~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Helmikuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

Maira:Täällä ainakin yksi, joka ottaisi ilomielin vaipat vastaan, jos haluat niistä eroon. :wave:

Täälläkin on reipas C kuppikoko tällähetkellä, normaalin A:n sijaan.Odotan mielenkiinnolla taas sitä,kun maito nousee kolmantena päivänä vaavin syntymästä rintoihin... :eek:

Raskausviikko 23 alkoi tänään! Masu kasvaa ja potkut voimistuu. :heart: Ihanaa aikaa tämä..

Johanna ja Pikkiriikki 22+0
 
Mussumussu Kiitti tiedosta, itse olen normisti ilmeisesti jonkun kasvojenpesuaineen ainesosalle allerginen kun kasvoihin tulee välillä punaista.
Mutta linkitän minäkin tämän raskauteen, ei ole ennen käsissä ollut. Bebanthen tuntuu auttavan, mutta koska ilmeisesti raskaus+kutinat ei yleisesti ole hyvä yhdistelmä niin näytänpä vielä lääkärille kun sinne pääsen:)
Milkei Tervetuloa suomeen! mm..leipäjuusto, söinkin sitä just eilen. Oli pakko ostaa kun niiin teki mieli :D
Hesarin sunnuntailiitteessä oli tänään juttu synnytyksistä, vähän pelottava sellainen. Sektio-käytännöistä suomessa..yhdestä ikävästä tapauksestakin oli tarkemmin juttua. Ei ehkä kannata lukea heti aamutuimaan:/

Miumiu ja pikkupoika 24+6
 
Eilen se sitten iski. Ne raskaushormoonit. Käytiin miehen kanssa Kärkkäisellä ja hän osteli kaikenlaista tavaraa itselleen, minä en siis halunnut sieltä mitään. Mentiin sitten ruokakauppaan ja laitoin koriin itselleni salmiakkipussin. Tultiin kotiin ja sitä ei löytynyt mistään. Kiukutti niin maan perusteellisesti. Mies lähti kaverilleen kylään ja minä täällä aloin itkemäänkun en saanut salmiakkia. Alkoi myöhemmin jo itseänikin naurattamaan. :LOL: Toivottavasti en nyt vallan sekoa... :D

mipsu ja nöttönen 24+2
 
heipat kaikille.

viime keskiviikkona käytiin 4d ultrassa ja tyttö meille olisi tulossa :) ihana fiilis :)
kaksi poikaahan meiltä jo löytyy :)

perjantaina ilmoitin töissä että jään äitiyslomalle varhennettuna eli 50 päivää aiemmin.sitä siis odotellessa.

-lumihiutale ja iitu rv 24
 
Heipä hei!

Onko teillä muilla paineen tunnetta alavatsassa? Siis että tuntuu että vauva jotenkin painaisi siihen? Eilisestä illasta lähtien ollut suht jatkuvaa paineen tunnetta. Tunnen vauvan potkut (pää on ylhäällä ) ja sen alapuolella sitä painetta. Eilen myös supisteli hiukan seksin jälkeen, mutta ei ole supistellut sen jälkeen. Paineen tunne vaan "jäi päälle".

tinysteps 22+0 POKS! :heart:
 
Saagatar: :'( :hug:

Pikkuvarpunen (onneksi ei kaatuessasi käynyt pahemmin!), Unelias ja Lumihiutale (tyttöonnittelut!): Onnea 4d- ultranäkymistä :flower:

Papuneiti: Jaksamista iskias-kipuihin :hug:

Tänttärä: Hieno masu! Toivottavasti ultrassa huomenna kaikki hyvin :hug:

Niisku: Hieno masu!

Tinysteps: :hug:

Jonna: Tippa linssissä täälläkin katsoin Martinaa ja Eskoa. Kolme vuotta sitten olin samassa synnytyssairaalassa itsekin, tuli kaasumaskit jne tutuiksi ja kohta sinne taas mennään, joten samaistuin kybällä! Parantumisia sinne! Mieheni on tulossa mukaan synnytykseen kuten esikonkin kanssa. Jalkoväliin hän ei kuulemma halua katsoa. Puhukaa asiasta, muuta neuvoa on vaikea antaa :hug: Miestenkin pelot ovat yksilöllisiä, samoin kuin se, kuinka tärkeäksi nainen lopulta kokee sen, onko mies mukana. Itse olin niin muissa maailmoissa (ensin kaasussa ja sitten kivuissa), etten paljon muita läsnäolijoita tajunnut olevankaan.

Mammaliini: Hienoa, että kuopuksesi sai avun sairaalasta :hug:

Sädehtijä: Tervetuloa ja onnea pojasta :flower:

(.) Synttärit jäi pitämättä :'( koska esikolle nousi kuume, nyt mieskin on kipeänä ja lisäksi vielä vieraatkin ovat tahoillaan kipeänä, joten pidetään pienimuotoisempi tapaaminen myöhemmin. Yövieraat meillä tosin olivat (pe-su), joten tekemistä on ollut riittämiin.

Lenniina ja pieni neiti 25+3
 
Me vietettiin eilen pojan 4v synttäreitä. Oli kyllä kaikinpuolin onnistuneet synttärit ja poika oli niin onnellinen, kun oli hänen omat juhlat! :heart: Mutta arvatkaa miten kipeä selkä mulla on, itku meinaa välillä tulla.. Oon tietenkin koko viikonlopun ollut jalkojen päällä ja leiponut ym.. Ja iltasin varsinkin olo on kyllä ollut aika kurja selän takia. Tänään on vielä vapaapäivä, mutta huomenna olis työpäivä. Mutta taitaa sairasloma olla tarpeen nyt. Tänä aamuna ei meinannut edes päästä sängystä ylös.. :'(

Mutta muuten masussa voidaan hyvin ja vilkkaasti liikutaan. Virtsarakko on jätetty rauhaan tällä erää, ei ole yöllä tarvinnut ravata vessassa montaa kertaa..

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)

Papuneiti ja Tyyppi 24+2

Ps. Ai niin piti vielä hehkuttaa.. Tilasin torstaina ne uudet matkarattaat, kun esikoisen vanhat rattaat ovat niin huonossa kunnossa. Meidän uudet Baby jogger city mini rattaat tuli jo perjantaina!! :D
 
Moikka.

Lääkärissä käyty ja viikon sairaslomaa kirjoitti issiasvaivasta :eek: Mulla olis tän viikon jälkeen vielä 2 viikkoa ja muutama päivä töitä,mutta en tiedä miten pystyn :ashamed:

Rapu ja :heart: 25+6
 
pikaiset nla kuuluimiset tältä aamulta:
pissa puhas
rr 102/66
paino +390g/vko yht.n.5kg!! :| syöty hyvin
hb 123! jes! eli syöty hyvin, viimeksi oli 115 ja en oo rautaa syöny viime nlan jälk. pelkällä ruokavaliolla noussu!
kohdunpohjankork. 18cm alakäyrientuntumassa mennään,. muttei huolta mulla menee aina siel alakäyrien ja keskiviivan välissä, vaik ihan norm.kokosia lapsia tullu.
sydänäänet siel 140-150 luokkaa.
liikkeet ++

terv. inkkukinkku 23+1
 
Saagatar: Osanotto toisen pienokaisen menetyksestä. :hug: Toiselle pienokaiselle tarrasukkia. Jaksamista!

Lenniinan perheeseen paranemista. Harmillista, että synttärien pitäminen ei onnistunut. Jaksamista sairastelujen keskelle!

On: Sokerirasitus oli aamulla (PCO:n vuoksi). Selvisin siitä hienosti, vaikka kuvittelin pyörtyväni moiseen. Minä olen niin herkkä pyörtymään, mutta onneksi tuli litkun juonnista vain vähän oksettava olo ja vähän huimausta. Eli siis minun normaalit aamuoireet. Jouduin ottamaan esikoisen mukaan, kun äitini ei päässytkään hoitamaan häntä. Sujui kuitenkin tosi hienosti. Itse asiassa oli mukava lukea ja pelata odotellessa neiti 5-v:n kanssa. Huomenna kuulen tulokset. Huomenna olisi myös äitiyspolille aika näistä supistuksista. Kyllä nuo on taas vaivannutkin, vaikkakin niihin on jo tottunut kivuliaisuudesta huolimatta.

Neuvolan mitat sun muut:
rv 24+0
paino 67,8kg (melkoinen kasa kertynyt, kun lähtöpaino 58kg. Näkyy, ettei paljon liikkumaan pääse supistusten vuoksi ja herkut maistuu. )
rr 118/65
kohdunpohjan korkeus 22
vauvan syke 140, (Nöpöstiina ei oikein tykännyt kuuntelusta vaan potki vimmatusti ja pakeni.) :)
*muoks* hb 113 (rautalisää pitäisi ottaa, kun viimeksi oli rv17+ 134)
Lisäksi sain paprut kelaan.

Nyt täytyy mennä syömään. Voikaa hyvin!

-Syyshortensia ja Milla 24+0
 
Hui, kun oli taas tekstiä! En taida puoliakaan muistaa, tai siis kirjoittajia :ashamed:
Sädehtijä oli kuitenkin tullut uutena mukaan. Tervetuloa!

Kipuilijoille ja flunssan tai muun kaatamille tsemppiä ja pikaista paranemista :hug:

Synnytyksestä: Minulla mies ollut molemmissa mukana ja on tulossa nytkin. Yksin en uskaltaisi mennä. Olenkin aina pyytänyt ystävääni mukaan, jos niin olisi käynyt, että mies esim. sairas. Onneksi on mukaan kuitenkin päässyt ja mukaan on lähdössä kesäkuussakin. Koen itse tilanteen turvallisemmaksi, kun hän on läsnä, vaikkei sinällään voi paljoa tehdäkään. Uskon myös, että hädän hetkellä hän osaa vaatia ja kertoa miten minä haluaisin toimittavan (jos sellaista jouduttaisiin miettimään). It5se siis koen hänen läsnäolonsa todella tärkeäksi ja olen kiitollinen, että hän mukaan lähtee. Alapäähän kurkkimiseen on ollut totaalikielto joka kerta ja se jatkuu :) Hyvin on sitä kunnioittanut.
Uskon kyllä, että jotkut miehet kammoavat synnytystä ja on varmasti tukalaa nähdä, kun vaimo/tyttöystävä kärvistelee kivuissaan. Lisäksi jo pelkkä sairaalaympäristö saa jotkut huonovointisiksi. Ehkä paikanpäällä käynti ja jutustelu voisi auttaa niitä miehiä, jotka pelon takia jäisivät pois. Toivottavasti kuitenkin jokainen meistä, jotka toivovat tukihenkilöä mukaansa sellaisen löytävät vaikka jostain ystävästään, jos ei mies kykene mukaan :hug:

Täälläkin sairastetaan. Lapsilla alkoi hiihtoloma ja ovat molemmat kuumeessa :'( Harmittaa heidän puolestaan, kun sisätiloissa menee ainakin alkuviikko, vaikka niin kovasti suunnittelivat laskettelemaan pääsyä yms. Ehkä loppuviikosta jo helpottaa.
Muuten kaikki ennallaan. Vauva möyryää masussa ja liitoskivut ja kivuttomat supistukset on päivittäisiä. Väsymys ei myöskään ota laantuakseen. En voi ymmärtää. Hb viimeksi 113, joten voi selittää osan, mutta on todella ärsyttävää, kun on uuvuksissa jatkuvasti. No nyt tuli valituksetkin sitten valitettua :x

Talvista maanantaita ja hyviä vointeja kaikille!

-unelias-

 
Nuhaiset terveiset kaikille!

Täällä sairastelu jatkuu ja lääkäri määräsi vielä huomisen ja keskiviikon sairaslomaa. Hengittäminen tuntuu työläältä, kun nenä on tukossa ja vatsa tuntuu jatkuvasti turvonneelta. Ei ole oikein missään asennossa hyvä olla. Hirvittää, kun tulee syötyäkin koko ajan jotain, kun ei ole muutakaan tekemistä ja sitten on vielä turvonneempi olo. Nyt alkaa oikeasti jo kyllästyttää ja ahdistaa, kun ei pääse liikkeelle :kieh:

Alkaa jo tuo talvikin ahdistaa ja kohta ei enää untuvatakkikkaan mahdu päälle. Ärsyttää kun tuota luntakin tulee vaan koko ajan lisää!

Tulipas iloista tekstiä tänään :ashamed:
Parempaa huomista ja aurinkoista kevättä odotellessa...

Onneksi sentään tuo kaveri tuolla vatsassa viihdyttää välillä potkuillaan =)

Paranemisiä muillekin sairasteleville!

Jonttu & tonttu 24+1

 
Paranemisa kipeille mammoille ja lapsille! :wave:

Meilläkin miekkonen tulee mukaan synnytykseen. Esikon synnytyksessä istui paikoillaan, välillä piti kädestä, mutta lähinnä vain "oli läsnä synnytyksessä". Mutta mulle se riitti.Olin myös aika omissa maailmoissa sitten kun kivut yltyivät.

Meidänkin neiti täyttää 2.3 4 vuotta, ja launataina on sitten ne ekat kaverisynttärit tiedossa. :)

Neuvolassa kävin minäkin:
Rv 22+1

Paino +600 grammaa/vko (yhteensä tullut jo 7 kiloa)
Pissa Puhdas
Verenpaine 118/74
Hemoglobiini 119 (noussut viimekerrasta, mutta raudalla jatketaan)
Sf-mitta 20 cm (keskikäyrällä mennään)
Vauvan syke 150
Liikkeet ++

Kelan paprut sain nyt sitten, ja kutsun osallistua huhtikuussa sellaiseen odottavien äitien fysioterapiaan. (aion mennä!)
Kerroin, että kahtena iltana olen huomannut ekat ennakoivat supistukset. Ei kuulemma huolta, niin kauan kun ei ole kivuliaita, ja kunhan ne supistelut menee levolla ohi.
Seuraavaksi onkin sitten se lääkäri viikolla 26.
Kaikki hyvin masuvaltakunnassa ja mamalla! :heart:

Johanna 22+1
 
Heippa kaikille =) olen ahkeraan käyny täällä lueskelemassa teidän juttuja, mutta en oo jaksanu kirjotella =) Jos nyt rupeis useemmin kirjottelee ku oon saikulla. Elikkä viime viikon ke sain saikkua tän kuun loppuun kun selkä ei kestä töissä olemista kun on paljon nostelemista.
3.3 olis sit neuvolalääkäri ja sit katotaa sairasloman jatko, mut luulen etten töihin enää pysty menemään..

Maha on jo aika valtava ja kasvaa kovaa vauhtia. Napakorunki joutusin jo ottamaan pois. Raskausarpia ei oo vielä lainkaan. Pissatulehdus vaan jo toista kertaa kahden viikon sisällä.

Kaikki suurimmat hankinnat on jo tehty ja tällä viikolla varmaan tulee äitiyspakkaus ni rupee olee kaikki pian kasassa =) lastenhuonekin jo tapetoitu =) nyt vaan ku jaksais odotella sinne kesään... tuntuu et aika menee nyt tosi hitaasti ku rupee la lähenemään ja kun on vaan kotona nii on koko ajan vaa tuleva vauva mielessä =)

Zande ja masuvauva 24+6 :heart:
 
Päiviä!

PikkuVarpunen
Minäpäs ilmottelen jahka se pakkaus tulee niin voin laittaa ne kestot sulle sitten! :)

Mä justiinsa tuossa tuumailin et me hukutaan tähän vauvakamaan, edelleen se jätesäkillinen vaatteita on valmiina ja serkku laitto viestiä eilen et oli keränny meille toisen jätesäkillisen tavaraa missä on lakanoita, tuttipulloja jne jne..Eli meil on kaikkee tollasta, muttei tietookaan vielä vaunuista tai pinnarista jne..Mulla ne yhet vaunut oli kiikarissa mut kun kävin yhes liikkees mis oli samanlaiset mutta pari vuotta uudemmat niin totesin et antaapi olla, ne on nimittäin ihan turkasen matalat!Tai se koppa on ihan hirveen matalalla, joten on toooosi hankalat mulle kun itellä on mittaa...

Eilen illalla taisin kokee ekat harjoitussupparit, nousin sohvalta niin tuli tooooooosi veemäinen kiristys mahaan ja ei ollu tosiaankaa mitään normaalin iltaähkyn tuntusta..Oli aika inhottava kokemus.. :whistle:

Muuten täällä ei mitään olekkaan tapahtunu, mä vaan oottelen et koska se äp tulee ja toivon et aika menis nopeemmin..

Nyt ruokailemaan!Päivänjatkoja kaikille! :)

Maira ja eemeli 24+6
 
Hyvää alkanutta viikkoa!
Kotiuduttu on.
Olihan ne kaikki äippäfarkut loppu tuurista kun sinne päästiin vasta sunnuntaina.
Se oli semmoinen pikapyörähdys tunnissa.
No sain mukaan 3 tuttipulloa ja emma pöytätuolin + kaikki muu sälä.

Eipä tullut mairan luona käytyä.
Ei oikein riitä viikonlopussa aika. :/

Meillä mies haluaa lähteä synnytykseen mukaan.
Eikä ole tullut mieleenkään kieltää tulemasta
Toivottavasti ei ole liian järkyttävä kokemus ettei saa traumoja :kieh:

nyt äkkiä ruoan laittoon

POKS 24
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jane69:
Hyvää alkanutta viikkoa!
Kotiuduttu on.
Olihan ne kaikki äippäfarkut loppu tuurista kun sinne päästiin vasta sunnuntaina.
Se oli semmoinen pikapyörähdys tunnissa.
No sain mukaan 3 tuttipulloa ja emma pöytätuolin + kaikki muu sälä.
Ne oli loppu jo lauantaina kun käytiin isännän kanssa siellä, noh, tulipahan ostettua pari pleikkari peliä, siinäpä meidän hankinnat olikin..
 
..jatketaan siitä mihin aamusta jäätiin...pikanla kuulumiset silloin laitoin, oli muuten vasta toinennla mulle!! :eek: ultrassa ja lääkärissä oon kuitenki käyny.aikas vähän neuvoloita ollu..

Synnytyksestä meillä mies tulee mukaan, kait se ihan velvollisuutena sitä pitää. Kaikki menny aina ihan hyvin, ei kait se siel mitään pelätä osaa. :) Enkä itekkään suurenpia pelkoja tunne, kunhan saan sen saman spinaalin minkä viimeksikki niin hyvin menee!! :D

Kelan paprut sain tänään mukaan nlasta, mietin aikasemmin otanko pakkausta, mutta kun tutkiskelin kaappeja, eipa meiltä oikeastaan mitään puutu. Hankintoja jotain rintapumppua ja rattaita mitä pakkauksesta ei saa... elikkäs otan rahana.:)

Ensimmäiset äitiysvaattet kävin viimeviikonloppuna ostaan!! =) pari trikoistaäitiyspaitaa mulla on, ny ostin H&M:ltä farkkuhameen! oli niin nätin mallinen. Oikeestaan ulkoiluhousuja kävin kattoon, mutta 70e oli hyvissä housuissa hinnat niin kauppaan jäi.. :/

Hiihtolomat täällä pohjosessa 10 viikolla, reissussa käydään kahestaan vanhimman tytön kanssa(10v) juna-lentokone reissu helsinki-turku. On kyllä kovasana meille molemmille!! :D Mies yrittää samal viikol pitää jonkuverran lomaa..

Muuten ootos sujuu ihan hyvin. Tuo paino kyl aamulla vähän järkytti, 5kg tullu tähänmennessä rv.23+ asti, mutta kun vanhoja nlakortteja kattelin suunnilleen samaa(+-1kg) menny aikasemmillakin...ettei ny aleta panikoimaan.. ;) kuiteski liikun melkolailla jokapäivä, syömiset nyt ollu ihan terveellistä ja sopivassa suhteessa herkkuja..niitäkin pitää olla. :p seur. mulla normi neuvola, meni tuonne maaliskuun puoleen väliin, sitten on jo täällä loppuraskauden lääkäri käynti!! :eek: elikkäs hyviä vointeja mammoille!! :wave:
 
Huomenta kaikille :)
Täällä en ole paljoa ehtinyt vierailla, kun ollaan nyt toden teolla sairastettu ja kunnolla. Eilen käytiin yksityisellä tytön kanssa, niin keuhkoihinhan se oli painunut, nyt lisää lepoa ja antibioottikuuri... Onneksi lima irtoaa eikä jää kaivamaan kurkkuun.
Perjantaina olisi lähtö Tallinnaan viikonlopuksi, saa nähdä kuinka matkan käy loppujen lopuksi, Noh mietoja höyrylöylyjä saunassa ja lepoa niin eiköhän se siitä :)
Siraudet on hoidettava tiedän sen ja mielelläni olenkin lapsen kanssa kotona, mutta pikkuisen kiristää noi kaupungin säädökset hoitomaksuista, kun ei voi alennusta saada mitenkään. Ollaan helmikuussa oltu hoidossa 4,5 pv ja mikäs ihaninta kun kohta kolahtaa postilaatikkoon taasen se ihana reilu 200 euron lasku!

Kivoja neuvolakuulumisia oli taas monella :heart:

Meillä mies tulee synnytykseen mukaan ainakin näillä näkymin, ainahan on vaara että juuri h-hetkellä ei kymmenien lastenvahtien joukosta irtoakaan ketään niin silloin jää tietenkin esikkoa hoitamaan. Mutta vahti ehdokkaita todellakin niin paljon että luulisi jonkun ehtivän siksi aikaa :)

Mutta nyt siirryn hoitamaan pikku potilasta... en tosin ymmärrä mistä niille sitä virtaa riittää olivatpa kuinka sairaita tahansa.
KeLan papreita en ole vieläkään saanut, ehkä sitten viikon päästä neuvolassa vasta.
 
Tosi pikaissti kommentoin, koska pitää kännykän nettiä käyttää...
synnytys ja miehen mukanaoloa Itse en henk.koht hyötynyt mitään miehen läsnäolosta, ehkä johtui siitä että synnytys oli nopea ja lapsi vietiin heti pois. Kerrottiin vaan, että poika. Nyt mies tulee mukaan jos ehtii/ milloin synnytys alkaa/ onko esikolle hoitaja/ missä asumme lapsen syntymähetkellä, eli riippuu hyvin monesta tekijästä. Synnytys ei sinällään jännitä, ja siis ihan sama onko mies mukana vai ei.

omaa napaa Saa nähdä milloin pinon ensimmäinen vauva syntyy. Olen sairaalassa, ollut nyt kaksi päivää. Yöllä piti lähteä kun vedet meni, kohdunsuu 2cm auki. Kohdunsuun tilannetta ei tietä, koska ei sitä voi oikein tutkiakkaan kun tutkimus ärsyttää kohdunsuuta ja synnytys lähtisi käyntiin. Käyrälle ei onneksi enää piirry supistuksia. Nyt siis vaan maataan, koska tämähän olisi vielä keskenmeno koska viikkoja 22+4. Saa nähdä miten käy..
 
tvvo stemppiä kovasti toivotaan että kaikki menee hyvin ja lapsi saa vielä aikaa kasvaa :hug:

Onko kukaan menossa oulunyliopistolliseen synnytysvalmennukseen 15, 22, 26 ja 29 huhtikuuta? viimeinen kerta on monikko valmennusta.
 
tvvo Jaksamista! :hug: *ei saa olla niin kiire, älä pieni vielä synny*

Joku puhui harjoitussupistuksista, niin ovat täälläkin taas alkaneet. Pari päivää pitänyt tosi tarkkaan katsoa missä asennossa on, kun tuntuu ettei mikään ole hyvä. Sohvalla makaillessa niitä lähinnä on tullut, mikä on minusta vähän outoa..ei voi rauhoittumisella vaikuttaa.

Aamulla vedin farkut jalkaan ja kiristivät yhtäkkiä niin inhottavasti:/ Onneksi ei ole vaakaa millä punnita..
Käsien ihottuma on onneksi menossa pois, kiitos hydrokortisonin ja Mussupussun:) Sunnuntaina vielä kutisi niin että oli pakko mennä suihkuun kun ei muuta keksinyt.

Haettiin eilen äitiyspakkaus postista:) Paljon tuli hyödyllistä tavaraa ja värit on minusta kivat. Ainoa mistä en niin välitä on se paljon puhuttu toppapuku. No ilmaiseksi kun saa niin en valita:D

Meillä on pikkukissalla vatsatautia, ei haluaisi oikein syödä tai juoda ja aika pianhan sellaisesta pitäisi käyttää eläinlääkärissa. Aamulla katselin kun mies jutteli sille niin nätisti ja syötti käsin. Ja saikin vähän syötettyä, kyllä siitä tulee niin hyvä isä :heart:

Miumiu&pikkupoika 25+1
 
Hui täällähän on mennyt jännäksi paikat!

tvvolle paljon tsemppiä ja pikkuiselle tiukka käsky pysyä vielä mahassa :hug:
Mun käsittääkseni keskenmeno on, jos synnyttää ennen 22+0, mutta korjatkaa jos oon väärässä... Toivottavasti ei tällaisia tarvitse kuitenkaan alkaa miettiä!

Moni myös sairastelee, joten paranemista kaikille! Pidetään pöpöt loitolla:)

Hyvistä ultrakuulumisista taas onneksi olkoon!
Ja Sädehtijä, tervetuloa mukaan!
Täälläkin ilmeisesti harjoitussupistukset tai jotkin alkaneet, onneks ens viikolla on neuvolalääkäri niin pääsen esittämään taas liudan kysymyksiä niistä.

Nyt saapui tännekin ensimmäinen raskausarpi - nimittäin mun NAPAAN
:kieh: En käsitä, miten napaan on ylipäätään mahdollista tulla arpia! Kaipa johtuu siitä kun se on pidemmän aikaa ollut pullahtamassa ulos..

Miumiun pikkukisulle vielä paranemisia!

Salma ja Sintti 25+3
 

Yhteistyössä