierto on ollu 32pvä, mutta viime kierrossa oli 40pvä ja sitä edellisessä 30pvä. Laskureilla laskin oletetun oviksen mukaan (joka oli 13 tai 14.9) ja silloin LA 6.6 ja viikkoja nyt 3+6. Varmuuden saapi sitten ultrassa jonne menen jo n. kuukaudn kuluttua. Synnärinä luultavasti kätilöopisto, haikaranpesä.

Olettekos jo varanneet neuvoloita? Entäs meinaatteko mennä varhaisultraan? Itsellä neuvolan varaus edessä maanantaina, ja varhaisultraan ajattelin mennä vko 7 kieppeillä. En millään malta odottaa np-ultraan asti että saan tietää onko kaikki ok...

Meille myös kakkonen tulossa. Esikko nyt 1v7kk.

Adalia 3+6

*muoks* Niin ja ikää on 23v.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SisunÄiskä:
Mä niin toivoisin voivani liittyä tänne... Onnea teille kesäisille masuille!! :heart:
Mä vaan kuumeilen ja kattelen näitä pinoja.. Mut katsellaan, eihän sitä tiedä vaikka tupsahtaisin teidän seuraan...
Täällä toinen kateellinen,mutta myös iloinen teidän kaikkien puolesta!
Paljon onnea ja turvallista matkaa kesäkuulle,koko porukalle :heart:
Kävin jo toukokuisia "kadehtimassa"eikä onni lykästänyt mutta jospa 2 viikon kuluttua voisin onnellisena liittyä tähän kesäkuun porukkaan ;)
Mulla on niin suuri haave saada kesävauva,yhtään sellaista ei ole suotu,vielä :whistle:

Tosiaan,onnea teille kaikille :flower:
 
Tää kesäkuun kullannuput on huippu nimi :D

Haicu Säähän olit pistäny lekurilla tuulemaan :D Ultrattiinko munasolujen kasvua sulla ollenkaan? Ihanaa, että joku lääkäri ottaa todesta ;)

Mutzilla Mää ainaski kannatan niiden kuvien lisäämistä, piristää pinoa :wave:

Mirna Asioilla on aina tapana järjestyä :hug:

Adalia Mää varaan neuvolan varmaan aikasintaan viikolla 6 tai 7 (jos sinne asti päästään), keskenmenneessäkin varasin vasta rv 8 :/ Mulla eka ultra jo ens viikon tiistaina :eek: Sillon tosin vasta rv 5+6.

Kaikille oikein paljon tervetuloa mukaan turisemaan ja pidetäänhän kyytiläiset matkassa :wave: :heart:

Ps. Tässä vielä pähkäilen, että pitäisikö sittenkin siirtyä tuonne toukokuisten pinoon, kun la menee 26.5? :/ Ei kuitenkaan ihan viimiselle päivälle, jota aluksi ajattelin...
 
Isot onnittelut ja tervetuloa odottajien puolelle!! :flower: :flower:
Tarrasukkia teidän pikkusille ja hyvää vointia!

Olinkin jo odottanut, milloin kesäkuisten klubi avataan ;)

Kurkkaamassa maaliskuisista....
 

Yhteistyössä