LittleOne: Minä tilasin edellisessä raskaudessa useat sukat täältä:
Tukisukat butik21 . Kompressioluokan 2 stay up sukat olivat hyviä. Tosin jälkimmäisellä kerralla tilasin kahdet mustat sukat, kalliimmat ja halvemmat. Kun sitten tutkin sukkia tarkemmin niin halvemmat sukat olivat melko lailla täsmälleen samat sukat ilman hienoa pakkausta ja ohjekirjaa, jotka tulivat kalliimpien sukkien mukana.
Tosin muistelen, että olet kirjoittanut, että olet myös pitkä ja hoikka, niin voi olla hankala miettiä sopivaa kokoa. Jouduin itse ottamaan pituuden takia isomman koon, mutta ainakin minusta on tuntunut, että tuki riittää. Ja onhan tuo tuki noissa tosiaan monta kertaa parempi kuin kaupan sukissa, vaikka ei koko ihan nappiin olisikaan. Voin muuten sanoa, että loppuraskaudesta turvotuksen ja mahan kanssa oli melko mielenkiintoinen projekti aina vetää sukat aamulla jalkaan.
Voi sitä ähinän ja puhinan määrää!
Tuulentytölle ja muille ultrassa käyneille onnea hyvistä uutisista! :heart: :flower:
Ruska79: Toivottavasti pääset ensi viikolla ultraan ja saat sieltä mielenrauhaa. Minäkin tässä mietin pitäisikö tässä ainakin vaikka soitella neuvolaan, kun olen ollut kipeänä melko paljon ja alkaa mietityttämään vaikuttaako tilanne vauvaan, vaikka järki kyllä sanoo, että vauva on ihan turvassa tuolla mahassa.
Mieliteoista: Kyllä löytyy! Piimä ja tomaatit. Ihan älytöntä, piimää menee litra päivässä ja menisi varmaan enemmänkin, mutta koitan vähän rajoittaa. Viime raskauden mielitekoja (sitrushedelmät, suolakurkut ja hampurilaiset) taas en voi sietää ajatuksena. Hassua.
Täällä
janottaa myös koko ajan. Suu tuntuu kuivalta vaikka olisi juuri juonut. Yölläkin täytyy käydä lipittämässä vettä ja sekös sitten vessattaa. Ah, on tämä ihanata tämä odotus!
Repäisykipuja tuntuu kylkeä kääntäessä. Aina unohtuu välillä, että pitää kääntyä rauhallisesti ja voi AUTS! Ihme juttu, kun ei millään meinaa silti oppia tuota, kun kohta jo taas kääntyy liian nopeasti. :headwall:
Sovittelin eilen mammahousuja ja vaikka vatsaosa olikin vielä löysä, niin olihan ne mukavat kiristyneisiin farkkuihin verrattuna! Lantiomalliset housut kyllä vielä menevät, mutta jotenkin en haluaisi, että kohtua painaa mikään ylimääräinen. Siispä siirryn varmaan pikku hiljaa kokonaan noihin äitiyshousuihin.
Voikaahan paksusti ja mukavia jouluvalmisteluja heille, jotka niitä tykkäävät tehdä.