!! **** kesäkuun kullanmurut 2011 - tammikuussa <3**** !!

Heippa pitkästä aikaa. Ei ole oikein juttua tullut kun kaikki on vaan Ihan Hyvin. Masu kasvaa ja kutiaa niin maan perusteellisesti, joudun rasvaamaan vähintään kolmeen otteeseen päivän mittaan etten revi ihoa irti...

Nukkumisesta Mulla ei nukkuminen mahallaan enää onnistu, on kuulemma eteenpäin kallistunut kohtu ja sitä myöten mahakin aika iso. Muutenkin on ollut tosi hankala löytää hyvää asentoa, mutta sitten törmäsin netissä sellaiseen innovaatioon kuin hali-/vartalotyyny. Ideana on siis tyyny, joka on pitkä ja kapea, ja jonka saa laitettua jalkojen väliin, mahan alle ja pään alle. Valmiina maksavat aika paljon, mutta kävin ostamassa Jyskistä kolme erillistä tyynyä ja ompelin ne yhteen saman lakanan sisälle. Tosi mahtava juttu, ei väsy selkä ja ne erilliset tyynyt ei koko ajan sinkoile ukon puolelle sänkyä tai lattialle. :)

sunburned komppaan suskia, tsemppiä ja jaksamista näille viikoille!

Torstaina on rakenneultra, jos on kaikki hyvin aletaan varmaan pikkuhiljaa katselemaan joitain alustavia hankintoja (lue: tuleva äiti saa luvan kanssa alkaa ostelemaan niitä ihq pieniä vaatteita...)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

MJ & Salarakas 19+4
 
Sunburned ihan kyyneleet tuli silmiini, kun luin kokemaanne surua.

Laitanpa tähän yhden huutisostoni kuvan, kun olen niin tyytyväinen tähän ostokseeni, nämä on mielestäni ihanat (ja kuin uudet!):


Selällään nukkumisesta, nukun aina selälteen, minkäs sille sitten voi, että yöllä kääntyy selälleen, vaikka kyljelleen laitan itseni nykyään nukkumaan. Menen nykyään kyljelleen nukkumaan, koska siinä selällään tuntuu huonolta olla. Jotenkin ilmeisesti tosiaan vaikuttaa verenkiertoon tai jotain. Mutta sitten kuitenkin unissani käännyt selälleen. :confused:
 
Kurkkunaamio Tyttö painoi syntyessään 1340g ja pituutta 38cm. Oli ihan hyvän kokonen viikkoihin nähden.

Täällä kans poksutaan 21+0 =)

Ajatukset on ihan sekasin ku vaan miettii et mitä jos nämä jo harvemmin tulevat supistukset tosiaan tekee pahojaa alakerrassa. Seuraavaan kontrolliin kuitenki kolme viikkoo.

Vaunuista : Meillä on harmaa limenvihreet ollu esikoisella ja samoilla mennään nyt.

Nepsus ja Hippu 21+0
 
sunburned onhan noita pienempiäkin keskosia hoidettu kun vkolla 24 syntyneitä. kaksoset ehkä eri tilanteessa kun ovat yleensäkkin pienempiä kun yksösinä syntyneet. voimia vaikeisiin aikoihin :hug:

sannikki unohda hetkesk noi teidän ongelmat ja nauti illasta, laatuaikaa miehen kanssa tässä tarvis itse kukin. mitä meette kattomaan ja minne syömään? meillä on yleensä ollu amarillo --->leffa :D

tossa puolivälimaha:

ImageShack&#174; - Online Photo and Video Hosting
 
sunburned voimia tosiaan tuleviin viikkoihin :hug:. Ymmärrän kyl hyvin, et ne ovat vaikeita ja ajatukset ovat varmasti menneessä, mut yritä rentoutua jos vaan voit :hug:. Kamalia ootte miehenne kans joutuneet kokemaan :|, tommosta ei toivo kenellekään.

kertokaahan viisaammat miten tuo kuva laitetaan?!?! Laittasin itekin kuvan omasta masustani, mut ku en oikein tiiä miten se laitetaan :ashamed:. Neuvoja, please kanssasisaret!

sannikki hauskaa iltaa teille ja yritähän nauttia laatuajasta :D. Tekis kyl tosiaan itse kullekin hyvää, no ehkä viel joskus :D.

Otokka siul on ihana masu :heart:. Onko tosiaan eka tulossa, ku on jo noin iso maha?!

Pyyter ja OttoAnneli 19+4
 
Otokka
Kurkkunaamio: Mullekin kotiutui juuri huuto.net:stä hankittu samanlainen ihana krokotiilibody :D. Etenkin Tutan vaatteet on olleet käytettyinä tosi hyvän kuntoisia!

Pyyter-2: On tosiaan tulossa ensimmäinen. Mahan koon puolustuksena todettakoon, että kyseinen kuva on otettu myöhään illalla ja erittäin runsaan ravintola-illallisen jälkeen :whistle:... Kolme viikkoa sitten tosiaan käytin vielä omia vanhoja housuja, mutta sitten maha plumpsahti ja rupesi kasvamaan hirveää vauhtia. Eilen sain junassa ensimmäiset onnittelut vieraalta, joten maha alkaa kait oikeasti näyttää vauva-mahalta.

En ole mikään data-pro, mutta mun käsityksen mukaan kuvan liittäminen ainakin suoraan tekstiin vaatii url-osoitteen, joten kuvan tulee olla ladattuna jonnekin soveltuvaan ohjelmaan. Itse olen linkannut kuvia url-osoitteineen suoraan huuto.net-sivustolta ja omista facebook-kuvista (hiiren oikea nappi kuvan päällä, kopioi url-osoite ja liitä se osoitekenttään, joka aukea tosta lisää kuva-napista, varmista ettei http//:-alku liity tuplana).

Otokka ja ElmoPikkarainen 22+0
 
Viimeksi muokattu:
sunburned voimia nyt näihin viikkoihin :hug:

Mä kävin tänään kiertää taas kirpparit ja voi vitsit... kassillinen vaatetta lähti mukaan, myös isompia kokoja, semmonenkin 74cm fleece asu ;) Ja muumi katselukirja.. ja sitten sain vielä kaverilta vaatetta ja ihanat mini kengät :)

Sydänäänetkin on tänään kuultu, nyt löysin hyvin ite kaverin dopplerilla, oih ja voih ku herkkää. :heart: oli vaavi vaihtanu puolta, ku yleesä kuuluu oikeelta niin nyt oli ala vasen :D

Eilen käytiin miehen kaa ystäväpariskunnan luona saunomassa ja syömässä tortilloja ja pelattiin wiillä :) Olipa kyllä mukava ilta.. Sauna ilmeisesti vaikutti mut aamulla oli märkä läntti yömekon rinnuksella, vissiin maitoa jo heruttelee.

Tänään taas supistellu jotenkin enempi. Maanantaina ois töihin meno niin katsotaan sit miten rupee kovettelee tätä mahaa.. pitkästä aikaa taas 8 tuntia jaloillaan.

Ja mä kun aina sanon et tuntuu ku ei maha kasvas niin tänään koitin mun reisitaskuhousuja jotka ollu reilut niin eipä ihantanukaa kiinni.. :D Et kyllä mä kasvan ja vauhdilla :D

Eilen illalla otettiin uusi maha kuvia niin vois koittaa tässä päivittää tännekin yhen taas 21 viikkoa kunniaksi ;)

Tinsku ja ReinoRakas <3
 
Syd

tos on tosta sydänääniä sarjasta toi jakso. huijui kun tuli ihan kauheet uudelleen elämiset ku katto ton synnytyksen! jopa ihan väkiseltä itkukin kun samaistuin jotenki nii siihe loppuvaiheesee varsinki. apua. sekö tässä on taas edessä :O

ja edelleen ihania masukuvia tullu nyt uusia! :> mä otan sitten kun toi kummipoju tost lähtee niin jos joku ilta sais rauhassa näpsittyä tai päivällä :)

pupeltaja & pilke 18+3 <3
 
Heip! Ekaksi Sunburnedille voimia paljon ja kiitos kun jaoit noin raskaan asian täällä, ei ole helppoa ollut sinulla ja miehelläsi!!

Sitten, joku oli jo kommentoinutkin, tummien vaunujen kuumuudesta kesällä eli meidän Briot on kyllä ihan pikimustat, eivätkä ole olleet kesäisin kuumat :eek: Eivätkä edes haalistuneet vaikka ovat vm 2008. :)

On mennyt aikaa tässä kaikenmoiseen, tänään vähän sisustelin uusiksi...päätin myös olla toistaseksi hankkimatta hoitopöytää. Esikoisen kanssa oli ihan kätevä, mutta nyt kun yksi lapsi on jo "valloittanut" talon ni en jaksaisi raivata tilaa edes millekkään pienelle. Ajattelin että hoitoalustat ostan ylä- ja alakertaan omat ja niihin sitten päälle vaihtelen pehmoisia pyyhkeitä suojaksi. :) Katsotaan kuin käy, oonko liian kunnianhimoinen, kun sektiosta parantelen :p

Masukaveri pörrää kovin, huomenna poksutaan sitten. Masu on vielä söpö kumpu ilman arpia, katotaan kun kasvaa että tuleeko tässä raskaudessa niitä. Painonnoususta joku kyseli, ei ole tullut lähtöpainoon kun 1,5kg ... mutta tulee sitten kivasti loppupuolella :D

Mulla ei ole mitään murheita nyt jakaa, vähän jännittää se viikon päästä oleva ultra, että eihän sydämestä löydy mitään. Selviää sitten..!

nyt lyö aivot tyhjää, ehkä sitten huomenna tulen poksumaan! :D

-tintsu & hevikumpu vol2 19+6 <3
 
Otokka: Ihana masu sulla, tosi kaunis :)

Luomumilkki ja suski90: Onnea puolivälin ylityksestä!

Bretagne:
Mulla kans tulee esimaitoa rinnoista, viime yönä oli ihan runsaamminkin tullu, valunu tohon ylävatsalle ja kuivunu siihen semmonen vana :D
Koita jaksella tuon pahoinvointisi kanssa :hug:

Sunburned: Tuhansia ja taas tuhansia :hug: sinulle!

Tinsku86 ja Pyyter-2: Ihania masukuvia :)

Itselle ei oikeastaan mitään sen isompia. Samaa rataa meneskellään kuin ennenkin. Vatsa on selvästi kasvanu ja aamulla huvittava, kun on rakko täys ja työntää vatsaa tosi koholle, niin ihan näkee kummalla puolella vatsaa vauva on :D

Tetasha :heart: Kakkonen 20+2
 
Viimeksi muokattu:
Navasta, pakko kysyä teiltä. Mistä tietää onko normaali ulkoneva raskausnapa vai onko tyrä?? Mulla on ollut jo viikkoa semmonen ulospäin pullistuva, mutta nyt alan miettiä onko normaali. Se liikkuu sen mukaan jos pinnistän, yskin, syön paljon jne, niin se esim yskän mukana pullistuu lisää. Jos sitä painaa, se uppoaa takasin ja lotiseekin joskus. Jossai vaihees ihan ku olis ollu vähä arka mut ei nyt satu. Kokeilin sormella niin alle pikkurillin kolo siellä on sinne sisään, ei siis ainakaan iso. Onko teillä tuommonen "sykkivä" napa vai onko mulla joku pieni tyrä?? pelkään nyt yskiä jne, iljettävä ajatus et pullistuu jotain ulos ja mitä jos se pahenee...

Osaiskohan ultraava kätilö sanoa kun ultra olis keskiviikkona?
 
lumihiutale kannattaahan se käyä tutkituttaan, todellaki. Just tollaset "epänormaalit" jutut kehossaan, jotka epäilyttää, niin mun mielestä kantsii käyä tarkistuttaa, et saa mielenrauhan siihe asiaan.. esikolla oli pallean kohalla (ja on siis yhä) semmonen patti, joka tuntu ja näky selvästi.. käytin päivystykses, niin se tutki sen, niin se oli joku ylikasvanu rusto, mikä oli vieläpä epänormaalin iso.. se leikataan, jos se alkaa kkipuilemaan, tai muuten vaivaan..
käy siis lääkäris näytillä!
 
Kurkkunaamio Mulle terkka sanoi että jos ja kun se selällään olo alkaa tosissaan olemaan uono juttu, niin kyllä siihen sitten herää, että ei kuulemma tarvitse erikseen varoa. Mä tuota tyynyä olen puuhastellut ihan sillä kun yleensä nukun mahallaan ja nyt ei enää voi.

Mäkin laitan nyt sitten masukuvan ku muutki. :)



19+4
 
Ihania masuja teillä! On se jännä,kuinka toisilla se pumpsahtaa varhemmin esiin ja toisilla pysyy pitempään piilossa. Esim. Jessin masu oli niin kaponen vielä ja Mmilian on jo pyöreä pallero. Mä olen enemmän tuota jälkimmäistä mielestäni, täytyisi saada aikaiseksi itsekin ottaa omasta mahasta kuva.
Kuvia olen muuten ladannut Aijaa.com - Free Image Hosting - Share Images kautta. Sieltä sitten valitsee sen rivin "pieni kuva", minkä kopio ja liittää tänne. Se on tietysti ilmainen ja ne kuvat eivät ole sieltä Aijaasta mitenkään selattavissa ilman sitä linkkiä.
Mary Jane, minullakin oli muuten ainakin esikoista odottaessa sellainen iso tyyny käytössä, mutta silti aina kellahdin selälleen. No kai se tosiaan luonto sen niin hoitaa, että jos ei siinä selällään ole hyvä olla, niin ei siinä nukukaan.
Minulla on niin heikko ja väsynyt olo taas että hoh hoijaa. Olisi kiva olla joskus muutakin kuin väsynyt.
Lumihiutale kysy siltä kätilöltä vaan tuosta mahdollisesta tyrästä. Itsellä ei ole kokemusta tyristä muuta kuin oman pojan kohdalla. Hänellä ilmeni vuoden ikäisenä kivestyrä, kauhistuttiin ihan kauheasti kun yksi päivä huomattiin, että toinen kives oli paljon isompi ja jotenkin sinertävä. Kasvain ja syöpähän sitä ensimmäisenä tuli mieleen. Terveyskeskuslääkäri sanoi heti, että se on tyrä ja antoi lähetteen lastenlääkärille ja jonotuksen jälkeen hänet leikattiin. Siitä tyrästä lääkäri ainakin sanoi, että sitä voi myös kokeilla itse työntää sinne takaisin vatsanpeitteiden sisään kun se pullahtelee. Ei kyllä itse sellaista kuitenkaan tehty koskaan.

kurkkunaamio ja kolmonen 22+1
 
päiviä mammat :)

Olipas mukava ilta, Amarillo ruokki meidät erittäin maukkaalla ruoalla, valitettavaa oli että ruoan saaminen vei 45min. mikä ei ole kivaa kun on nälkä ja vaavikin möykkäs jo hermostuksissaan :kieh:
No paha tuuli korjaantui heti kun sai ruoan eteen :D

Mua väsyttää ihan tautisen paljon |O|O|O

Nukuin piiiitkästä aikaa jopa täyden 8,5 tuntia heräämättä ja vaan silti väsyttää... aamusta iltaan... muilla varmaan samaa ongelmaa :D???

Nyt on päikkäri aika, esikko on vielä mummilla ja onneks ei tartte ku viereiseen taloon sit talsia se hakemaan :D

ainiin, maitoa on siis tihkunut muutaman päivän :D

Ja ihania masukuvia, tarttee itsekin jossain välissä laitella, kunhan jaksaa....
 
Ihania massuja olette kuvailleet :)

Aivan mahtava ilma :cool: oltiin luistelemassa ja pulkkamäessä! Nyt pikkasen vois oikasta sohfalle huilii ja kattoo jotain filmia likan kanssa.

Iltapäivällä pitäs viedä tohon läheiselle lastentarvike kirppikselle tavaroita kun eilen pöydän varasin.Oli vaan 25e/6pvää.Toivottavasti sais noita likan vaatteita menee niin tulis vähän tilaa kaappeihin. Kauhee kevätsiivous buumi menossa :D vanhaa pois ja uutta tilalle!

huomenna tarviis lähtee taas työntekoo kokeilee.Saas nähä kuinka supistelee.

Lepposaa sunnuntaita kaikille!!

Perdy 22+3
 

Yhteistyössä