~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Tammikuussa -10 (kaikki lisäys ja päivityspyynnöt YV:llä)

unelias: Mulla oli kans omat toiveeni vauvan sukupuolesta. Kyllä yks kaveri vähän kummasteli kun kerroin, mutta ei kukaan oo muuten mitään sanonu. Kyllä kaikki varmaan tajuaa että ihan loppujen lopuksi sillä ei ole niin väliä kumpi sieltä tulee, kunhan on terve. Mulla kyllä oli vähän omatunnon tuskia kun oikeasti vähän petyin, kun ultrassa näkyikin tyttö eikä poika. Nyt olen jo sisäistänyt asian ja odotan innolla meille pikkuista prinsessaa :heart:
 
Pakko tulla hehkuttamaan kun kävi kerrankin tuuri.
Ei harmita enää niin paljoa kun ei tullut lottovoittoa!

Käytiin eräillä tutuilla tänään kylässä, heillä on 1 lapsi joka on reilu 3v.
Eikä sieltä tietenkään tyhjin käsin kotiin tultu.
Auto oli ihan täynnä tavaraa.
Mukaan lähti

Syöttötuoli
Matkasänky
Babysitteri
Kävelytuoli (tätä en aatellut koskaan hommata)
Kantoliina
Rintareppu
Vaipparoskis
Turvaistuin tosi upea musta/harmaa (seuraava koko joka menee sitten 4v asti)
Upeat Yhdistelmävaunut
Kaikki ollut yhdellä lapsella ja ovat tosi hyvin pidettyjä :LOL:
Pari muovikassillista vauvan leluja
Kasa lusikoita ym vauvan ruokailukamaa

Vaatteita kaivetaan seuraavalla kerralla :LOL:
Perässä tulee myös pari pottaa
kasa tuttipulloja ym pikkusälää mitä kuulemma kaapeista löytyy
No ei ne ilmaisia ollut kaikki maksoivat yhteensä 250e :kieh:
Sen verran tuli sitten köyhdyttyä.
Mutta ei kaduta kun kaikki oli niin hienoja ja siistejä

Multa ei taida muuta kohta puuttua kun pinnasänky! :LOL:

Jane ja veijokeiju 20+6
 
Jane69 oho sähän sait halvalla tavaraa eikö ooo hienoa kun rupeaa olemaan kaikki valmiina.

Maira no mun kaverilla on yhdistelmät myytävänä ja hyvin pidetyt ainakin sen perusteella mitä ihmistä tunnen voisin ottaa kuvan ja laittaa sulle jos kiinnostaa.

Mun neuvolan täti kuulostaa olevan ihan pihalla joka asiasta toi mun neuvola korttikin on ihan sekava. Eka käynnillä painoin 76.2 kiloa ja seuraavalla kerralla 3 viikonpäästä kun olin sikaflunssan sairastanut painoin 72.5 kiloa no neuvolan hoitajan mukaan noin suuri lasku ei ole mitenkään mahdollista vaan se kattoi mun paino tarkkailu papereista uuden painon hedelmöittymis ajankohtaa vastaavan nyt mulle sano yks kätilö/sairaanhoitaja että ei noin voi tehä ja nyt mulle on tullut sitten vain vajaa 2 kiloa painoa ja viikkoja kohta 21.
Sokeritkin tasoittu normaaliksi kun tarkkailin omaa syömistäni ja määriä ja mitä suuhun tukin.

Huomenna olisi ultra ja toivottavasti sukupuoli selviää luulen että meille tulee tyttö ja poika tai jos tulis kaks poikaa olis sitte tasapeli ja sais mieskin motoristikavereita vaikka kylläkin tykkää noi likatkin hommasta:)
 

Yhteistyössä