..jatketaan siitä mihin aamusta jäätiin...pikanla kuulumiset silloin laitoin, oli muuten vasta
toinennla mulle!!
ultrassa ja lääkärissä oon kuitenki käyny.aikas vähän neuvoloita ollu..
Synnytyksestä meillä mies tulee mukaan, kait se ihan velvollisuutena sitä pitää. Kaikki menny aina ihan hyvin, ei kait se siel mitään pelätä osaa.
Enkä itekkään suurenpia pelkoja tunne, kunhan saan sen saman spinaalin minkä viimeksikki niin hyvin menee!!
Kelan paprut sain tänään mukaan nlasta, mietin aikasemmin otanko pakkausta, mutta kun tutkiskelin kaappeja, eipa meiltä oikeastaan mitään puutu. Hankintoja jotain rintapumppua ja rattaita mitä pakkauksesta ei saa... elikkäs otan rahana.
Ensimmäiset
äitiysvaattet kävin viimeviikonloppuna ostaan!! =) pari trikoistaäitiyspaitaa mulla on, ny ostin H&M:ltä farkkuhameen! oli niin nätin mallinen. Oikeestaan ulkoiluhousuja kävin kattoon, mutta 70e oli hyvissä housuissa hinnat niin kauppaan jäi.. :/
Hiihtolomat täällä pohjosessa 10 viikolla, reissussa käydään kahestaan vanhimman tytön kanssa(10v) juna-lentokone reissu helsinki-turku. On kyllä kovasana meille molemmille!!
Mies yrittää samal viikol pitää jonkuverran lomaa..
Muuten ootos sujuu ihan hyvin. Tuo paino kyl aamulla vähän järkytti, 5kg tullu tähänmennessä rv.23+ asti, mutta kun vanhoja nlakortteja kattelin suunnilleen samaa(+-1kg) menny aikasemmillakin...ettei ny aleta panikoimaan..
kuiteski liikun melkolailla jokapäivä, syömiset nyt ollu ihan terveellistä ja sopivassa suhteessa herkkuja..niitäkin pitää olla.
seur. mulla normi neuvola, meni tuonne maaliskuun puoleen väliin, sitten on jo täällä loppuraskauden lääkäri käynti!!
elikkäs hyviä vointeja mammoille!! :wave: