jdalmiinalle tsempit ja voimia! Toivottavasti saat huomenna hyviä uutisia.
Martinaa ja Eskoa kattelin tossa äsken... :ashamed: M:llä oli niitä samoja Juicyja ku mulla. :ashamed: :ashamed: Oon siellä Spiritissä (noiden vaatesponssi) katellu myös EdHardyja, mutta ne ei vaan jotenki iske. Siis sellanen tatuointimeininki... Niin ja mä oon varmaan AINUT ton sarjan katsoja joka katto M&E:n vaatteita. :ashamed:
Mies on rilluttelemassa. Mää meen nukkumaan. Kävin tänään juoksemassa ja alkaa jo tuntua melko rankalta. :/
Ainii kiva oli lukea teidän lempparivaatteista. Kaikilla oli vähän niinku erilaiset lempparit, mutta aika monella H&M:stä. Niillä taitaa ne mallistot vaihtua aika tiheään?
Ja siitä huolesta ja murehtimisesta kun oli puhetta... Kyllä mäkin, vaikka muuten nautinkin raskaudesta, välillä märehdin ja murehdin. Mutta siihen auttaa itsensä pitäminen kiireisenä ja huomion kohdistaminen johonkin niinkin turhaan kuin muoti ja vaatteet.
Me ollaan kaikki erilaisia ja hyvä niin! Mun mielestä on just parasta vertaistukea näin raskausaikana lukea erilaisten ihmisten erilaisia juttuja! Jatkakaa siis kirjoittelua! Tai taustailkaa, jos se on teille parempi tapa.
Kuhan nyt kaikki pysyis mukana loppuun asti...