tvvo:lle tsemppiä!
Alkuperäinen kirjoittaja leena80:
mussupussu:
Oletko ajatellut hankkia sellaista jatkopalaa niihin sun toppa housuihin? Mulla on sellainen joustava kuminauha pala jossa toises paassa hakaset. Kay siis housuihin jos hakas kiinnitys ja toinen semmoinen jos napit. Luulin et jaa kayttatta, mut sit tuli toi sama ongelma toppahousujen kans.
Joo oon ajatellu ostaa sellasen, kun kuulin just puistossa yhdeltä mammalta sellaisesta! Tilaan varmaan netistä tai jotain. Kiitos kuitenkin vinkistä! Vaatteista sen verran, että mä oon niin mukavuudenhaluinen, et mammavaatteita löytyy kaapista: 3 farkut, 2 suorat housut (mustat ja valkoiset), 1 twillihousut, 1 hame, 4 mekkoa, 4 legginsit, 2 velourhousut, 2 olohousut, 2 jooga/jumppahousut, 1 masutuubi, 9 mamma-alushousut (käytän niiden ohessa myös normipikkareita), 5 imetys/odotusliivit, 8 tunikaa (osa paksumpia, talvitunikoita), 3 poolopaitaa (1 niistä villasekoitetta), 2 villaneuletta, 3 neuletakkia, 3 velourhupparia (vetoketjulla), 10 toppia, 10 paitaa... Okei, kirjotettuna toi näyttää aika pahalta...
Oon taas puuhannu kaikkea, pitäis osata taas relata.
Eilen iski kauhee porkkanakakkuhimo ja sellaisen pyöräytin! Tuunasin reseptiä vähän, niinku aina teen ja oikein hyvä tuli... Söin eilen puolikkaan kakun ja ajattelin etten ikinä enää halua nähdäkään porkkanakakkua, mutta niin se vaan tekis mieli sitä taas...
Käytiin eilen illalla HopLopissakin perheen kesken. Ihan pikavisiitti vaan, mutta tyttö pääsi niin paljon purkamaan patoutunutta energiaa, että simahti jo autoon kasin jälkeen. :heart:
Äsken kävin lääkärineuvolassa vai mikä arvauskeskuksen lääkärintarkastus onkaan. Kaikki ok. Sisätutkimusta ei tehtykään, kun kävin 10 pvää sitten siellä Naikkarilla. Ultrattiin, kävin vaa'alla, otettiin verenpaine ja mitattiin kohdunpohja. Mittauksen mukaan menisin hurjasti yläkäyrillä, sai 29cm, mutta epäilen tulosta vahvasti. Ei mulla mikään iso maha edes ole. Ihan normi. Eikä lapsivettäkään niin kauheesti ole. No, terkka mittaa taas kuukauden päästä neuvolassa.
Aurinkoista päivää mammat! Ja paranemisia sairastaville!
MP & Pyry rv 26+2