Heippa pitkästä aikaa! Kylläpä tänne tulee tekstiä..
Ei edes muista mitä pitäis kommentoida.. :|
Maksulliseen ultraan ei olla menossa, kun oon tiukassa seurannassa äitipolilla suppareiden ja sokereiden takia niin siellä ultrataan joka kerta. Esikoisesta käytiin 4d-ultrassa kun kunnan tarjoama rakenneultra oli niin surkea (tai siis se ultraaja ei tuntunut tietävän yhtään mitä teki..) Nykyään kunta maksaa 2 ultraa yksityisellä niin ei ollut tarvetta mennä 4d:en varmistamaan.
Mulla on ollu kerran neuvolalääkäri, toista aikaa terkka tarjos mutta en vielä ainakaan ottanu enkä koe tarpeelliseks noiden tays käyntien takia.
(.) Mulla oli eilen lääkäri äitipolilla. Iltainsuliinit alotettiin, kun aamusokerit on koholla ja niihin ei oikeen voi ruokavaliolla vaikuttaa. Iltalenkillä vois olla hyvä vaikutus, mut suppareiden takia en voi lenkkeillä pahemmin :/ Vauva oli jo kasvanut sokereilla, muut mitat vastas viikkoja, mut vatsan ympärys oli reilu viikon edellä
No, painoarvio oli 1020g ja se on keskikäyrän tuntumassa, joten ei vielä mitään jättiläistä tulossa
Lääkäri olis kirjottanu mulle saikkua, vaikka kohdunsuun tilanne oli pysynyt ennallaan viime tarkistuksen jälkeen, mutta itse halusin mennä kokeilemaan ens viikolla työntekoa. Sain luvan, kunhan muistan että "sota ei yhtä miestä kaipaa", helposti jäätävä pois jos supistelee. Mulla on ens viikolla vaan 4 työpäivää ja sit reilu viikon loma, toivoisin pystyväni nuo päivät oleen.. Esikoista odottaessa en näillä viikoilla ollut enää päivääkään töissä ennen äippälomaa. Niin ja vähän sain varmistusta ultrassa että kyllä siellä tyttö potkii :heart: On kyllä paljon aktiivisempi kuin veljensä oli mahassa, lääkärikin naureskeli kun prinsessa näytti kaikki mahdolliset voltit ja temput kun ultrattiin ja raapi välillä nenää.. Esikoinen viihtyi aina raivotarjonnassa, tämä asukki on välillä raivotarjonnassa, sitten taas perätilassa ja välillä poikittain. Toivottavasti vaan ymmärtää synnytyksen lähestyessä parkkeerata pää alaspäin :saint:
Täytyis alkaa pakkailemaan tavaroita, lähdetään huomenaamulla risteilylle. Ihanaa kun saa vaihtelua kotielämään, poikakin odottaa innoissaan että näkee muumit ja pääsee pallomereen :heart:
minttu ja rimprenssa 26+3
:heart: