Paljon voimia Emotar! :heart:
Ja onnea hyviä uutisia saaneille. :heart:
Täällä ei sen isompia muutoksia.
Pahoinvointi on hellittänyt. Mutta eipä oikeestaan muuta.
Nukkuminen on edelleen vähän niin ja näin.
Uni kyllä tulee, mutta ne ajat on vähän..
Vaikka menis yhdeksän aikaan sänkyyn, niin siellä saa pyöriä monen monta tuntia ennen kuin nukahtaa.
Yleensä se uni tulee sit siinä kahden aikaa ja sit tuleeki jo herättyä 5-8 aikaa. Joskus onneks tulee nukahdettua aikaisemminkin, mutta ei se mulla ihan liian yleistä ole.
Joten ehkä senkin takia jopa odotan, että tulis se raskausväsymys tänne.
Välillä tulee toki otettua päikkärit samaan aikaan kun esikoinen on päikkäreillä, mutta aina sekään ei ole mahollista.
Töissä onneks sentään jaksaa käydä, kun se ei kumminkaan ole kuin se kolmen tunnin rypäs kolmesti viikossa, joten ei ihan maata kaatava työ ole ja kyllä sen jaksaa vähemmilläkin yöunilla.
Ja onneks tossa joulukuussa ei oo enää ku viikko töitä ja sit alkaa talviloma sekä miehellä myös.
Joten sitte vähä helpottaa, tosin sitte alkaaki jo jouluvalmistelut.
Meinaatteko muuten ostaa jo nyt tulevana jouluna tulevalle vauvalle jotain, vai odotatteko suosiolla ihan ens jouluun?
Onneks tuo esikoinen nukkuu ainakin vielä yöt läpi heräämättä.
Viikonloppusin mies antaa nukkua mun myöhempään, että saisin sitä energiavarastoa kerättyä.
Ärsyttää oikein välillä, kun mies nukkuu tyytyväisenä ja ite siinä sit pyörii sen parisenkin tuntia. Esikoinen on selvästi isältään unenlahjat perinyt.
Tosta kumpi tulossa arvauksesta/arvauksista.
Tää alkuraskaus on ollu hyvin samanlainen, mitä esikoisen aikanakin, joten nyt arvelisin, että ois tyttö tulossa.
Mulla oli esikoisen aikana hiukset todella hyvässä kunnossa, ja sama on nytkin. Vaikka hyvässä kunnossa olevat hiukset viestisikin pojasta, niin tosiaan esikoisen aikana mulla ne näköjään sit merkkas tyttöä.
Iho-oireetkin on tullu jo nyt tutuiksi, joten sen mukaan meinais tyttöä.
Mä haluaisin koittaa sormustestiä (tuli koitettua esikoisenkin aikana ja oikein se näytti kyllä.)
Mutta just nyt se ei onnistu, koska sormukset on huollettavana.
Kiinalaiseen syntymäkalenteriin en uskonu, koska näytti väärin.
Siinä näytti poikaa ja tuli tyttö ja nyt myös näyttäs poikaa.
Mutta tää alkuraskaus tosiaan vaikuttaa melkeimpä samanlaiselta, kuin esikoisestakin, eli oma veikkaus tässä vaiheessa ois tyttö.
Mutta sen näkee sitte tossa jonkun ajan päästä, että kumpikos sieltä tulee.
Vatsan muodostumista ja muotoa odotan myös, kun se on mun siskoilla pitäny hyvin paikkaansa sekä myöskin esikoisen kanssa vatsan muoto piti paikkaansa.
Mä oon niin onnellinen siitä, että meillä ei tosiaan sairaalaan oo kuin se n. 45min. Koska tuo esikoinen tuli kyllä sen verran vauhdilla maailmaan, että jos ois pidempi matka ni oisin aika paniikissa.
Mä kammoon kanssa lanssissa synnyttämistä, eikä se kotonakaa synnyttäminen ainakaan kerrostalossa ois välttämättä mitenkään hirveen mukavaa.
(Ja jos vertaa meijän esikoisen synnytystä, siskojen esikoisten syntymiin, niin meijän neidin syntymä oli kyllä nopein. Molemmilla kesti suunnilleen 8h esikoisen synnytys. Tosin sit taas molemmat synnytti ennen laskettua aikaa ja mä sit n. 1½ viikkoa lasketun ajan jälkeen.)
Mul on ihan hirvee popcorn himo joka toinen päivä.. Ja se on ärsyttävää.
En oo onneks tosin joka toinen päivä niitä syönyt, mutta lähellä on ollut.
Ja onneks nyt painokaan ei oo vielä alkanu kerääntyä. Tai no kilon on noussu, mutta vielä ei onneks enempää.
Ja jos nyt lopetan ennen kuin tästä viestistä tulee monen kilometrin mittainen, ellei se sitä jo ole.
Neidinkin ehtisin jo tässä välissä hakea ja mies ehtis tossa jo syöttääkin. Ja nyt neiti konttailee ja leikiskelee tuolla, isänsä on vielä kotona mutta jos mä lopetan nyt tän kirjottamisen, kun tuo mieskin lähtee ihan juur töihi.
Susanna#1 & Pupunen 9+1. <3
Ei antanu kirjottaa tossa toisessa kohdassa, niin koitan nyt sitte tätä jos onnistuis..