Huomenta mammat! =)
Mun selkäsäryt ovat loppuneet ja nyt saa taas nauttia raskaudesta :heart: :heart: Vähemmän ehkä ollut myös närästystä ja suonenvetoja kuin edellisellä raskaus kerralla. Maha on jo ihanan iso =) Mä en haluu luopua tästä n. kolmen kuukauden päästä :'(
Monella tuntuu olevan kolotusta ja särkyä :/ Sairaslomalla kans jo aika moni. Lähettelen täältä voimahaleja kaikille niitä tarvitseville :hug: Kukaan ei saa vielä jakautua..ettäs tiedätte
venla ja puolukka :kieh: Toukokuulle ainakin jos kaikki pääsis =) Itse uskon et ennen juhannusta ei ainakaan synnytys ala. Juhannuspäivä vois olla ihan sopiva
Kummeista: Esikolla neljä kummia, mut tälle tulee nyt luultavasti vaan kaksi. Kysytty ei vielä olla. Sitten vasta kun vauva on syntynyt.
Kaverini puolesta jännitän tässä jo kovin. Hänellä synnytys edessä ehkä jo parin viikon sisällä. Olen ennustanut että jompi kumpi meistä saa tytön. Kummallakin esikoinen poika niin ei voi olla et kumpikin sais toisena lapsena pojan. Miettinyt siis että jos hän nyt saa pojan niin meidän vauvan täytyy olla tyttö
Tai sit saadaan kumpikin se tyttö. Ei niin tarkka ennustus kuitenkaan
Yhden toisen kaverin kanssa esikkoa odottaessa sanoin että saamme kummatkin pojan ja niin kävi =)
Tänään että huomenna ois synttäreille menoa. Kiireinen viikonloppu. Töissäkin pitäs ens yö olla
Yö-vuorot onkin alkanu oleen aikasen raskaita. Onneksi niitä on nyt vaan kaksi ja sen jälkeen enää toinen kahden päivän putki. Työpäiviäkään ei olisi enää kun 11 =) Lomaa odottelen jo kovin. Sitten vasta olen antanut itselle luvan valmistaa kaikki vauvaa varten.
Kantoliinoista olen nyt innostunut =) Kävin semmosessa tapahtumassa missä niitä esiteltiin ja heti oli aletta itsellekin sellasta hommaamaan. Rengasliinan ja sit myöhemmin neliöliinan ajattelin ainakin. Ostin jo aikoja sitten kirppikseltä pitkän liinan joita on saanut vauva lehden tilaajalahjana. Sitäkin toivottavasti tulee käytttyä, mut noi kaksi aikasempaa on paljon helpompi käyttösiä.
Liivinsuojia on tullu ommeltua lähes pari kymmentä. Kertakäyttöset oli aina kiinni ihossa ja kun maitoa vuosi niin paljon oli paita monesti märkä. Mikä roskan määrä niistä myös tuli. Näitä voi nyt vaihtaa sit vaikka tihemmin kun pyykkiä tulee kuitenkin vaippojen takia pestyä joka toinen päivä. Osaan suojista tein fleesestä rintaa vasten tulevan kankaan. Ei tunnu ihoa vasten ollenkaan märältä =) Vielä ei ole esimaitoa alkanut tulemaan juurikaan. Saunan jälkeen saattaa pisara tulla ja nänneistä joutuu joskus rapsuttaan kuivunutta pois.
Tulipas taas paljon tekstiä kun innostuin kirjoittelemaan. Ruokaa tästä ois kai lähettävä pojalle antaan että saa sen päikkäreille.
Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:
katbe 28+1