sunflowerhurjasti voimia sulle.Tuota ei toivo kenellekkään,toivon että oot ainakin saanu selvyyden ja varmistuksen tilanteeseesi.
En ole aikoihin tänne kirjoitellu,mutta joka ilta käynyt kyllä lukemassa mitä teille kuuluu. Omaa napaa: Lääkärineuvolassa kävin viime maanantaina ja sielä lääkäri ultras ja totes että hippunen on rv isompi. Sanoi,että la tulee siirtymään ja epäili myös,että niskaturvotusta ei saa enää mitattua kun viikot on pidemmällä. Torstaina sitten oli np-uä ja sielä siirrettiin laskettu aika. eli mulle saa
päivittää uuden lasketun ajan 9.6.Olin aiemmin tuola 16.6 Ja hyvin saatii turvotuksetkin mitattua,kaikki pikkusella kunnos.
No sunnuntaina saatiin sitten säikähtää oikein kunnolla. Rupesin ihan varoittamatta vuotamaan verta. Tätä siis ollut mulla jo kahdessa edellisessä raskaudessa.Mutta eipä siihen koskaan totu.Itkuksi meni koko ilta.Tiesin että päivystykseen on turha mennä. Yön aikana vuoto oli loppunut ja jotenkin aattelin että meni sillä ohi koko vuoto juttu. Väärä luulo!!!maanantaina olin postissa jonottelemassa paketit kainaloissa ja siinä sitten taas hulahti.Inhoan tuota tunnetta!
Alavatta tuli mielettömän kipeäksi,illan vaan makasin. ja siis sitä verta tuli oikeasti PALJON. Aamulla sain neuvolasta päivystyslähetteen synnärille ja sielä verikokeet,pissanäyte ja lääkärille. Lääkäri totes että vauva kunnossa,pyysi kuitenkin erikoilääkärin paikalle, Arvatkaa säikähdinkö??!
No erikoislääkäri totes että kohdussa näkyy hematooma.Tuon sisi halus lääkäri vain varmistaa...luulin,että vauvassa on jotain vikaa.. Nyt sitten syön kahta antibioottia hematooman tulehduksen estämiseksi,saikkua ens to asti ja kontrolli ens tiistaina äitipolilla.
Että näinkin voi sitten mennä. Nyt vaan otettava rauhallisesti. Ihan helppo juttu kolmen lapsen äitinä
Koittakaahan nauttia olostanne
Miinu ja hippunen 14+3:heart: