Kun ton mun tekstin nyt lukee.. ai minäkö ylireagoin?! Ne on nää hormonit... :xmas:. Mitäpä en lapseni vuoksi yrittäisi..
Juuri noin, mulla tuo kipu ihan samanlaista. Tilasin Ebaysta kiilatyynyn, joka oli esikon aikana kovassa käytössä. Joskos auttaisi? Muuten tulee ihan helvettiä näistä viimeisistä 18 viikosta..Hirmusesti onnea ultrassa kävijöille hyvistä kuulumisista. On se vaan niin ihanaa :heart:!!!
Kela Minä käyn kanssa paikanpäällä ihan mielellään, osaavat niin neuvoa ja laskea heti siinä jo alustavasti kaiken. Olen vanhankansan immeinen aj tykkään kohdata ihmsiiä ja saada palvelua.. en siis aio asioida netissä, vaikka neuvolasta myös meitä sinne suoraan ohjattiin (ja varmasti hyvä sivut(palvelut siellä onkin). Olen jo lähes kaikki kohdat saanu täytettyä, pitää huomenna palauttaa ja käydä tätsyn kaa se kelalla vielä läpi, korjaa heti, jos jotain uupuu/väärin.
MiiJane76 Mulla on myös tosi pahat nuo luiden kivut, häpyluu eritoten! Tänään ollut pahin päivä niiden suhteen. Rv:ja vasta 23+ ja nää on tällaset.. tuntuu kun joku ois iskeny vasaralla mun häpyluun tohjoksi ja joka askeleella odotan, millon se murenee alta :snotty:. Kyllä on varmaan melko hehkee loppukolmannes . Ja tuo jalan nosto on pahinta. jos meet esim kyljelleen makuulleen ja alat siitä olevinaan jumppaamaan pakaroita nostaen jalkaa ylös, ei jumankekka, ei onnistu. Kipu on viiltävä!
Kakka-asiat puhuttavat.. mä voin sen verran kommentoida niihin omalta osaltani, että mä varmaan mätänen ja se on aivan kamalaa. Ei ole äitin pierut enää kukkasia, niinku on noilla mukeloilla ollut tapana kommentoida . Ja suolen toiminta laiskistunut jo ekalla kolmanneksella, oikeestaan melko alusta asti.
Ai niin, ei tarvinnu ajella omalla autolla naamiaisasussa tossa kadulla.. mentiin tonne kylälle passiin puolilta päivin ja bongattiin ne penkkarirekat. Pojan kaa konttasin namusia kilpaa maasta(vastustajina pari mummoa rollaattorien kaa, niin helppo nakki jopa mulle). Yhteissaalis: 700g namia :attn: