Tervetuloa uusille! Kiva kun saadaan lisää porukkaa tänne!
Sulka ja Sinetti mä lihavoin tekstin aina silleen että maalaan sen lauseen tai sanan, joka lihavoidaan hiiren vasemmalla, ja sitten klikkaan lihavointinappulaa
Onnea hyvistä ultrakuulumisista niitä saaneille! :flower:
Hauskaa kun niin moni tietää jo sukupuolenkin. En millään malttais itse odottaa ens maanantaita kun päästään kurkkaamaan.. (toisaalta sitten pitäis raahautua taas koulunpenkille, motivaatio nollassa..)
emmmaa toivottavasti selviätte säikähdyksellä ja "vain" ylimääräisillä kontrolleilla :hug:
Mäkin olen huomannut että välillä vatsassa pidetään pidempiä rauhallisia kausia, välillä taas sitten myllerretään koko päivä. Jostan luin että suunnilleen puolivälin jälkeen vauva löytää sen oman unirytminsä ja alkaa nukkua/potkia säännöllisemmin.
Tosin oppaissa nyt lukee yhtä sun toista, eikä mun niiden mukaan pitäis välttämättä ees tuntea vielä liikkeitä, eikä niitä ainakaan tuon vau-kirjan mukaan tunne vatsan päältä vielä muutamaan viikkoon - meillä isäntä pääsi eilenillalla todistamaan jälkikasvunsa iltaleikkejä, kun "kuunteli" mun mahaa, ja yhtäkkiä Sintti potkas sitä suoraan korvaan
Ja kiitos taas kestovaippatiedoista! Oon kyllä lueskellut ahkerasti kestovaippainfon sivuja, mutta on aina kivempi kuulla mielipiteitä siitä, miten oikeasti kannattaa toimia. En esim. olis tajunnut ettei niitä voi pestä käsin - tosin onneksi meillä on pesukone. Mutta laittaa mietityttämään, ettei niitä tee ehkä mieli raahata vaikka kyläreissuille, jos pesukonetta ei ole mailla halmeilla....
Eli lisää tyhmiä kysymyksiä tulee ihan varmasti tulevaisuudessakin tältä suunnalta
Salma ja Sintti 19+3