Hurlum hej,
Jane69, kyllä hää oli vaaleansiniseen peittoon kapaloitu, mutta siellä oli sairaalassa kyllä kaikki muukin vaaleansinistä
Saas nähdä! Ja sie olit ulkonäöltä hurjasti kummityttöjen äidin näköinen, vaikken ole kuvaa siust siis nähnyt. Weird!
Mussupussu, huh, nyt voin hyvillä mielin alkaa pakkaa tuota meidänkin vetolaukkua
Hihhei!
Raskausarvista...
Maira....
:x
Itse luulin olevani arpivapaa, mutta sitten huomasin tissejä öljytessä (jep, oon alkanut öljyämään niitä puhtaalla manteliöljyllä kun ovat niin kipiät), että alapuolelle on molempiin utareisiin tullut ihanat, lilat vesistömerkit. Siitä sen saa, kun tuskin A-kupista revitellään C:hen ja ties kuinka suuret näistä vielä tulee
Muistan joskus muksuna kun olin mummin kanssa saunassa sanoneeni sille (reiluna kilttinä tyttönä), että mie en sitten tommosia läpysköitä halua. "Odotahan vaan", sano mummi... Näinkö se nyt sitten käy toteen
No, jos maito nousee ja imetys onnistuu, niin heitellään mummina sitten läpysköitä olalle kaikessa tyytyväisyydessään tulevaisuudessa.
Minttu ja !!! Tulehan tasasin väliajoin ilmoittelemaan itsestäs tosiaan! Turhaan mitään rästihommia siellä kotona, väliaikatiedoittaminen on hurjan paljon tärkeämpää
Pikkuapinakin! Tämähän alkaa olla jo liian todellista! Iiiiks!
Ruokavaliosta ja painosta vielä (vaikka itselleni hiljaa lupasinkin olla enää kommentoimatta asiaa), että täällä ollaan päästy tuohon 4,5kg syntymäpainoarvioon terveellisellä kasvisruokavaliolla, mitä nyt yhdessä vaiheessa jäätelöä meni lähes päivittäin parin viikon ajan.
Liekö sitten liikuntarajoitteisuuden ja osa-aikatyöttömyyden vaikuttaneen asiaan. Who knows.
Nyt on päivitettävä CV:tä, kun työkkäristä juuri soittivat yhdestä duunista. Oli unohtanut tyystin, että LA on kohta tuloillaan, mutta laitetaan nyt sitten CV, kun kerran pyydetään. Harmi, että paikka kuulosti miulle juur täydelliseltä.