Moi!
Täälläkin tänään käyty neuvolassa. Painon nousu normaalia 500g per viikko. Hemppa oli noussut 139 mikä oli todella positiivinen yllätys. Olen luullut vauvan olevan perätilassa,mut eipä ollutkaan. Pää alhaalla ja selkä vasemmalla, kutenveljensä oli koko raskuas ajan rakenneultrasta lähtien =) Rakenne ultrassahan tämä oli perätilassa ja olen kuvitéllut tuntevani edelleen jalkojen potkivan alavatsaa, mut taitaa olla kädet mitkä siellä moksinut. Toisaalta sillä on vielä nyt neuvola tädin mukaan 4h ja keittiö =) eli tilaa riittää tehdä kuperkeikkoja.
Vihdoin sain kaikki kelan paperit. Musta tuntuu et suurin osa teistä on saanut ne jo ajat sitten ja hypistelee jo äitiyspakkauksen sisältöä. Mä saan sen ties koska :ashamed: No loppukuun vauvoja kun taas ollaan. Nyt laskeskeltuani kesälomani alkaa 23.4 =)
Raskausdementtiaa tälläkin. Olin ihan varma että nyt on viikkoja 24 ja risat, mut neuvolassa sanoivat että onkin 25 ja risat
Mä olen niin tarkka ollut viikoista et en voi ymmärtää miten näin on voinut käydä
Oltiin miehen kanssa vatsataudissa viime viikolla :x Mä oksensin vaan yhtenä iltana kolme kertaa. Seuraavana päivänä enää heikko olo ja vähän pyöritti vatsassa. Mies sai sitten sen paljon rankempana
Kaksi päivää oli tosi huonossa kunnossa. Ihmeellistä oli että esikoinen ei sairastanut ollenkaan. Maitohappo bakteereja nyt kaikki syödään. Toivoa et poitsu ei enää kerkeäiskään sitä sairastamaan. Täällä on riehunut sellanenkin kanta että on koko viikon oksennettu.
Kaikille sokerirasitukseen menijöille tsemppiä :hug: Olen onnellinen ettei ole itse tarvinnut moisesta olla huolissaan kummassakaan raskaudessa. On varmasti ikävää miettiä syömisiään koko ajan.
Sarbelle :hug:
Katbe 25+3