~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Helmikuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

Netistä löytyi tämmönen ohje sokerirasituksesta
http://www.koillismaa.fi/dman/Document.phx?documentId=ul10105143044382

Ite oon juonut illalla jonkun verran ja aamulla sen lasillisen, vaikka neuvolassa on sanottukin, että 12h ilman juomista. Viime raskaudessa kun noita sokereita seurattiin ja kysyin kättärillä lääkäriltä tuosta juomisesta, niin hän sanoi että vettä saa juoda ja sillä oon sitten mennyt.
 
Täällä ollaan taas töissä ja motivaatio on missä? Onks joku nähnyt sitä?? :headwall: :eek:

Kelan paperit laitoin eteenpäin, palkanlaskijan kautta. Odotellaan sitten päätöstä vaan.

Jos se hemmetin lakko alkaa, niin töihin en pääse bussilla enkä mitenkään muutenkaan ja joudun sitten jäämään kotiin. Ja ne on palkattomia päiviä.. Tosi kiva sekin... :|

Sokerirasituksesta: Mulle sanotiin, että 12h paasto ja aamulla saa kostuttaa suuta vedellä, ei juoda mitään.

Jatkaa työpäivää ja odottaa lounasaikaa... :p Syöminen on iloni ja sen kyllä huomaa..

Onko teillä muilla nimet jo päätetty/mietitty?? Täälä ei ole hajuakaan.. Tytölle on nimi, mutta pojalle ei ole mitään tietoa. Esikoisellekin oli vaikeeta keksiä nimi, niin varmaan olis hyvä jo aloittaa...

Papuneiti ja Tyyppi 25+2
 

Yhteistyössä