Huomenta taas. :>
Pyyter-2 kyseli tosta lasten lukumäärähaaveesta jne.
eli meillä on nyt tulossa kolmas myöskin ja kun kolmonen syntyy niin esikoinen on silloin 3vuotta ja yhden kuukauden
eli pienet on ikäerot täälläkin. Nelonen on haaveissa myös joskus sitten muutaman vuoden päästä varmaan, kun tosiaan minä olen 23vuotias ja mieheni 25vuotta. Niin tässä tätä aikaakin vielä tehä noita pikkasia ois ihan kivasti
Neljä lasta ois mulle ehkä sellanen, et tuntuis, että perhe on kasassa <3 ja jos se tunne tuleekin jo kolmosen jälkeen ni sit se ois varmaanki siinä. tai voihan olla et silti tulee uus vauvakuume :> haha.
TUPAKITTA OLLUT 18tuntia hihi. viimene meni eile päivällä silloi, eile meni yhteensä kolme :l mut sit en illalla enää polttanu. eikä tehny nii pahasti mielikään. Vaikka menin miehen kanssa ulos kun se poltti. Mulle rankkaa tossa on se, että sit ei tu mentyä tasasin väliajoin pihalle. ni meen mielelläni mukaan jos joku menee. et saa hetken olla raittiis ilmas. :> ja nyt oon käyny myös puheluita puhumassa ulkona ja istumas muute vain
hihi. ni ei tu nii kiusausta sitte.
Mun koira haukkuu tuola pihalla ku on hypänny aidan toiselle puolelle eikä tajua tulla takas sielt.. mrrr. ärsyttävää tuola märässä ja kylmässä ilmassa käyä sitä pelastelemassa millo mistäki ku on tommone tamppooni
HEI sehän tajus jopa ite tulla takas !! :> jeee. on siis vaijerissa kyl kiinni ja aita on tommone tosi matala. kun ei o viel ollu varaa ostaa korkeampaa :l
tytöt leikkii tuola tommosella leikki syntikalla, mikä soittaa muutamaa samaa kappaletta kauheen korkeelta ja kovaa :l mut ainaki ne on nätisti eikä tappele eivätkä huuda tai kilju! :>:> en edes ymmärrä miten ton ikäset osaa jo tapella, 2,5v ja koht 10kk!! sei edes viel kävele tai puhu! silti saa riidan aikaseks siskonsa kanssa.. huoh. :>
voimia kaikille, joilla on nyt käyny huonosti. <3
Mies tulee tänää kotio jo viideltä, jee jipii! ulkona on niin shaisse ilma, et ei mennä tänään puistoilemaan ollenkaa. vois varmaa koittaa pestä vähä pyykkiä ja sillee. ehkä jos käytäskii kylässä kaverin luona. jaksaiskohan sitä lähtee
nyt on himot kokikseen kun kahvia en oo koskaa oppinut juomaan ja ediä ei saa juua. niin kokista sitte. ei sitäkä paljo tarte ku on se
fiilis että juo jotakii kofeiinipitosta :> ni pysyy si hereillä ja jaksaa.
haluisin jo mennä sinne neuvolaan!!! Että saan sen kortin ja niin. mun mahaki on jo iha turvonnu. kohta on taas sellane pallero ettei sitä paljo peitellä
Mitä suunnitelmia viikonlopuks kenelläki?
tän hetken oireet= ei mitään. :> ONNEKS! aamusta oli taas kauhee kuvotus ja alaselkä niin hemmetin kipee :l ja alavatsaa vasemmalle pisti jotenki ku kävin vessas aamulla. ni nyt oon tyytyväine ettei o mitn edes hetkeen.
pupeltaja + pyllerö 5+1