~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

manuski: Esikoista odottaessa silitin kaikki vaatteet pesun jälkeen eka kerralla, mut en enää sen jälkeen. Meilläkin on kuivausrumpu, mut luultavasti ilman sitäkin en silittäis. Niin ja nyt en silittäny edes ekaa kertaa.. Tietty jos joku siitä hommasta tykkää niin mikä ettei, mut mulla ainakin riittää hommaa muutenkin ihan riittävästi etten jaksa ressata :D
Kiitos Maira tsempeistä :flower:
Mies tossa äsken sano että hänestä ei yhtään tunnu siltä että me synnytettäis nyt viikonlopun aikana vaan vasta ma tai ti :LOL: Melkosen kipakoita supistuksia tulee kyllä usein, muttei säännöllisesti :kieh: Ärsyttävää odottamista...
 
Mies kotiutui laivalta. On todella hyvällä tuulella. Oli kiva reissu. Eivät olleet menneet maihin ollenkaan, ehkä ihan hyvä niin. =) Halusi jäädä kotiin, vaikka muut lähti kattomaan porukalla tota lätkäpeliä jonnekin. Toi hirrrmuisesti tuliaisia ja best of all - mä sain DOMPPAA! Oon kinunu sitä niin kauan. Siis maailman parasta (mun makuun) samppanjaa! Ahh, sit ku pääsee joskus loppukesästä sen korkkaamaan... B) Oon sen kyllä ansainnut! Nostan maljan sit teille kaikille mammoille!

Oli sit niin kurja ilma että lähdettiin shoppailemaan tytön kanssa. Ja mua laiskotti, ni käytiin ulkona syömässä. Säästyin lounaan tekemiseltä. Pyry sai taas vaatteita. :whistle: Eihän sillä yhtään oo ennestäänkään...

Harsoista! Ikeassa oli joo jotain halpoja kuviollisia ja Name Itillä sellasia paketteja, joissa sekä yksvärisiä että kuviollisia. Name It -merkkiä saa myös Stockmannilta, siis niiden omien liikkeiden (mm. Kamppi, Jumbo) lisäksi! On sellanen aika edullinen merkki. On ne yksväriset valkoiset kyllä aika tylsiä...

Onkohan joku jo lähtenyt synnyttämään? Jännittää kaikkien puolesta! Nyt kerätään kaikki paljon voimia tulevaan koitokseen!
 
Lauantaita kaikille! Oli pakko tulla kattoo, joko vauvoja on tupsahdellut.. ;)

Limatulpasta ei aavistustakaan, miltä se edes näyttää, vaikka olen jo yhden lapsen äiti..Mulla se irtosi varmaan vasta synnytyssalin tiimellyksessä.

Jonna ONNEA MAMALOMAN ALKAMISESTA!!


Ensiviikko mulla enää töitä..Jipii. On kyllä outoa taas neljän vuoden tauon jälkeen heittäytyä yritysmaailmasta vauvamaailmaan.Ihanaa mutta outoa. :heart:

Vauvan vaatteiden pyykkäys aloitettu myös täällä, innokkaan nelivuotiaan esikoistytön avustamana. Enhän mä voinut olla kertomatta enää vauvan sukupuolta tytölle, ja sen kertominen sai esikoisen hihkumaan onnesta. :heart:
Yhdessä sitten viikkailtiin pikkuisia vaatteita kaappiin, oli aika ihanaa...Ja tyttö tuumasi, että "äiti tää on kivaa tämä vauvatarvikkeiden järkkäily." :heart: On se vaan niin kultainen tyttö.
Vaatteita tuntuu olevan juurikin hyvä määrä, muutamat 56 senttiset bodyt meinaan vielä hankkia. Oli ihan pakko tilata Englannista aivan super-söötti Gantin huppari+ housut. Niissä on hyvä kölliä vaunuissa sitten vilpoisemmilla keleillä.

Vauvan huonekkin on jo aika kivasti sisustettu, kaunista ja selkeää, paljon tummaa puuta ja valkoisia tekstiilejä ripauksella tiettyä väriä.
;)

Vauva hikkailee masussa, ja hikka tuntuu edelleen ihan alamasulla, joten kyllä sielä pää alaspäin köllitään.

Harsoja ostin ihania Mam- harsoja valkaisemattomia ajatuksena käyttää niitä koti-kestovaippoina Ruskovillan villisten kera.Vielä täytynee ostaa valkoisia pukluräteiksi.

Meidän koirat on ihastuneet vauvan Doomoo-sitteriin.Jompikumpi aina köllimässä siinä.:)

Johanna ja Pikkiriikki 32+6
 
Ihana mies, sain äitienpäivälahjaksi uuden palan nomination-koruuni, vaikken ihan vielä oikea mamma olekaan :heart: Hän on lahjojen antamisen suhteen samanlainen hätähousu kuin minä, ei pysty odottaa vaan halusi antaa lahjan jo nyt.

Mullaki on tarve tulla tänne kokoajan kurkkimaan että joko ois syntynyt joku vaavi :D

Eipä tässä kummempia, vauva kääntyilee edestakaisin. Yöllä tuntui hikka ylävatsassa ja nyt taas onneksi alavatsassa.

Mukavaa äitienpäivää teille kaikille! :flower:

tinysteps puolen tunnin päästä 33+0 (32+3)
 
Huomenta! Hyvää äitienpäivää! Mä pyörin tunnin sängyssä ja viideltä päätin, että jospa alkais tulostelee viimisiä veropapereita ja kerhohakemuksia... No, muste oli tulostimesta tietenkin loppu. Meinasin rykästä viimiset opintoihin liittyvät esseetkin valmiiksi, mutta sekin taitaa jäädä. Meillä on myös muutto tulossa kuun vaihteessa ja pakkauspuuhiin on ryhdytty. Nyt vaan toivotaan, että vauveliini pysyy masussa ainakin laskettuun aikaan asti, niin ehtii purkaakin ne muuttolaatikot vielä. Kaameeta säätämistä ja hirvee stressi kun asuntoja ei meinaa löytyä ensin millään ja kun löytyy niin menee niin viime tippaan kuin mahdollista! Nyt vaan täytyy varata muuttomiehet ja siivojankin meinaan hommata tekee saunanpesut ja ikkunoiden pesut mun puolesta.

Niin se raskausaika alkaa olemaan lopuillaan meillä kaikilla. Aika menee hurjaa vauhtia ja kun puuhaa riittää, niin tuntuu, että menee jopa liian nopeaan! Vauvan vaatteet ja harsot (kuviollisia ostin Stockan hulluilta päiviltä ja juuri noita Name it-harsoja) on pesty ja pakattu omaan laatikkoonsa, josta saa kaikki uudessa kodissa nopeasti ja kätsysti paikoilleen. Harsot ja lakanat taisin muuten silittää, mutta tosi harvoin niin teen...

Mulla on neuvola keskiviikkona ja siitä viikon päästä lääkäri. Turvotusta huomaan tulleen taas lisää, mutta mitä sille voi tehdä! Kun kävelen yhtään enemmän, niin supistaa vähän väliä ja selkä tulee julmetun kipeäksi, mutta jos en tee mitään, niin turpoanko ihan muodottomaksi?! Todellakin alan kaivata ns. normaalia olomuotoa ja sitä, että pääsee liikuttamaan itseään kunnolla, ensin tietty rauhallisilla vaunulenkeillä aloitellen.

Jaa, pitäisköhän sitä mennä kuitenkin sänkyyn pötkölleen vielä, jos pojat haluavat äitiä päästä herättelemään. Unet vois tehdä aika terää kyllä, tai on tosi väsynyt päivä edessä.

Linnea 35+4

 
Hyvää äitienpäivää kaikille :heart:

Aamupala tuli sänkyyn ja esikoisen tekemä rannekoru :D Ruusut sain jo eilen illalla :flower:

Eilisen päivän ja illan supisteli turhan kipeesti. Myös yöllä heräsin muutaman kerran kipeisiin suppareihin ja menkkakipuihin. Ei tartteis vielä tulla. No josko tuo helpottais kun pääsee herkuttelemaan äitienpäivä kahvipöytiin :p

tupajumi ja keijo 33+6 :heart:
 
Huomenta.Hyvää äitienpäivää täältäkin :flower:
Eilen sain jo äitienpäivälahjan ja tänään lasten tekemän kortin :heart:
Aamulla heräsin alaselkä kipeänä ja mahassakin oli menkkajomotusta.Eilen käytiin juhlimassa mun äitiä ja tänään juhlat jatkuu miehen äidin ja mummun kanssa ;)

Ensi keskiviikkkona olis seuraava neuvola ja sairaalakassi on pakattuna,jos lähtö tulee jo kohta =) Esikoinen syntyi rv 37+3,se olis mulla ensi perjantai :heart: Ultran mukaan la olis 26.5,mutta sitä ei silti muutettu mihinkään,vaan on menkkojen mukaan 1.6 :whistle:

Kuulutteko kaksplussalla mihkään kerhoon? itse kirjottelen huhtikuisissa 2007,siellä myös odotellaan vauvoja syntyväksi :heart:

Rapu ja masuasukki 36+5 :heart:
 
Hyvää äitien päivää kaikille! :flower:

Lumihiutale: Mukavaa, että vauvalla on kaikki kunnossa ja verenpaineesi matalampi. Lepoa ja jaksua!

Miumiu: Wau, miten nopeasti tuli sinulle aikaäitipolille. Itse odottelen malttamattomana sype-aikaa. Täytyy varmaan varmistaa ensi viikolla, että lähete on mennyt perille. Ei ole huima luottamus tämän paikan neuvolaan.

Tinysteps: Kurjaa, että sinulla on ollut gturhaa huolta neuvolan huolimattomuudesta. Onneksi kaikki kuitenkin hyvin.

Tänttärä: Tsemppiä verikoerumbaan. Hauska tuo sinun posti-kokemus. =)

Mintulle tsemppiä!

Manuski: Tervetuloa! :wave:

JonnaH: Onnea mammaloman alkamisen johdosta!

Masun laskeutuminen: Ei ole vielä todellakaan laskeutunut. Liitoskipuja kyllä taas tuntuu, mutta ei vielä muuta. Esikoisesta mulla tipahti masu jo rv 30, mutta synnytin vasta rv 40+6. Näin tässä taitaa käydä, että rv 14+ alkaneet ja jatkuneet kipeät ja ajoittain säännölliset supistukset eivät meikäläisen kohdalla ole muuta kuin itselle ikäviä, mutta synnytystä ne ei tee. Voin siis ihan rauhallisin mielin odotella. Minä synnyttänen sitten la:n jälkeen kesäkuun lopulla tai heinäkuun alussa. Sopii minulle vaivoista huolimatta. =)

Limatulppa: Esikoisen raskaudessa ei ollut oikein hajuakaan moisesta ja siitä koska poistunut. Lapsivedetkin meni vasta, kun aloin ponnistamaan sairaalassa.

on: Ei mitään ihmeellistä auringon alla. Samat ongelmat ja vaivat kiusaa, mutta muuten sujuu. Tänään käymme äitienpäivälounaalla ja samalla anoppilassa. Eilen kävimme äitini luona. Ohjelmassa olisi lisäksi muutaman lisähyllyn asennus vaatehuoneeseen vauvan vaatteita varten ja 100-vuotiaan kehdon entisöinnin loppuviilausta. Lisäksi tuomme kotiin vaunut anoppilasta, jossa ne on ollut odottamassa muuttoamme. Pitäisi myös käydä kävelemässä muutamalla tontilla, että voisi niistä valita ja ostaa mieleisensä rakennuspaikan. Hommaa siis piisaa.

-Sh ja Milla rv 34+6
 
Ihanaa Äitienpäivää kaikille! :flower: Sain aamulla esikon tarhassa tekemät kaula- ja rintakorut lahjaksi :heart: Iltapäivällä menemme anopille kyläilemään ja iltasella tulevat mun porukat kahvittelemaan.

Miumiu: Toivottavasti supistukset eivät ole kypsytelleet paikkoja lisää ja vauva olisi rtr:ssä! Onneksi ultrakutsu tuli nopaseen, että pääset kurkkaamaan vauvaa :hug:

Laakeri: Paranemisia flunssasta! Äippälomasuunnitelmat ennen vauva syntymää: Esikon hoitoa/hellittelyä ja avoimessa päiväkodissa käyntiä (kiva paikka!), pientä siivoamista (isommat jätän siihen, jos ei ala muuten syntyä :LOL: ), viimeiset shoppailut vauvalle (tehty, kun lomalla olen ollut jo 8 arkipäivää), mun mummin luona oli tarkoitus käydä pitkäaikaissairaalassa, mutta oman flunssan takia se siirtyy sekä vähän pihanlaittoa. Ei siis mitään ihmeellistä, vaan rauhassa otan ja nukun paljon, jotta olisin terässä h-hetkellä =)

Tinysteps: Onneks masussasi kaikki hyvin :hug:

Maira ja Tänttärä: Toivottavasti masuasukeilla kaikki hyvin, vaikka ovatkin rauhoittuneet - keräävät vaan voimia tulevaan ;) Ja voi tosiaan Tänttärän postisetä-parkaa :LOL:

Manuski: Heippa :wave: Täällä myös tuo Haluaisin vielä olla epämääräisen ajan raskaana -olo =)

Unelias: Helpotusta/jaksuja kipuihin! :hug:

Mussupussulla ihana lastenhuoneen tapetti :p

Garden: Onnea täysiaikaisuudesta! :flower:

Pikkuvarpunen: Ihana esikko sulla siellä :heart:

Linnea: Jaksuja muuttoon!!

Tupajumi: Helpotusta supistuksiin :hug:

(.) Toissayönä jo luulin, että tulee lähtö, mutta vatsa olikin vain tosi löysällä :LOL: Nyt olen bongannut myös vauvani hikan, jota en aiemmin tunnistanut. RT:ssä on hikan sijainnista päätellen =)
 
hyvää äitienpäivää kaikille!! :heart: :heart:

pitää jossain välissä mennä nuo lilli80 netti linkit läpi ja katsoo nuo harsot. mulla aikoinaan oli kuvio harsoja anttilasta tilattuna ja siot sellasia sinisiä jossa sammakoita mutta oon varmaan myynyt kun ei niitä enään oo. eikä noita tylsän valkoisiakaan oo kun ehkä 5kpl.
joskus jollain näin sellaisen zzz täällä nukutaan harson mistäköhän niitä saa? mulla ei oo hajuakaan missä täällä päin on stokka tai onko espritin liikkeitä..ikeaa täällä ei oo =(

mä olin eilen ihan nuutunut mulla on järkyttävä räkä tauti ja se vei mun voimat sit ihan täysin yöks tais kuumekkin nousta mutta olin niin poikki etten jaksanu mitata kun välillä oli kylmä ja välillä hikoilin kun pieni possu. yö oli sit levoton aamulla sain kyllä nukkua pitkään tai yritin..

aamulla sain lasten kortit + tyttö oli tehnyt limen vihreän pussukan (samaa väriä kun elmerin sänky) se on molemmista päistä auki kun on kuulemma muovipussin säilytys pussi ylhäältä laitetaan pussit ja alhaalta repästään jos tarvii muovikassia.. toisin kun on niin sävy sävyyn sängyn kanssa ja siihen kukkanen ommeltu niin aloin miettiin sovellusta et saisko siitä elmerin jollekkin tavaralle tai jollekkin jonkun käytön..ideoita? mutta hienoja oli =)

ukko nyt ei muistanut mitenkään mitä nyt kahvit keitti mutta se nyt oli jo ihan tiedossa eikä tullut mitenkään yllätyksenä. ikinä ei ees omaa äitiäänkään onnittele =(

niin ja oli juttua silityksestä mun energia ei riitä vauvojen vaatteiden silitykseen. ikkunanpesun jälkeen silitys on toisiks kamalinta. muutenkin joka päivä pesen 1-2 koneellista ja kun vauva syntyy niin varmaan viä vähän enemmän että hyvä kun jaksaa aina kaappiin viikata. ja meillä ei ees oo kuivausrumpua.

tänttärä ja elmeri 36+3
 
Kiitos Syyshortensia :)
Ei täällä lähtöö tunnu tulevan vaikka eilisenkin päivän tuli tosi kipakoita supistuksia... Säännölliseks ei vaan muuttuneet. Yöllä nukuin tosi levottomasti, vauva oli jo illalla tosi hiljanen eikä edes nukkumaan mennessä alottanu tavallista rymyämistä. Kolmelta sitten heräsin ja aloin kuulosteleen liikkeitä, kävin juomassa mehuakin, mut vaan 8 tosi hentosta liikettä sain tunnissa, seuraavan tunnin aikana en edes sitä. Alko jo pelottaan ihan tosissaan. Viideltä noustiin miehen kans ylös (sekin oli tosi huolissaan, tietty) ja kun vähän aikaa kuljin ympäri kämppää ja join taas mehua ja sit menin sohvalle makaan, niin pikkuhiljaa alko liikkeitä tuntuun. Puolessa tunnissa tulikin sitten jo se 10 liikettä, johon lopetin laskemisen kun ne jatku ihan aktiivisina, huh! Mutta selkeesti paljon rauhallisempi vauva on nytkin ollu kun tavallisesti.
Äitienpäivä lahjaks sain pojan tekemän kortin ja itse painaman kauppakassin, (oli hauska sattuma että olivat päikyssä tehneet sellaset lahjaks, mä painoin pojan kanssa mummuille samanlaiset :D ) Ja sit vielä sen uuden muumimammamukin (siitä olinkin esittäny toiveen :) ) Sovittiin miehen kanssa että mitään ihmeellistä tuo ei hommaa täks päiväks, kun tiistaina mulla synttärit (saan nomination-korun, johon sain itse valita 4 palaa) ja sit vauvan syntyessä saan lapsikoruun toisen helan. Ihanaa oli tässä aamussa myös se kun pääsi katettuun aamupalapöytään, mansikoita oli ja kaikkee :p
Päivällä sit anopille syömään.
 
Huoh, tutulle synty lapsi perjantain ja lauantain välisenä yönä ja olivat Tyksistä lähteneet ajamaan Saloon kun Tyksissä oli niin täyttä et olis joutunu synnyttään käytävällä :eek: Tämäkin vielä, toivottavasti tilaa on kun oma aika koittaa..

Hyvää äitienpäivää kaikille! :flower:

Pikkuapina ja Papu 37+2
 
pikku-2
Heippa,

olen taustaillut tähän asti ja aion jatkaakin taustailua ja lukea juttujanne, mutta oli pakko tulla kommentoimaan Shawnen huhtikuista juttua äidistä, jonka oli nähnyt ja jota oli elvytetty hänen nähtensä ja jota asia jäi vaivaamaan... Jos päivän lehteä tänään tarkkaan luit niin ehkä huomasit miten äidille ja lapselle kävi? En viitsi siitä sen tarkemmin kirjoitella, mutta heti kyllä hoksasin että kyseessä oli kirjoittamasi äiti ja lapsi...

Kaikille kesäkuisille onnellista odotusta! Itse saan kanssa toivottavasti oman nyytin syliin kesäkuun lopulla vaikka laskettuaika heinäkuun alkuun meneekin :)
 
Nopea kommentti pikku-2:lle, eihän tuollaista nyt voi tulla ilmoittamaan ilman tarkempia tietoja, arvaathan sen... Häiritsemään asia on jäänyt varmaan muitakin. Tänne kun ei päivän lehdet tule, on vain toivottava, että selvisivät molemmat.

Hyvää yötä mamit!

milkei ja hokkus poksus 34+0! Yhdeksäs kk on alkanut.



 
Alkuperäinen kirjoittaja milkei:
Nopea kommentti pikku-2:lle, eihän tuollaista nyt voi tulla ilmoittamaan ilman tarkempia tietoja, arvaathan sen... Häiritsemään asia on jäänyt varmaan muitakin. Tänne kun ei päivän lehdet tule, on vain toivottava, että selvisivät molemmat.

Hyvää yötä mamit!

milkei ja hokkus poksus 34+0! Yhdeksäs kk on alkanut.
Mikäli samasta tapauksesta kyse, niin ikävä kyllä äiti ja vauva eivät kumpainenkaan selvinneet
:'( Vauva kuollut kolmen päivän iässä. Todella surullinen juttu.

Täällä menkkamaisia kipuja alkanut ilmestymään ja maha on todella alhaalla, saas nähdä milloin on aika tavata oma pieni ensimmäistä kertaa :heart: Ikinä ei odotukseni ole yli lasketun ajan menneet, joten ihmeenä pidän, jos tällä kertaa niin käy.

Nyt hyvät yöt kaikille, palaan asiaan joku päivä :)

Hakaneula & :heart: 36+5, puolen tunnin päästä +6 :D
 


Mikäli samasta tapauksesta kyse, niin ikävä kyllä äiti ja vauva eivät kumpainenkaan selvinneet
:'( Vauva kuollut kolmen päivän iässä. Todella surullinen juttu.

Täällä menkkamaisia kipuja alkanut ilmestymään ja maha on todella alhaalla, saas nähdä milloin on aika tavata oma pieni ensimmäistä kertaa :heart: Ikinä ei odotukseni ole yli lasketun ajan menneet, joten ihmeenä pidän, jos tällä kertaa niin käy.

Nyt hyvät yöt kaikille, palaan asiaan joku päivä :)

Hakaneula & :heart: 36+5, puolen tunnin päästä +6 :D [/quote]

Todella ikävä juttu nuo kuoleman tapaukset... :'( Ei sellaista soisi kenellekään. Tuollanen menee jo yli ymmärryksen, että mikä tarkoitus tuollaisella on? :'(

Täällä poksutaan myös tänään 34 :heart:

Hakaneulalla alkaa olla jo lähellä, iiiiiiiiikkkkkk :D Itse vielä kun pari viikkoa ainakin pysyis kasassa, niin oltais jo paremmilla viikoilla. Nyt kun malttais ottaa vielä rauhallisesti. Jotenkin vaan ristiriitaista, kun lääkäri äitipolilla sanoi, että saa touhuta ja olla ihan normaalisti ja suppareita ei tartteis varoa. Ja sitten kun kysyy kipeistä suppareista niin synnäriltä olis osastolle laittamassa lepoon, jos ei muuten helpota :eek: Tiedä sitten mitä saa ja mitä ei...

Mutta ihanaa alkavaa viikkoa kaikille tasapuolisesti =)

tupajumi ja keijo 34 :heart:
 
Rv 37 alkais tänään, jaiiiiks!

On ruvennu ahdistamaan toi käytävällä synnyttämisen mahdollisuus!!!! Siis se olis varmaan kamalinta, mitä kukaan tietää. Eihän KUKAAN voi joutua synnyttämään sairaalan käytävällä, eihän? Taitaa siis synnyttäjien määrästä johtuen jäädä taas kerran perhehuonetoiveet haaveiksi, huokaus!

Toivotaan kaikille parasta!

Mukavaa viikkoa mammat ja vauvat!

Ainiin, sain mieheltä kellon äitienpäivälahjaksi. Se on niinku yhdistetty äitienpäivä- ja nimipäivälahja. Mies muisti, että sellasta kelloa sovitin meidän Tukholman reissussa, mutten sillon raaskinut ostaa... On se vaan niin :heart:
 
Syyshortensia: Toivottavasti löydätte mieluisan tontin uudelle, tulevalle kodille! Jaksuja oloihin :hug:

Minttu: Onneksi vauvasi alkoi liikkumaan - pelästyttää kyllä varmaan tuollainen! Jaksuja oloihin myös sinulle! :hug:

(.) Täällä voidaan edelleen paksusti - ei niin mitään mainitsemisen arvoista...
 
Kiitos Lenniina :) Kyllä se pelästytti, mutta onneks vauva on nyt taas liikkunu ihan normaalisti..
Hakaneulalla saattaa siis myös alkaa pian tapahtumaan =) Samoilla viikoilla mennään.
Surullinen juttu tuo että äiti ja vauva ei selvinneet :'( Lehteä en ole nähnyt ja ehkä hyvä niin.
(.) Yhdes koos edelleen. Perjantaista lähtien on tullu paperiin pyyhittäessä sitä vaaleeta limaa mut ei housuihin, nyt tänä aamuna oli tullu oikein kunnon satsi housuihin :x Josko tässä edistyttäis.. Toivottavasti ei kuitenkaan ennen kuin mies on tullu kotiin, en haluais taksilla lähtee sairaalaan :/ Mieli alkaa oleen jo tosi malttamaton, haluaisin niin kovasti jo nähdä millainen vauva sieltä syntyy. Eilen illalla mietittiin miehen kanssa että minkänäköinen, muistuttaako esikoista vai onko ihan itsensä näköinen yms. Haluu jo nähdä!

-minttu ja rimprenssa 36+6 :heart:
 
Jänskää, koska syntyy lisää vauvoja!!! :D :heart:

Vauvan liikkeistä Onko teillä muilla liikkeet hiljentyneet vai vieläkö melskataan?
Mintulla ainakin on hiljaisempi kaveri kydissä, kun noin pelästyttää... :hug:
Täällä vähän samaa välillä, kun on niin rauhallinen kaveri, että saa oikein välillä huolestumaan. Tosin viikkoojakin alkaa olemaan sen verran, että kai se alkaakin olemaan ahdasta. Esikoinen vain ole paljon aktiivisempi ihan loppuun asti...

Ja niin, viime yö meni taas heräillessä kipeisiin supistuksiin, mitä tuli aina muuta peräkkäin ja sitten loppuivat... |O Se olisi varmaan aamukahvin paikka, että saa koneen käyntiin tollasen yön jälkeen...

Mukavaa viikonalkua mammat ja masut! :D

garden ja reiska 37+2
 
Heipat vain kaikille piiitkän tauon jälkeen. Olen ollut nettipimennossa viimepinon puolesta välistä saakka ja nyt yrittänyt kahlailla tekstejä läpi - aikamoinen urakka! Nyt netti toimii jotensakin silloin tällöin (kyllä maalla on mukavaa).

Kyllä oli paljon koskettavia tekstejä välissä. Halaus kaikille sitä tarvitseville :hug:

Itse olen jäänyt nyt pois töistä ja kyllä on mahtavaa! Ei koske koko ajan! Ja jos touhuaa liikaa ja maha ryhtyy ryttyilemään niin voip levätä ja taas mennään. Onhan tässä elossa tietenkin omansa, kuten kaikki pallomahat varmasti tietääkin jo. Kuvaavaa oli jonkun heitto norsun notkeudesta. No nyt tämä viikko vuosilomaa ja sitten viralliselle äippälomalle.

Pakko kertoa teille miun vapusta: pitelin vappupäivänä koirani suolia käsissäni eläinlääkärin päivystyksessä. Oli herra saanut sukan jumiin suoleensa ja alkoi olla jo aika heikossa hapessa - piti sitten aukaista maha ja suoli. Päivystysaikaan ei ole täällä muuta henkilökuntaa kuin lekuri, joten toimin sitten itse leikkausavustajana. Mies taivalsi käytävällä ja meinasi pyörtyä jo pelkästä ajatuksesta - ja ai että mie olin sankaria sen jälkeen :LOL: No nyt sitten vahdin noita elikoita kotona vielä tämän viikkoa, etteivät revi tikkejä yksissä tuumin poies. Meillä on muuten aikas siistiä (meiksi), kun ei ole muuta tekemistä kuin siivoilla.

Tällä hetkellä pyörii koneessa ensimmäinen vauva pyykki. Meidän pitäisi tehdä vielä kylppäriremppa ennen vauvan syntymää, joten ei ole kauhesti huvittanut pestä vaippoja yms. kun niitä ei saa kuitenkaan paikalleen. Mutta alkaa pikkuhiljaa vähän hirvittämään, että ehditäänkö remppa hoitaa alta (no pienen ihmisen pesee kyllä vaiks keittiössä onneksi). Miehelle eilen vihjasin, ettei poika välttämättä noudata isänsä aikataulua...

Ihokontaktitopista olitte keskustelleet jossain välissä. Olisiko joku niin ihana, että mittaisi oman toppinsa koon? Siis pituus ja leveys "levossa", M -koko mielellään. Meinasin jos itse tekisin, mutta en osaa napakkuutta nyt pallomahani kanssa realistisesti ajatella.

Synnytys ei pelota edelleenkään - mielessä toki päivittäin, kun tämä kaveri istuu niin tiukkaan perätilassa. Olen varmaan outo, mutta synnytystä enemmän minua ahdistaa ajatus mahdollisesta 4 hengen huoneesta ja tuntemattomista ihmisistä.. Yritän järkeillä, että niin mie kuin ne muutkin tuoreet mammat keskitytään vain ja ainoastaan omiin kääröihimme, emmekä toistemme tekemisiin. Ja mie olen sosiaalialalla töissä.. :D

Mutta nytpä oli taas omanapaista. Yritän päästä mukaan ajankohtaisiinkin aiheisiin, jos tämä netti vain takkuamatta toimii!

Myöhästyneet äitienpäivä onnittelut mammoille (jokainen päivähän on myös äitienpäivä) :flower:

Rutti rv 34+0
 
täällä kans yks mamma jolta palstailu on vähän jääny. välillä olen teijän juttuja käyny lukemassa mut enää en muista nikkejä mihin on pitäny kommentoida. =)

täällä sujui keskiraskaus supistellessa. nyt kun niitä supistuksia sais "luvan kanssa tulla", ni arvaatte varmaan et ne on loppunu. :) ihan varmaan käynnistykseen mennään. niin oli kakkosenki odotuksessa et supistuksii oli puolivälin tienoilla niin paljon et ois voinu vaikka muille jakaa, mut niin vaan mentiin 12 päivää yli. se vasta oli tylsää odottelua. :whistle:

oon jänskäilly MAIRAN loppuaikaa.. et millonkohan se vauva nyt sit syntyy. eikös siinä ollu vähän epäselvyyttä LA:n kanssa? =)

ja myöhästyneet äitienpäivät kaikille mammoille ihanille. :heart:

jonna ja ilja rv 35+5

GARDEN: meillä ei oo liikkeet vähentyny, päinvastoin! tuntuu ettei oo hetken rauhaa masussa.. edes öisin! :)
 
HEI UUDET KESÄKUISET!!
Heittäkää mulle yksityisviestillä tietoja teistä niin saan lisättyä teidätkin listalle! :) (siis ne jotka sinne listalle haluavat, pakkohan ei ole.. ) Olis helpompi sitten päivitellä syntyneitä jne.

Hiljaista on mahassa edelleen, tai ainakin toooosi paljon hiljasempaa kun aikasemmin, liikkeitä kuitenkin tuntuu tarvittava määrä joten en ole huolestunut..Jätkä varmaan keräilee vaan voimia.. :)

Harjoitussupistuksia
on nyt alkanu olemaan ihan kamalasti, vähän väliä maha on niin pinkeenä ettei mitään järkeä.. :D Kipeät supistukset on tosin pysyny nyt harvemmassa..Hyvä niin. :)

jonnas Joo alkuperäinen la on perjantaina, tästä syystä isännältä on nyt loppuajaks kielletty kaikki kännääminen jne. Nyt aletaan olemaan kuitenkin niillä hetkillä kun ei enää voi sanoa mitään siitä koska se päättää ulos tulla... :D Mut luulen mä et se menee kesäkuun liki ja eihän sitä tiiä vaikka pärähtäis lasketun ylittekkin.. :p

Rutti
no jaiks, en olis suostunu siihen... :D Mulle oli ihan kamala paikka viedä pelkästään toi karvakorva pallileikkaukseen, saatika sit jos pitäis joutua avittaa siellä... :whistle:

Mukavaa kun kaikilla alkaa olemaan hurjan isot viikot jo, me taidettiin loppujen lopuks selvitä aika hienosti tää odotusaika? :) Nyt kun vielä kaikki saadaan nyytit kainaloon turvallisesti niin hyvä on! :D

Huomenna olis sit aika äitipolille, pääsen kurkkaa emppua ultraan ja näen et kuinka kaveri on kasvanu, mä todellakin toivon että sitä massaa on nyt parin viikon aikana kerätty kunnolla.. :)

Mukavaa päivänjatkoa ja voikaa oikein hyvin! :) :hug:

Maira ja temppuemppu 35+6
 
Piti tulla poksumaan täysiaikaisuuden kunniaksi, vaikka en ole muuten tosi pitkään aikaan saanut kirjoitetuksi. Voisi sitä sairaalakassia alkaa pikkuhiljaa kokoamaan, vaikka ei tämä pikkuihminen taida vielä moneen viikkoon ulos suostua tulemaan. Sellainen on vähän fiilis, kun minkään näköisiä merkkejä ei vielä ole.

Tsemppiä kaikille
Onerva ja täysiaikainen pienokainen =)
 

Yhteistyössä