Heippa pitkästä aikaa!! :wave:
Enpäs ole käynyt varmaan pariin viikkoon palstalla, laiskuus iski... :ashamed:
Meillä on kaikki mennyt hyvin. Selän kanssa tosin edelleen saikulla ja olenkin sitten äitiyslomaan asti. Itseasiassa tää ei edes harmita, ehkä rahallisesti hiukan, mutta muuten on ollut kyllä koko perheelle mukavaa, että olen ollut kotona. En oo ihan niin persuuksiin ammuttu karhu kun olin aina työpäivän päätteeksi...
Vauvan asennoista ootten jutellu. Meillä Napsu pyörii miten sattuu vielä. Aamusin on tietty kiva potkia rakkoa :headwall: , sitte pyörähtelee ympäri miten milloinkin. Nyt potkii aika ylös (istun kyllä hiukka kumarassa). Tyttöjen ja poikien potkuissa huomasin kyllä sen eron, että tyttö ei niinkään paljon potkinut vaan mylläsi enemmän ja painoi jaloilla esim. just kylkiluiden väliin. Poikien potkut on ollu napakampia ja enemmän selkeitä potkuja.
Viipperä minä näin edellisessä raskaudessa hyvin paljon samanlaista unta. Eli otin vauvan kesken pois mahasta, totesin että pitää antaa kasvaa vielä ja laitoin takasin. Tosin mun ei tarttenu niellä sitä vaan mahassa oli luukku. Nyt näin unta, että vauva olikin yhtäkkiä syntynyt ja olin hieman ihmeissäni, että kuin se jo nyt tuli. sillä ei ollut kuitenkaan mitään hätää. Nukuttelin sitä vaunuissa, mutta sehän ei nukkunutkaan vaan touhuili kaikkea ja nousi jopa välillä pystyyn... Koko päivän se touhuili, eli oli todella kehittynyt vastasyntyneeksi..
illalla ajattelin, että kyllä nyt nukuttaa jo, mutta ei se vaan nukkunut. Minä työntelin vaunuja tuntitolkulla ympäriinsä ja vauva ei vaan nuku. Että sellasta. Kaipa pientä pelkoa alitajuisesti tosta nukkumisesta. Esikolla oli koliikki ja silloin yksinhuoltajana ei paljon naurattanut.
Horoskoopeistakin oli juttua jossain välissä. Elikkäs meillä on aika vauhdikas ja kovaääninen perhe...
Minä olen skorpioni, mies on oinas, poika leijona ja tyttö kaksonen. Ja näinköhän tulokkaastakin tulee kaksonen...huh huh
Meidän neuvolassa mitataan hb joka kerta. Viimeksi oli onneksi jopa 127. Sf-mitta 25 ja painoa tullut kaikkiaan 9 kg... |O . Pissa oli siinä ja siinä puhdas, tiedä sit mitä tarkottaa. Jänskättää seuraaval kerral onko vielä. Onneksi meillä saa käydä suht usein neuvolassa. Itekin käynyt kolmen viikon välein. Ja siellä mielellään käynkin, neuvolantäti on ihana ihminen =) .
Siinä nyt viimoset kuulumiset, nyt pitää palstailla useammin... oli aika paljon sivuja luettavana, kun pitempi väli käymisessä.
Kissantassu ja Napsu 26+2