Täällä on ollut puhetta tuosta streptokokkibakteerista,multahan se löyty ja lääkekuurin siihen sain :ashamed: Enää muutama pilleri ottamatta.Terkka eilen neuvolassa kirjoitti neuvolakorttin sen ja keltaisella huomiokynällä merkkas sen,että synnytyssairaalassa huomaavat sen,täytyy varmaan itse vielä muistaa sanoa
Mulla on ollut tänään kiukkupäivä,nukuin viime yön taas vaihteeksi huonosti ja jalkoja ja pakaroita kolottaa inhottavasti,sekä niskat on todella jumissa :ashamed: Tänään on tullut kahdesti vertakin nenästä :x
Mua kiukuttaa myös mies,kun jo viikko sitten ostettiin hoitopöytä,mutta se on edelleen kokoamatta :headwall:
Oon pistänyt muuten sellasen merkille,kun oon lukenut noita muita odotuspinoja,että poikia syntyy tyttöjä enemmän Eikös se ookin niin,mitä muistelen,että poikia syntyy vuodessa enemmän,kuin tyttöjä ihan tutkitusti?
Mulla kyllä ennestään kaksi tyttöä ja vahva epäilys että tämälin olisi tyttö =)
Rapu ja masuasukki 36+1 :heart:
Mulla on ollut tänään kiukkupäivä,nukuin viime yön taas vaihteeksi huonosti ja jalkoja ja pakaroita kolottaa inhottavasti,sekä niskat on todella jumissa :ashamed: Tänään on tullut kahdesti vertakin nenästä :x
Mua kiukuttaa myös mies,kun jo viikko sitten ostettiin hoitopöytä,mutta se on edelleen kokoamatta :headwall:
Oon pistänyt muuten sellasen merkille,kun oon lukenut noita muita odotuspinoja,että poikia syntyy tyttöjä enemmän Eikös se ookin niin,mitä muistelen,että poikia syntyy vuodessa enemmän,kuin tyttöjä ihan tutkitusti?
Mulla kyllä ennestään kaksi tyttöä ja vahva epäilys että tämälin olisi tyttö =)
Rapu ja masuasukki 36+1 :heart: