Kiitos vinkistä!Alkuperäinen kirjoittaja kukikas:Kestoliivinsuojia(hyviä ja kestäviä) löytyy myllymuksuilta valmiina.Meille jotka emme kerkeä niitä ompelemaan
Minä taidan silti kääntyä osto puolelle, kun joku tietää hyvä ja kestäviä!! Ei ihan oikeesti ole virtaa, ompeluun.
Sain nyt sentään haettua kaikki vauvan vaatteet jätesäkissä tuohon kodinhoitohuoneen lattialle. Jospa niitä huomenna sais puskettua jo pyykkikoneeseen. Kodinhoitohuoneesta järjestyi jo niille kaappi. Eli hyvällä alulla ollaan.
Vaikka minua on koko päivä supistellut. Alaselkä on sellaisessa menkkamaisessa kivussa vähän väliä. Saa nähä kauanko tässä kärvistellään, vai meneekö tää ohi ja odotellaan vielä viikkoja. Tuossa katsoin edellisiä äitiyskortteja, aina kun minulla on verenpaineet nouseet tälle tasolle, on vauva noin viikon päästä ollut maailmassa. Muistin ihan väärin kuopuksen kohdalta, luulin maanneeni 2 viikkoa.. Mutta ei sitä ollutkaan kuin reilu viikko..
Ilmoitinkin tuossa anopille, että voivat olla pikkusen varuillaan. Sovittiin, että jos yöllä tulee lähtö appiukko ajaa tänne nukkumaan. Niin meidän ei tarvi koko lapsilaumaa siinä ylös nostaa ja viedä sinne huutamaan, ja herättää koko talo siellä. Jos päivällä tulee lähtö, tässä on onneksi tukiverkkoa lähellä. Luulen, että kun vain nostan luuria, että täällä olis neljä lasta odottamassa katsojaa, niin hoitajia löytyy. Mieheni suku on nimittäin kaikki täällä nyt.
Taidan ottaa yöksi panadolia, nimittäin se rauhottaa monesti ns. harjoittelusupistuksia ja laskee vähän noita paineitakin. Nyt pistäs saada jo nukuttua kunnolla... Taidan kuunnella vielä tänä iltana tuon synnytä rentoutuneena-cd:n. Sitä kuuntelin viimeyönäkin 4-5 aikaan..
Reropera 36+3