Ciao mammat!!!
IHANAA kun ootte olleet taas ahkeria kirjottajia, NYT minäkin hyppään oikeesti kommentoimaan muutakin kun omaa napaa x)
Upeita massuja
mmilialla ja
tinskulla, ja niin erilaiset, on se hauskaa seurailla mimmoset muhkelot muillekin muodostuu!
Noita
tarrasukkia toivotellaan niille mammoille ja vauvoille täältäkin jotka niitä tarvii <3 <3
Sunburned todella paljon voimia, on sulla/teillä kyllä paljon ollut kestettävää. Tiedän ettei se varmaan paljoa auta, mutta jotenkin mä uskon että meille ei tässä elämässä anneta enempää kuin mitä kukin jaksaa kantaa. Eli maksimipaskat vahvoille ihmisille. Näillä ajatuksilla mä oon aina kammennut itseni eteenpäin, esim esikoisen sydämen kanssa taistelua kun käytiin ... oot aika rautanen mimmi kun oot päässyt jo eteenpäin näinkin paljon <3
Joku kyseli
kampaajasta, mä oon tykkään että on kuontalo kuosissa, joten käyn aina kun kukkarolle sopii. Värjäilen kun on tarvis, nyt on tulossa pidennykset ennen vauvan syntymää. Mä tykkään piristää itseäni nimenomaan hius-jutuilla, ne on mun mielestä paras uusiutuva luonnonvara mitä omistan ja ne saakin aina väriä ja muotoa ja kaikkea aina fiiliksen mukaan
Mä tykkään myös laitattaa kynsiä, ne tehdään kerran kuussa about eivätkä siis ole mikään megapitkät, mutta nätit ja siistit ja värikkäät x)
Ja hei, siitä pitikin, noi teidän tekemät
tavaralistat oli ihan mahtavat, kiva lukea mitä ootte hankkineet/saaneet ja mitä vielä tulossa. Hyviä vinkkejä itselleen sai imastua
Sit vähän omaa napaa;
Oon ollut aika poikki muuten, NYT helpottaa *tuuletus* miehen bändillä oli eilen vika keikka ehkä tähän kuuhun, joten ollaan taas kunnolla jakamassa arjen askareita. Ah, ihanaa. Vaikka ei tosiaan esikossa fyysistä hommaa kovasti ole niin onhan toi kuitenkin aikaa vievä tyyppi ja haluun keskittyä sen juttuihin niin paljon kun voin, mutta IHANA päästä tekemään muutakin. Nyt lauantaina lähetään kaverin kanssa ajamaan aamuyöstä Nokialle, siellä on koirien rotuunotto, eli rekisteröinti-hommia
Ihanaa saada ihan OMAA PUUHAA
Tämä vaappunen on ihan mahtava möyriä tuolla masussa ja se on toistaseksi vaan kiva, tietää ainakin toisen olevan kunnossa. Nyt mennään siis rv
25+2 <3
Kivaa päivää
-tintsu