aamulla kahdeksalta huomen neuvola niin toivottavasti siel nyt sit kattois ton kohdunpohjan korkeuden.. ja meijän neukus ei ole ultraa, mut saa nähä.
meillä on ollu aiemmin siis beiget vaunut esikoiselle, sit ne tuplat mitkä meil on ni on mustat- eikä ne ole olleet kuumat, ainakaan sen kuumemmat mitä ne beigetkään oli. kurajälkiä ei ole kummissaka vaunuissa sen enempiä näkynyt
mustia vaatteita on meilläkin lapsil ollut kun menevät kummallekin. vieläkin on mustia poolopaitoja tytöil ja mustia huppareita
mun mielestä musta on kiva. mul on itelläki aika paljon mustaa.. mut tykkään lapsilla myös kirkkaista muista väreistä. aivan paras on esikoisen mekko mikä on pinkkimustaraidallinen rokkimekko jossa sellanen musta pitsinen alushame
hahaha. mahtava. äiti toi sen australiasta
naurattaa kun toi kolmevee pistää sen päälle ni on kyllä nii asenteen näkösenä että
ite oon siis punkrock henkinen luonteelta ja tyyliltä..
mulleioo kokeiltu vielä kertaakaa sitä kohdunpohjankorkeutta :<
hmh. no jos sitten huomenna.. tuntuu vaan et vauva ei kehity nyt ihan ajallaa. en tiedä miks tuntuu. tai ehkä kun kaverilla tyssäs näille viikoille nii varmaa se pelko sitten sielt jostai tulee..
nyt pitkäst aikaa odotan oikein neuvolaa! haluan kuulla ne sydänäänet! haluun taas päästä puhumaan vauvasta. kaikille mun kavereille syntyy vauvoja nyt kauheesti ja niitä ei jaksa kiinnostaa mun raskaus ku ite ovat just päässeet tai ihan viimesil ja jo kyrpiintyneit koko raskaanaolemiseen.. niin ei oo ketää kelle puhua näist jutuista. ei ketään! en halua kuormittaa mun kavereita sellasil jutuil mitkä niit ei kiinnosta.. ehkä sitten taas ku aikaa kuluu ja niiden vauvat kasvaa ni jaksavat taas kiinostua munki asioista
yks kaveri alotti just työt ni sitä ei ehi paljo näkee :l hmh. ja sit ku näkee ni ei varmaa vauvasta jaksa vaan turista kun silläki on kaikkia kuulumisia yms. no miehen kans voi ainakin jutella sit ku se joskus on kotona.
kuulostan nyt vähä säälittävältä
no onhan tossa toi neuvola.
ja toi on niin totta et pojille on tosi vähä värejä! mun äiti kyl löytää kaikkia mun tolle kummipojalle mut sen äiti ei pue niit sille ku ne on "tyttövärejä" ja sit me saadaan ne noille mun likoille. hmm. no ihan sama. mut mun mielestä ne ois kivoja pojille! mun miehenki lempiväri on kirkkaan punainen siis omis vaatteis tykkää :> mun mielestä turkoosi on nyt ihana väri mikä on tullu taas enemmä kauppoihinkin!
muttajoo. jospa mies koht tulis kotiin, kun ei menny tänäänkä kouluun vaan joutu jäädä ylitöihin. mitähän sen koulusta muuten edes tulee kun nytki koko viikon joutunu tekee ylitöitä ja sit vielä niil on muka niin vähä duunia et tulee lomautuksia!!! :O en tajua miten tommone yhtälö voi olla mahdollinen..
pupeltaja & 18+1..vieläkin vaan toi +1 :> haha. no huomenahan se onki jo 2
ja neuvola!