Moikka taas! Tännehhän on tullut taas paljon asiaa!
Malsalle ja Toukkamasulle toivon oikein paljon, että kaikki päättyisi hyvin! :hug:
Itsellä on vielä muutama viikko rakenne ultraan, mutta nyt jo alkaa pelottaa, että mitä jos kaikki ei olekkaan kunnossa... ei vaan vieläkään voi uskoa, että vauva maailmaan asti pääsisi... olen tämmönen maailmanlopun odottaja...
Olin tuossa noin viikko takaperin myös ensimmäisellä neuvolalääkärillä, ja voin sanoa, että itku pääsi kun pois lähdin. Oli todella inhottava lääkäri... Ei uskonut, että olen käynyt sokerirasituksessa ajallaan, kun koneelle oli joku merkannut, että olisin käynyt kokeessa rv 8+2!!! en tainnut siinä vaiheessa vielä edes ensimmäisessä neuvolassa ollut!! epäili myös, että tulokset voi olla niinkin hyvät kun olen näin lihava.. Kyseli myös lapsettomuus taustastani ja siitäkin löytyi vikaa, miten olen tutkimuksissa käynyt.. Ja kaiken kruunasi kun hän alkoi yhtäkkiä huutamaan että: "näinkö paljon olet tosiaan lihonut?!?! onko tämä edes mahdollista?!?!" noh kaipa se sitten on jos vaaka niin näyttää... Ei ollut kovin mukavan kuuloista hieman ylipainoiselle, joka on aina taistellut kilojen kanssa ja saanut kyllä kuulla siitä vaikka ja missä koko elämän ajan, ja juuri ennen raskautumista laihduttanut 20kg, jolloin oli vain lievä ylipaino... Sitä hän sitten voivotteli loppuajan, eikä edes heippoja sanonut, ajattelin itse lähteä kun hiljeni niin pitkäksi aikaa, että asiaa tuskin enää oli ja mulkoili siihen malliin...
AnnaS Pitäis se KYSin rakennus kuulema jo keväällä aloittaa toimintansa, mutta tosiaan tiiäppä noista, kun aina tahtoo venyä
Minäkin olen nähnyt mitä ihmeellisimpiä unia... Ne ovat joko sota-aiheellisia painajais-unia tai sitten mitä ihanampia vauva- unia
Jokaisessa unessa, jossa olen synnyttänyt tai leikkinyt vauvan kanssa, on hän ollut tyttö, saas nähdä toteutuuko unet
Ja vielä käsien puutumisesta, minulla on myös ollut niitä hieman useammin nykyään ja yöllä joutuu heräilemään...
Liikkeistä, pientä kuplintaa olen EHKÄ tuntenut silloin tällöin, mutta ei voi sanoa, että olisin ihan varma asiasta, että vaavi siellä möyrisi.
Mitähän muuta... Parin päivän ajan on myös epävarmuus iskenyt itseeni... Olenko oikeasti valmis äidiksi ja miten ihmeessä voin osata vauvaa kun en ole ihan pieniä vauvoja koskaan edes hoitanut, eikä minulla pienempiä sisaruksiakaan ole ollut. Joskus iltaisin olen tätäkin asiaa itkenyt, että en ole valmis, enkä osaa, ei ole talous tarpeeksi hyvässä jamassa, en tiedä mistään mitään.. vaikka todellisuudessa en mistään hinnasta tästä ihanasta ihmisen alusta luopuisi. Nooh, jospa nämä tunteet ja ajatukset kuuluisi asiaan kun esikoista odottaa
Aggen ja 17+2