^ei etikka jätä etikan hajua vaatteisiin. Tai kosteana saattaa vähän tuoksahtaa, mutta sitten kuivuttuaan ei. Itse olen laittanut etikkaa pikkulorauksen, mitähän tuo voisi olla, 1rkl ehkä, huuhteluainelokeroon ja vielä vähän vettä perään, ettei ihan putkistoon jää noin pieni määrä.
En kyllä ole huomannut etikassa mitään pehmentämis-ominaisuutta, mutta kyllähän se hajuja vie pois, eli käytän yleensä niihin koneellisiin, mitkä laitan pyörimään illalla, eli pyykit ovat yön yli koneessa. Samoin oikein likaisiin navetta- ja miehen työkamppeisiin käytän myös.
Ammatiltani olen autonkuljettaja Kortti löytyy niin kuorma- kuin linja-autollekin. Karjanhoitajan pätevyys löytyy myös.
Synnytyssairaalaan tulee matkaa 120km ja vähän hirvittää koko synnytys. Esikoinenhan syntyi suunnitellulla sektiolla perätilan vuoksi, ja kuopus käynnistettiin (yliaikaisuuden takia) , joten kiirreellä ei ole sairaalaan tarvinut mennä. Meillä ei oikein ole naapureitakaan, joten tosipaikan tullen olen vähän ihmeissäni, mihin lapset laitan, kun tulee synnyttämään lähtö. Miehelläkin kestää kotimatkassa pari tuntia...
No, se on sen ajan murhe sitten se, eiköhän aina joku paikka muksuillekin löydy.
Minullakin oli tänään neuvola, viikkojahan on nyt tasan 26. Kaikki arvot oli ok. sykkeet oli 150 pintaan.
Vauva liikkuu kovasti, tosin eniten öisin :headwall: Nukun muutenkin huonosti, heräilen pitkin yötä, enkä enää meinaa saada unta.
Selkäkivut ovat vaivanneet tosi paljon, olen todellakin jo hätää kärsimässä tuon selän kanssa. Onneksi supistuksia tms. ei ole ollut. eikä muitakaan vaivoja, mutta tuossa selänresussa on kyllä ihan tarpeeksi.
t. Huiskahäntä 26+0