tyhmänä kysyn, että
mitä tarkottaa levottomat jalat?
En tunnista termiä, oon kuullu joo monesti, mut koskaan en oo tienny mistä porukka puhuu
tytöt nukahti syliin, iteki torkahdin samalla ja nyt ku heräsin ni ne nukkuu viel ni karkasin teekupin ja korvapuustin kans koneelle
phihih. oon ovela!
kiva et
harhiksella kaikki kunnossa! Jospa lepo auttais niin ettei tarttis näytille lähtee!
keittelin tos mustikkakeiton pikkaselle ja se sitä söikin mut sekin tuli ylös. hoh. Ehkä sillä viel jotai pysyis sisälläki tänää. Jospa illalla sit?
Bretagne Jos on kerran maksettu ni mikässiinä
En muista yhtään millane tilanne teil siis on ja onks poika jäämäs nyt sun ja vauvan kans kotio vai mite? Mut jos siis oot ottamas hoidosta sitä pois niin vaatiihan se varmaa vähä totuttelua jos on sielä ollu enempiki.
Tai uskoisin.
Sain muuten selville et sit ku mä vien nää kaikki kolme hoitoon ni hoitomaksut tulee olee 52euroa yhteensä kaikista kolmesta! Eli sikahalpaa!!!!! Kun ite meen sit opiskelee ni ei oo ku miehen tulot siin.
vähänkö nerokasta. tai jotenki tuntuu hassulle, koska jos ne ois kotona mun kans ni en mitenkä sais ruokittua niitä aamupalat-välipalat ja se päivällinen ni tohon hintaan kuukaudessa. ! Mut parempi mulle. On sitten rahaa opiskella. Pitää vaan keväällä hakee ensvuonna sinne kouluun. tai useampaankin, sama se mikä ammatti ku kuitenki tähtään korkeemmalle, mut pohjalle pakko saada joku. Ja siis ootte justki tosta hoitovapaasta jutellu, niin ykkösen kans olen toukokuus ollu kotona sen 3vuotta, eli kun vien nää hoitoon sit sillon ei ens, vaan sitten syksynä kaikki yhtäaikaa niin lasten iät on
4v3kk
2v8kk
ja pikkukolmosen ikä on sitte
1v2kk suunnilleen. eli pieni on poika. Mut sit oon ollu jo melkein 5vuotta kotona vaan lasten kans, välillä käyden iltalukion kursseja etänä ni kyllä alkaa jo pikkasen olee sellanen olo et vois liikkuu eteenpäi. Harmittaahan se, mut onneks koulusta voi joustaa jonkunverran ja viikonloput on vapaat ja pitkät lomat ja päivätki on välillä lyhyitä :> Niin ehkä se siitä.
Ulkona on niin superihana ilma et tekis mieli sinne mennä, mut tota oksentavaa en viitti ulos ottaa, joten sisällä muhin sit vain -.- Ehkä vielä tulee seki päivä ku saadaan rauhas nauttia keväästä tai mahdollisesti sit jo kesästä
Ilman et tarttee murehtii tauteja ja et voiko viiä vaiko ei jne..
Nieluviljelyt tytöl oli negatiiviset, jos en sitä jo kirjottanukki tänne. Eli sil ei oo angiinaa, eikä oo kuume noussu viime perjantain jälkeen. katotaa mite ylihuomena kun se nyt on melkei järestäin noussu aina torstai-iltana ja perjantaina on käyty lekuris, et tuleeko taas uus aalto sitte huomenillalla.
Olo on tosi virkee ku vähä torkahdin ja sain syötyä iteki jotai.
Poika on ollu tänää vilkas
mun pikku rasmus ♥
alkaa kyllä jo vähä tuntuu siltä et olen valmis ottamaa sen vastaan. Sen verran tässä välissä ehtiny asennoituu ja valmistautuu henkisesti, tänään aika paljonkin kun on vaa maattu sohvalla ja se on kokoajan ilmotellu itestää, et kylläpä se vois täälä ulkopuolellaki jo olla muiden seurana
Esikoiselle selitin ku katottii Babystories ja siel oli synnytys jossa näki miten se vauva tuli sielt alapäästä ni käytiin ne jutut läpi ja esikoinen kyseli sit kaikkee, et onko sillä tuola mahassa ruokaa ja miks se itkee sit ku se syntyy ja kaikkee tämmöstä :>
nyt ei pysty enempiä kirjottelee ku lakkas ajatus juoksemasta
p & r 26+0