SAAGATAR :hug:
Raskausarpia ei ole tässä raskaudessa tullut, mutta edellissiltä on kyllä näkyvissä, sekä mahassa että rinnoissa. Eipä noille mitään voi, ihan samanlailla itsekkin edellisissä raskauksissa öljyillyt ja rasvaillu, mutta niin tuli siltikin..
Täällä autolla ajo supistellee, samoin myös iskiaskipu saa vallan jos pitkään ajaa ja istuu paikallaan.
Itsellä menee myös unet ihan harakoille, n. tunnin välein pitää käydä veskissä. Viime yönä taas poltteli ja jomotteli menkkasäryllä selkää, mahaa ja reisiä. :| . Taitaa pikkuhiljaa alkaa valmisteleen ja kypsytteleen. Olishan tuo jo aikakin, kun vasta viikko oltu äippälomalla ja sitä ennen jo jääty 2 kk sitten pois töistä supistusten takia. Että mielellään tässä jo alkas synnyttään
Mulla lähti esikoisen aikana limatulppa pieninä osina, mutta sillain että kyllä sen huomasi. Semmosta riekaleista hyytelöä, ehkä vähän vihertävän väristä. Lähti tosiaan irtoilemaan viikkoa ennen, ennen kuin poitsukka sitten synty rv 39. Tytyn odotusaikana ei limatulppa irronnut lainkaan, en ainakaan huomannut, joten se varmaan irtosi sitten siinä itse synnytyksessä.
Rinnat on kasvanu viime viikon aikana paljo
samoin myös ovat pirullisen kosketusarat. Tää joutuu varmaan uusille liiviostoksille...
Täällä oltu flunssassa, sekä yskässä, ja mitäs se yskä tuo tässä vaiheessa mukanaan muuta kuin virtsanpidätysongelmia :ashamed: . Aina lirahtaa pöksyihin kun yskäsee.. kiva :ashamed:
Joku puhui juoksevasta valkovuodosta. Täällä ihan sama onkelma ollut pari viikkoa. Neukkatäti meinasi, että on merkki siitä, että jotain edistystä alkaa tapahtumaan.
Itseä hirvittää jos tämä menee yliaikaseksi, en jaksa!!!! |O Mun moni tuttu kertonut näitä omia kertomuksiaan, että kun ovat joutuneet supistusten takia saikulle ja vuodelepoon paljon aikasemmin ennnen la-aikaa, niin lopulta raskaus mennyt yliaikaseksi. En kyllä ala..
Onko teillä muilla mitä äippäpäivä suunnitelmia? :heart:
Itse suunnittelin, että jos on hyvä ja nätti ilma, niin vois lähteä käymään jossakin luonnonhelmassa "retkellä" koko perheen voimin. Saataisiin vähän laatuaikaa koko perhe :heart:
Tänään ajattelin tilata itselle vähän kesävaatetta henkkamaukalta.. B)
Ainii, otti hieman kupolista viime viikolla tuon kelan kanssa. Olen yrittäny soittaa sinne pari viikkoa, että missä meikäläisen äippäraha päätös viipyy, mutta (yllätys) "meillä on nyt ruuhkaa", joten en ole saanut yhteyttä. No sitten perjantaina tuli postista kirjekuori, ja minä olin ihan että jes!.. niin siellä olikin sitte lappu että tarvitsevat palkkatodistukset viimeseltä 2 kuukaudelta :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :kieh:
Ja me kun palkanlaskijankans sovittiin, että hän toimittaa ne kelalle. Tosin en tiedä vaikuttaako tämä minun saikku nyt tähän miten, mutta kuitenki! Ärrinmurrin :kieh:
noh.. jospa ne setviyntyy..
Mukavaa päivää kaikille :hug: ja toivottavasti kaikille paistaisia aurinko B)
Laakeri ja Meloni (huomenna poksuu rv 36 :heart: )