Heipsan!
Eilen soittelin viimeviikkosten näytteiden tuloksia ja muuten oli kaikki ok, mut hiiva hätäseen yhdellä plussalla. Normaalisti ei kuulemma suositella tolla tuloksella hiivakuuria, kun mulla ei ole mitään hiivaan viittaavia oireita/tuntemuksiakaan, mutta koska tätä supistelua on nyt ollu niin tultiin terkan kans siihen tulokseet et ehkä kannattaa hiivakuuri kumminkin käyttää. Sellasen sitten miehellä tuotatin, kun tuli töistä ja samalla tilasin pullon magnesiamaitoa.
Mulla on tää mahan toiminta ollu melko hitaanlaista ja aloin tosissaan tympiintyä siihen. Eilen sit huitasin annoksen magnesiamaitoa ja eipä tarvinnu odottaa, kun reilu tunti niin jo sai kipasta kakkoshädälle
Käytin tätä samaa typykänkin odotuksessa ja sillon tehos ihan yhtä hyvin, koskaan ei tarvinnu ottaa sitä sallittua 3-4 annosta päivässä, kun yhdellä annoksella pysy mahan toiminta hyvänä. Närästykseenkin tää on auttanu mulla, kun toi magnesiamaitohan laimentaa vatsahappoja ja sitoo sappihappoja. Suosittelen siis lämpimästi
magnesiamaitoa muillekkin ummetuksesta/hitaasta vatsasta kuin myös närästyksestä kärsiville. Siitä saa magnesiumia, et auttaa sitä kautta myös suonenvetoihin ja
levottomiin jalkoihin, niistä kun on ollu täällä puhetta. Tota maitoa saa ihan apteekista eikä ole kallista, kun 400ml pullo maksaa 9e
Kiva että ootte edelleen jaksaneet vastailla
asumiskyselyyn, kiitos
Mukava lukea kuka asuu mitenkin ja millasesta asumistyylistä kukin tykkää tai haaveilee.
Lumihiutale hyvä kun kävit näytillä ja kaikki oli kunnossa!
Mä en muuten oo alapäätäni kokeillu, mut eilen piti laittaa hiivalääke sormin (raskaana, kun ei sitä asetinta saa käyttää) niin en kyllä huomannu mitään ihmeellistä. Hirmusesti ei oo noita paikkoja tullu tunnusteltua, sen mitä nyt raskausaikoina just jos on tarvinnu hiivalääkettä laittaa, niin ei oo hirveesti vertailukohtaa tolle eiliselle, mut en kyllä tolleen äkkiseltään huomannu et siellä mitään palloa ois tuntunu.
Kajo tervetuloa takasin! Kurjasti teillä kyllä sattunut, kun tullut tollasta turhaa huolta ja murhetta, mutta pääasia, että loppujen lopuksi vauva on kunnossa ja voi hyvin!
Nepsus hienoa että ultrassa kaikki kunnossa ja paikat pysyneet kiinni!! Toivotaan että pysyykin kiinni vielä pitkän aikaa ja pääset tässä raskaudessa tooosi paljon pidemmälle, kun aiemmissa!
Tinskulla söpö masu
Hany mä taidankin tietää sen nesteen eli aika lähekkäin asutte juu
Harhaanjohtajan kuulumisia mietitty täälläkin. Nyt vasta pääsin koneelle ja onneks täällä oli hyviä uutisia. Hyvä, että supparit ja vuoto on lähes loppuneet. Jaksuja sulle edelleen ja lähdethän tosiaan hyvin herkästi näytille :hug:
Pupeltaja voi kurjuus, kun oksun teille vielä lykkäs
Sais kyllä alkaa jo hellittää noi taudit teiltä!! Jaksuja :hug:
Mä kans
palelin aina alkuraskaudesta tonne viikolle 25 asti ja nyt on alkanu olee
kuuma koko ajan. Kyllä mä tätä osasin jo odottaakkin, kun näin mulla on ollu joka raskaudessa ja loppua kohti on vaan kuumempi ja kuumempi, kun on tuo lämpöpatteri tuossa edessä
Vauvanvaatteita meillä on vielä hyvin vähän enkä kovin paljoa ajatellu hommatakkaan vaan ostella ja tilailla sit sitä mukaa, kun näkee et millasta vauhtia vauva kasvaa ja et millasta vaatetta tarttee, et onko millanen kesä.
Bretagne mulla vaivas kakkosen raskaudessa hiiva ihan jatkuvasti ja apteekin reseptivapaista ei juurikaan ollu hyötyä tai jos oli niin vajaan viikon päästä hiiva jo uusi. Käytin useamman tollasen pitkänkin reseptillä saatavan hiivakuurin, mutta niidenkin jälkeen hiiva uusi yhtä pian. Lopulta sit lääkäri pähkäili ja sano et kokeilehan käyttää Gynocaps maitohappobakteerikuuri emättimelle, et se tasapainottaa alapään normaalia bakteeritasapainoa. Käytin kuurin ja yhtään hiiva- tai mitään muutakaan tulehdusta ei enää siinä raskaudessa ollu. Mulla oli siis lääkkeet vieny alapään bakteeritasapainon ihan ketuilleen niin et oli liian hyvä kasvupaikka hiivalle ja se uusi ja uusi aina vaan. Myös ruokavaliolla voi vaikuttaa hiivatulehduksiin tai vähentää niiden riskiä, kun jättää turhat sokerit ja vaaleat viljat pois.
Mimmimamin selälle paranemisia!!
Monilla ollu
keittopäivä eilen, voiskin tehdä tässä joku päivä jauhelihakeittoa, nams
Meillä oli tänään ruokasalaattia (salaatti, tomaatti, kurkku, paprika, oliivi, tonnikala, tummamakarooni, feta), kalapaloja ja perunamuussia. Itse söin pelkästään tota salaattia ja muut sit lisäks kalapaloja ja muussia. Liian hyvää oli, kun piti vetää kaks lautasellista ja vieläkin on ihan järkky ähky, tuntuu et happi loppuu justiinsa. Ahneella on
piip loppu :ashamed:
Ennen puoltapäivää alotin tän viestin kirjottamisen ja nyt vasta saan lähetettyä. Ei vaan oo ehtiny missään välissä istua niin kauaa koneella et ois kerenny lukee kaikki viestit läpi ja kommentoida, aina on yhden tai kaks kommenttia kerenny kirjottaa ja taas on kutsu käyny tai pitäny laittaa välipalaa, ruokaa, antaa juomista tms. ripustaa pyykkiä tai laittaa uutta pyörimään, nukuttaa päikkäreille ja ties mitä