Huomenta siskot..! Täällä pelkoihin lohtua on tuonut eläväinen tylleröinen tuolla mahassa :heart: Kovasti pomppii ja pyörii, ei äiskän peloista taida onneksi tietää. Näin myös viime yönä, että synnytin (ilmeisesti) muuta järkeä ei ko. unessa ollutkaan sitten ollutkaan
Ällö eritepäivitys: täällä on koko ajan housut märkinä (hahhaa, not), valkovuoto on ilmeisen juoksevaa lajia (jopa hämmentävän vetistä) ja tyttönen potkuttaa minua mielellään pissirakkoon, niin en tiedä tuleeko sieltäkin sitten oma osansa tähän lystiin. (Kolmannen lapsen odottamiseen liittyviä riemuja) Eilen jo ihan paniikissa olin varma, että kyseessä on lapsivesi, mutta googelettuani tulin kyllä siihen tulokseen, että aika normaalia tämä on, joskin ihhottavaa. Muilla tämmöisiä ongelmia?
Ystävät ja työkaverit ovat olleet suurena lohtuna mulle. Sanoin ihan suoraan et mulla on nyt tämmönen vaihe tässä raskaudessa, pahoitteluni heille. Työmotivaatio ja tarkkuus on ehkä siellä 70% luokkaa. Oon aika työsuuntautunut ilmeisen perfektionistinen tyyppi, joten tää ottaa aika koville. Mutta keskityn nyt tähän.
Kelan jutuista: mulla ei oo viel ollu mitään puhettakaan niistä.. perjantaina neuvola, josko sitten siellä? Tosin miehen pitää tulla sinne mukaan ja täyteltiin sellaista voimavaralappua, joka oli vähän hassu.
Toi sokerirasitus mua vähän kauhistuttaa. Sokerit mulla jyllää pikemminkin liian matalalla ja toi paasto ei kuulosta sit yhtään hyvältä.
Liitoskivut ovat mullakin pahentuneet, nivuset on ihan sairaan kipeät yöllä mm. kääntymisten suhteen. Olen nyt yrittänyt nukkua kyljelläni, mutta aina kun herään yöllä, olen kääntynyt selälleni. Miten mulla on sellanen kuva, et se ei tee verenkierrolle tms. hyvää? Uargh.
Vaunut on muuten vauvalle ostettu, samoin koliikkikeinu
Ja läjä vaaleanpunaisia vaatteita. Kiikun vielä eestaas mammapakkauksen suhteen. Periaatteessa sieltä ei tarvittaisi muutakun se makuupussi ja kynsisakset ja pukluharsoja. Toisaalta se on ihan hauska muisto sitten oman vauvan vauva-ajasta. Vieläkin kun tulee kirppiksellä vastaan mun pojan aikaisia makuupusseja/haalareita ni käy hymyilyttään.