Mutta älä joogaa, kuuntele sydänääniä ja syö aurajuustoa samaan aikaan...! Kätilön pää voi räjähtää lähisairaalassa.
Kirjoitin vähän väärin. En tarkoittanut, että jos ette saa sydänääniä kuulumaan niin sikiö olisi kuollut, varsinkaan siis näillä viikoilla. Ajatus oli vaan se, että eihän tuota doppleria käyttämällä voi lasta pelastaa. Siksi en oikein ymmärrä sen liian aktiivista käyttöä. Mutta tää on vaan mun mielipide. Vähän kun esikon kohdalla mietin ostanko kätkythälytintä, mutta sitten jostain luin että jos hälytin hälyttää ja kyseessä on tosi tilanne, ei lasta voi enää pelastaa. Jätin siis ostamatta.Alkuperäinen kirjoittaja Hööpi;27664130:terese mä en ole dopplerilla kuullut sydänäänet kuin kerran, mutta siitä molskinnasta ja rehaamisesta ei voi erehtyä. Ellen mä sitten ole epähuomiossa nielaisssut sammakkoa.
Ja siis jos sikiö ois kuollut, se tuskin liikkuisi yhtä aktiivisesti.
Hööpi ja pikkukinkku 13+2
Alkuperäinen kirjoittaja tuulentyttö;27666028:Naene itsekin käyn just vääntää piparitaloa. Käytän osien liimaamiseen valmista koristetahnaa. Saa oottaa vähän kauemmin, mutta kuivuu kyllä, eikä polta sormia. Terkuin nimimerkki sählä.
Mulla muuten tulee aina jossain kohtaa raskauksissa sellanen kotihössöttäminen, vaikka en ole YHTÄÄN kodinhengetär tyyppiä. Leivon ja siivoan ja sisustan. Kaverit tulee aina nauramaan mulle, yksikin ystävä soitti eilen ja kysyi että milloin käyn taas leipomaan..?