No niin tarina jatkuu. Heitin sitten samalla päällä olleet vaatteet ja muut likaiset vaatteet pyykkiin peseytymään. Kun noita vaatteita mitä nyt pitää on aikas vähän niin tarttee peseskellä niitä usein, että olis sitten sairaalaankin jotkut vaatteet.
Mutta aika vähällä sitä on pärjännyt. En ole kauheesti varsinaisia äitiysvaatteita onneksi joutunut ostamaan.
Mutta siis muihin asioihin....
tvvo:lle todellakin paljon onnea ja hyvää lykkyä tulevaisuudessa! Ihanaa! Ja vielä luomuna tapahtunut! Elämä on kyllä ihmeellistä!
Lenniina lienee tositoimissa. Sinnekin tsemppiä ja tervetuloa vauvan kanssa sitten takaisin. Toivottavasti kaikki menee siellä hyvin.
Kuten myös
Miumiulla! :hug: kaikille!
(.) Eilen "erehdyin" kävelemään aamupäivästä hesassa veljen pojan kanssa tovin. Oli kyllä tosi raskasta, enkä paljoa jaksanut ja hyvin hitaasti. No iltapäivällä kun menin neuvolaan niin katto mun kävelyä, että taitaa olla aikas raskasta jo. Tuo häpyliitos tietty tuli tosi kipeeksi ja jalkojen liikuttaminen oli tuskaa, plus että mahaa juili ja supisteli kyllä melkoisesti.
Neuvolassa kaikki arvot taasen ok, pissa puhdas niinkuin kokoajan. Paino oli vähän jopa laskenut edellisestä. (turvotusta varmaan oli edelliskerralla vähän) Mullehan on painoa nyt tullut alotuksesta vajaa 6 kiloa. Saa olla tyytyväinen
kun ennestään oli jo ylipainoa niin paljon.
JA siis tunnustellessa th sanoi, että eihän hän löydä päätä lähes ollenkaan enää, että on kyllä jo tosi alhaalla!!! Että ei ihmekään että painaa liitokseen ja alaspäin. Oli kyllä jo sellanen olokin, että se keilapallo on jalkojen välissä. No mä sitten aloin jo kuvittelemaan, että tuleeko jo yöllä lähtö. Mutta ei, tilanne rauhoittui ja nyt vaan liitos on kipeenä.
Ja mietin, että uskaltaisinko soittaa Naistenklinikalle, kun mua huolestuttaa tuo liitoksen tilanne kun ei ole sitä vauvan kokoakaan tutkittu eikä lantion kokoa.... No pitää miettiä....
Kun tuo liitos on ollut ja on niin kipee, niin jotenkin tuntuu, että saattais pamahtaa synnytyksessä.
Neuvolastahan vaan sanotaan, että hyvä vaan että on löystynyt.
Tyhmä (?) kysymys seuraavaksi jo synnyttäneille:
onko mitään estettä siinä synnytyksen aikana jos haluis pitää rintsikoita?? Mulla kun on niin isot nämä hinkit, niin tuntuis mukavammalta että olis jotain tukea niille. Ostin yhdet liivit, jotka aukeaa edestä niin aattelin että jos niitä vois vaik pitää. Saa sitten helposti auki, kun/jos toivottavasti saisi vauvan rinnalle pian syntymän jälkeen.
Kuvien liittämisestä tänne: pitääkö sinne Aijaa:han jotenkin rekisteröityä vai saako sen kautta liitettyä helposti ilman mitään tunnuksia?
Nyt ei taas muista mitä muuta oli kun tekstiä ja asiaa tulee tänne niin paljon! Mutta se on vaan kiva, niin on lukemista!
Kämppä on kyllä kun pommin jäljiltä, mutta ei tuo siivous kauheesti kiinnosta tai vaikka kiinnostais niin ei kauheesti pysty tekemään. Kai se on vaan hyväksyttävä, että täällä on sitten sellaista kun on kun vauva tulee.
Supistustuulia niitä kaipaileville ja kaikille tsemppiä ja jaksamista!!
T.Ripe + hikkaileva Elvis :heart: 39+2
ps. on muuten hikkailu vähentynyt, mutta eilen ja tänään on kyllä taasen tuntunut