Ihanaa kun täälä ei saarnata tuosta tupakoinnista. Itse olen tänään polttanut 4 tupakkia mikä on mielestäni hyvin entisen askin sijaan
Taidan vähentää päivä päivältä niin eiköhän se loppukin sieltä tule jossain vaiheessa
Ymmärrän tietysti ihmisiä jotka sanovat että tupakointi tulee heti lopettaa, muttakun se EI ole niin helppoa yksinkertaisesti. Ja iso hatunnosto niille jotka siihen pystyvät... Huomaatte varmaan että olen hieman masentunut koska en samantien pysty lopettamaan... huono omatunto painaa kokoajan ja stressi että pitää ja pitää... :ashamed:
Noh, tulihan käytyä ainakin lenkillä tänään
Juostiin hirvikärpäsiä karkuun kaverin kanssa ja lenkki jäi lyhyeen, hypättiin autoon ja painettiin lähikikkarille kahveelle
Hitsi me ollaan hyviä huijaan itseämme
Uskomatonta että ootte jo varaillu tota neuvola-aikaa. Itselle ei ole tullut edes mieleen. Tuntuu että en oo tajunnu koko odotusta vielä ollenkaan. Puhun kyllä siitä mutta ei mitään hässäkkää kuten ekan odotuksessa.
Tiedän että tulevaisuus tuo haasteita ja saa nähdä miten niistä selvitään. Ensimmäisestä oli raskausdiabetes insuliinihoitoisena, kohonnut verenpaine ym. Makoilin monta kertaa Tayssissa lepäilemässä ja oikeesti mun olo oli aivan mahtavin.
. Toivotaan että menisi tämä odotus hieman helpommin.
Uskon että vkolla 12 olis tulossa sokerirasitus ja taas joudun insuliinille...
huomaatteko kuinka positiivisella päällä tosiaan oon...
Noh, nyt suihkuun, jätkä nukkuun ja itte sohvalle maate. Huomisiin :wave: